
-> Jirik_Tuňák1983 27.02.20 02:05:06: Tohle bývá úděl většiny odvážných aut. Podobně to měla minulá Mazda 6 a další. Nějakou dobu je to nový a odvážný, pak už jen odvážný a pak už ani to ne. Ale ta 508 se mi zatím líbí pořád.






No právě, byl jsem taky nemile překvapen. Jako řidič super, to si připadáš jako v koncertní hale. Spolujezdec taky, i když tam je to zase dost strohé, protože všechny ovládací prvky a odkládací "dírky" jsou směrem k řidiči. Ale vzadu fakt tragédie. U sedanu díky zkosené střeše fakt ne a u SW sice dobrý, ale to, že přední sedačky leží na zemi a nemáš kam dát nohy, to si budu pamatovat dlouho. Vzadu bych jel tak maximálně 10km nebo pro děti. Ale maximálně do 10let věku
Kufr taková Oktávka. Se schválně zajdi mrknout někam na salon a sedni si dovnitř 





No a u sedanu se tam ani pořádně dozadu nevejdu ( pravda, se svými 190cm) u SW to bylo o poznání lepší, ale... aby to mělo nějakou slušnou výbavu, tak cenovka byla 930tis a to už mi za čistě dizajnovku, která potěší akorát řidiče přišlo trochu přestřelené
Bohužel u mě tímto jako fandovi PSA padla 508 těžce na znak.

508 Sport..



1.1 má teď asi 100 a trochu to začíná rosit, 1.6ka v saxu má 150 a totální sucho, třeba tomu pomáhá ten litinovém blok.... protože u 1.6 16v se to nedeje a přitom těsnění je stejný







za mesic STK tak by bylo hloupy kdyby byl technik celej zmastenej od oleje jen co by pod auto vlez..








Lepší je, mít doma dvě GTI než jedno 

















takhle stary auta tam moc dlouho bohužel nevydrží.














