skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> Matthes, záškodník z TechWebu: volvo špajzky jsou vesměs Aisiny , nic speciálního... spíš to první výměnu dostalo po 200t nebo víc, když začaly problémy - a to už je dávno pozdě.
-> StepaNoFUN 26.02.22 20:58:43: A to je nějaký starý olítaný, ne? Protože si nedovedu představit XC90, která by se vešla do rozpočtu níže a za něco stála. To je v podstatě unreal.
-> StepaNoFUN: To tam dali špatnej olej... Volvo špajzky nemaj rády cokoli... Blbý je, že už si nepamatuju, co tam patří :-D
-> Jirik_Tuňák1983: kolegovo soukromý auto... Momentálně to prej po výměně oleje ve špajzce nějak neřadí... Předchozí závady se řešily stylem - aby to moc nestálo... Prostě auto který objělo milion servisů, vím o něm spíš nic, než moc, protože majitel nechce aby se moc vědělo co se na tom kde dělalo...
-> dragon_cb_cz: Dobře se mi jezdilo ještě v tomhle. Zkušenost jsem měl s 2.0 naftou, tu nedoporučují.
Pak 330i a 318i, vše E90 a E91.
www.sauto.cz/osobni/.../1 51469704
Pak 330i a 318i, vše E90 a E91.
www.sauto.cz/osobni/.../1 51469704
-> StepaNoFUN 26.02.22 20:43:43: Co je to za hrob?
-> StepaNoFUN: hele ja bych ti asi nenadaval, maximalne sobe.
-> U-Geen: No furt lepší, než kdybys mi tu nadával... Což by u toho Volva bejt mohlo. To je fakt auto pro někoho, kdo se v tom chce rejt a ne auto, který bych rád nabízel někomu známýmu.
-> StepaNoFUN: chapu. Uz jsem si poridil COcko, tak do toho v breznu asi riznu at muzu na tu odlozenou STK :-) Jinak je to auto fajn, ale to uz jsem ti rikal.
-> U-Geen: Tohle auto moc nechci prodat známýmu... To Sorento mělo shnilý podběhy, ale jinak jsem proti němu nemohl říct snad nic. Což není případ toho Volva...
-> StepaNoFUN: kdybych se Volva nebál ... tak by to mozna mohlo bejt zajimavy misto Sorenta, ktery nakonec pouzivam vic nez bylo planovano.. ale pokud rikas, ze je to nejaky hodne nemocny...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.02.22 19:25:25: Podle mě by úplně nebyl, ale z jejich strany spíš jo... řidička od autoškoly skoro 20 let řídila jen velmi občasně a poslední 2 roky teda jezdí s automatem.
Jako mně to zas tak šílený nepřijde, my jsme kupovali rok a kousek zpátky fakt hezký auto za 140t - a sadu 18" kol co jsme dostali s ním jsem prodal za 14t a zjevně velmi levně (týpek jí pár měsíců potom otočil snad za 22t).
V tej naftě bych jim asi i sehnat uměl, ale to bude všechno s DPF a jejich trasy budou tak na hraně aby to fungovalo
To LPG by mi přišlo lepší... Ale tam mi to zase vychází přes 100t no
Za těch 100t se dá hezká 9-5, jenže zrovna ve zdrojích co mám jsou všechno Aera a oni fakt nepotřebí 250 koní a zbytečně by za to připláceli.... a k tomu přestavba a jsme na 130t.
-> Jirik_Tuňák1983 26.02.22 18:43:08: Design prcat, o to fakt nejde. Zkusím si o tom něco načíst, díky za tip... teoreticky by to prošlo i bez LPG, ale tipuju že co jim půjde kluk v září do školy, tak začnou najíždět tak 1500 km/měsíc a to už úplnýho žravce provozovat nechceš.
Jako mně to zas tak šílený nepřijde, my jsme kupovali rok a kousek zpátky fakt hezký auto za 140t - a sadu 18" kol co jsme dostali s ním jsem prodal za 14t a zjevně velmi levně (týpek jí pár měsíců potom otočil snad za 22t).
V tej naftě bych jim asi i sehnat uměl, ale to bude všechno s DPF a jejich trasy budou tak na hraně aby to fungovalo


-> Jirik_Tuňák1983 26.02.22 18:43:08: Design prcat, o to fakt nejde. Zkusím si o tom něco načíst, díky za tip... teoreticky by to prošlo i bez LPG, ale tipuju že co jim půjde kluk v září do školy, tak začnou najíždět tak 1500 km/měsíc a to už úplnýho žravce provozovat nechceš.
-> dragon_cb_cz: Jako do kila jetou naftu s automatem, to je dobra silenost
Doporucuju rozchlastat 
Taky si vozim prdel automatem, ale je to kupovany jako novy se zarukou zejo... Je ten automat fakt nutnej?


Taky si vozim prdel automatem, ale je to kupovany jako novy se zarukou zejo... Je ten automat fakt nutnej?
-> dragon_cb_cz 26.02.22 18:18:47: U nafty nemám moc tušení, spíše u benzínu mám nějaké povědomí. Byl to především návrh. Kolega měl tu 1.8 16V a poté, co se všechno německé zastavilo (Opel a Mercedes), tak to jezdilo furt.
Hlavně i nejstarší modely II generace měly dávno před konkurencí Isofixy a šlo / jde o hodně bezpečná auta.
Kdysi jsem na ně taky koukal, ale na ty novější modely za minimálně dvojnásobek maximálního rozpočtu.
Dobrý je prý ten 1.8 16V, velmi spolehlivý je i ten 2.0T (zvládají šílené porce kilometrů, v inzerátech není nic výjimečného rozmezí 250 - 400 000 km), který se tam vyskytoval od II do III generace snad ve třech výkonových variantách. Na atmo 2.0 16V proběhla nějaká kritika, páč to není původem úplně jejich motor, ale snad nějaký Japonec. Zvrácenost 3.0 V6 zmiňovat nebudu, to žere jako tank. Ale jestli co z těch motorizací jde bezproblémově do plynu, tak to fakt nevím.
Rozhodně mi to ale přijde jako zajímavá volba, co se prostoru a designu týká.
Teď minulý týden jsme koukali s kolegou na jednu 2.0T a než jsme zvedli telefon, byla v hajzlu. Původ ČR, servisovaná, výbava a cena moc pěkná. Jen to byl tedy manuál.

Kdysi jsem na ně taky koukal, ale na ty novější modely za minimálně dvojnásobek maximálního rozpočtu.
Dobrý je prý ten 1.8 16V, velmi spolehlivý je i ten 2.0T (zvládají šílené porce kilometrů, v inzerátech není nic výjimečného rozmezí 250 - 400 000 km), který se tam vyskytoval od II do III generace snad ve třech výkonových variantách. Na atmo 2.0 16V proběhla nějaká kritika, páč to není původem úplně jejich motor, ale snad nějaký Japonec. Zvrácenost 3.0 V6 zmiňovat nebudu, to žere jako tank. Ale jestli co z těch motorizací jde bezproblémově do plynu, tak to fakt nevím.
Rozhodně mi to ale přijde jako zajímavá volba, co se prostoru a designu týká.
Teď minulý týden jsme koukali s kolegou na jednu 2.0T a než jsme zvedli telefon, byla v hajzlu. Původ ČR, servisovaná, výbava a cena moc pěkná. Jen to byl tedy manuál.
-> Jirik_Tuňák1983: A motorizace jsou jaké neprůserové? Laguna v combi by asi prošla.
-> dragon_cb_cz: Renault Laguna. Bezpečné, automaty od Aisinu. Ale i ty jsou dost přebrané v ČR i DE. Navíc je výběr hodně omezený, protože automatů bylo málo. V manuálu jsou často i III generace a pěkné kusy.
-> StepaNoFUN: Jasný, to ne... resp. možná bych věděl o někom jiným koho by to mohlo zajímat, ale tyhle kamarádi to fakt nejsou. Psycholog a bohemistka 

-> dragon_cb_cz: Jak říkám - mám to sice prodat, ale nechce se mi to vůbec nikomu nabízet, protože vím jakej to mělo do těď servis a jak se všechno řešilo "hlavně aby to moc nestálo". A jestli si to někdo vezme, tak za skoro kulový a auto si z toho bude muset udělat sám.
-> StepaNoFUN:
XC90 by prošla, ale na léčení nemocí tam kapacita není, jsou to neautaři....

-> dragon_cb_cz: No o dalším už nevím... Teď bych věděl o volvu (myslím že to je xc90). Ale to podle mmě není větší auto (já si v tom vždycky připadal jako skrčenec) a ten automat je v něm nějakej nemocnej. :-/ Navíc to není auto, který bych chtěl moc nabízet...
-> U-Geen: Jo, říkám si, že poohlídnout se po nějakým accordu combi nebo corolle by asi šlo. Jen nevím jak ta přestavitelnost na LPG. Sorento asi není typ auta co hledají (a ne každý má takové štěstí na kamarády jako ty 

-> dragon_cb_cz: co Honda? Toyota? :-) nebo Sorento, to je naftovy :-))
-> Jumbo 26.02.22 15:37:43: MPV není potřeba, stačí větší kombík, jako byl třeba ten Saab. Ten jsme rok a kousek pořídili za 40t a sloužil dobře, bohužel skončil tak jak skončil (viz příslušné téma) :/ Passat, Mondeo atd - ale jak to tam je s automatama nevím.
Koukal jsem na Fiat Croma, tam by se asi i dalo, ale leda nafta a to bude vše s DPF
To samý třeba Vectra, Zafira...
Koukal jsem na Fiat Croma, tam by se asi i dalo, ale leda nafta a to bude vše s DPF

-> dragon_cb_cz: Good luck, automat je dost problem... Ja takhle zacinal hledat asi 4 roky dozadu, rozpocet zhruba stejny a nakonec z toho byl Yeti 2,0 TDi DSG za skoro 300 000. A to vlastne ani neni vetsi auto... Pokud nesezenes nahodou nejakeho stareho japonce, treba Hondu Shuttle, tak moc asi nebude z ceho brat...
Nějaký "tajný tip" na větší auto v cenové relaci řekněme 50-100t v automatu? Ideálně něco přívětivého k přestavbě na LPG, nebo nafta bez DPF. Výkon a zásadní výbava netřeba, spíš by to mělo mít nějakou rozumnou úroveň bezpečnosti a spolehlivosti.
Vymyšlím něco pro kamarády, doteď měli Saab 9-5 a byli spokojení (snad až na spotřebu), ale nic rozumného ke koupi teď v ČR není - a u ostatních značek moc nemám přehled co jde a co smrdí průserem, ať už stran motorů nebo převodovek.
Jde něco takového sehnat od koncernu?
Vymyšlím něco pro kamarády, doteď měli Saab 9-5 a byli spokojení (snad až na spotřebu), ale nic rozumného ke koupi teď v ČR není - a u ostatních značek moc nemám přehled co jde a co smrdí průserem, ať už stran motorů nebo převodovek.
Jde něco takového sehnat od koncernu?
Jinak jsou lidi a recenzenti dost unešeni z nového TCe 150.
-> Nwkt: kolega to bude snad dnes fotit a inz. tak dam odkaz
-> Pavel P@nkáč 07.02.22 22:21:55: Pošli víc info 

-> vhml: takový auto bych chtěl taky :) a moooc

-> Jirik_Tuňák1983: není...
-> Pavel P@nkáč 07.02.22 22:21:55: když ty nový Sharany všude haněj jaký jsou to jebky. Já bych hlavně chtěl auto co si ho nemusím všimnout mimo pravidelný údržby.
-> vhml: tvl zrovna tu mám toho jakoby novějšího -podle mě fakt pěkná libofka 2,0tdi v náloži s el. dveřma a pod., rok upně přesně ted nevím, cenofka bude kousek pře 3kilča no....
-> Pavel P@nkáč 07.02.22 21:38:36: nechces mi sehnat nejakyho dalsiho Sharana za 60 na kterym najedu zase dalších 200 tisic 

-> Pavel P@nkáč 07.02.22 21:38:36: Ještě jsem zapomněl Chevrolet Camaro SS 6.2 v manuálu. 

Challenger sem tedy nezkusil já tak nevím, a zrovna ten Voyager jezdí vcelku slušně jak evropan no:)
-> Pavel P@nkáč 07.02.22 21:30:15: Jenom Challengerem, pak pravda ještě starým Voyagerem (ještě ten kulatej) a nepřišlo mi tam nic, co by mne pohoršovalo. Co se týká rodinných mikrobusů a MPV, to mi přijde jízdně mizerné všechno, takže nečekám zázraky, hlavně pohodlí a pohodlné sesle. Krom toho, evropské auto podobné stavby si nevybavuji, že by se na trhu ojetin aktuálně vyskytovalo.
Ty US vozejky mají sice mínusy, ale něčím nepojmenovatelným prostě lidi přitahují. Asi tím, co chybí produkci pod diktátem EU.

-> Jirik_Tuňák1983: hele a svezl jsi se někdy americkým autem? ono je to takové jiné, možná i dost jiné, jízda je často dejme tomu taková mdlá, možná až i nekvalitní, uplně nevím, mě zvyklého na evropská auta se to uplně nelíbý...
-> Milan 136 04.02.22 23:12:51: Tak zrovna Bujón a Komik si nemají co vyčítat. V areálu parkuje někdo právě s Komikem v základu a je to fakt tragédie.
-> U-Geen 04.02.22 21:40:19: To je problém všech těch designových výstřelků.
Na první pohled si řekneš asi dobrý. Ale okouká se to a zestárne hrozně rychle.
Také se mi to vůbec nelíbí.
A ještě horší je ten Bayon.
Nebo jak se to píše. To je hroznej poblijon.
Kdežto kritizovaný konzervativní design automobilek zde v nelibosti nestárne a ta auta vypadají i po 15 letech pořád dobře.
Na první pohled si řekneš asi dobrý. Ale okouká se to a zestárne hrozně rychle.
Také se mi to vůbec nelíbí.
A ještě horší je ten Bayon.
Nebo jak se to píše. To je hroznej poblijon.
Kdežto kritizovaný konzervativní design automobilek zde v nelibosti nestárne a ta auta vypadají i po 15 letech pořád dobře.
-> U-Geen 04.02.22 21:40:19: Na tom něco bude, protože musím více přemýšlet, abych si ho vybavil.
Ale toleto je krabice, tam není víceméně co posrat. Pro tebe to dělají navíc i ve 4x4.
Jinak Jeník 5 vypadá taky pěkně a tohle je i podobný štýl.
Jinak mi přijde, že ty sedačky nepůjdou nikam složit do podlahy. Copak ty ve druhé řadě, ale co s tou třetí řadou? Když budu chtít vézt almaru, tak je hodím někam do kopřiv a pak se pro ně vrátím? Posuv v kolejnicích podle mého nebude dostatečný.
Ale toleto je krabice, tam není víceméně co posrat. Pro tebe to dělají navíc i ve 4x4.

Jinak Jeník 5 vypadá taky pěkně a tohle je i podobný štýl.
Jinak mi přijde, že ty sedačky nepůjdou nikam složit do podlahy. Copak ty ve druhé řadě, ale co s tou třetí řadou? Když budu chtít vézt almaru, tak je hodím někam do kopřiv a pak se pro ně vrátím? Posuv v kolejnicích podle mého nebude dostatečný.
-> Jirik_Tuňák1983: no ten design je bozi. Otazka je jak se to okouka, aktualni Tuksyn me taky prisel jako zjeveni a hrozne rychle se mi to vlastne prestalo libit.
Tohle je tak zajímavé, až nevím, co si o tom mám myslet, ale dovedl bych si klidně představit se s tím přesouvat.
www.hyundai.com/cz/.../st aria.html
www.hyundai.com/cz/.../st aria.html
-> Jirik_Tuňák1983: na me je to moc velky... ale hrozne se mi to libi.
-> Borderer 03.02.22 08:08:16: Navíc je to sedmimístné. 

-> Jirik_Tuňák1983: V Durangu sem měl tu čest se svézt a myslím že i v sériovým provedení je to šílená bestie a co to auto předvádělo v režimu Sport sem nepobíral a tušim režim ?track? byl ještě ostřejší s tím, že byly natvrdo vypnutý veškerý stabilizace, protiprokluzy atd. Moc SUV a vlastně ani běžných aut, který člověka zatlačej do sedačky, když šlápne v 100kmh podlahu, není. 
