
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak odpojit Imobilizér Felicia
prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.11.2010 do 24.04.2025, založil/a Marty500kw
-> Nwkt 23.04.25 14:05:17: Nemyslím zrovna jen ten imobilizér. Ale všemožné opravy a hlavně pak ta jeho radost když se to povede 

-> Milan 136 23.04.25 11:00:28: psa neznám, ale u VW bych to imo radši rozchodil, jinak to co dělá on umím taky. u vw edc16, 17 udělat immo off lze lehce i bez modulu
-> isti 22.04.25 21:53:24: Toho sleduju na instagramu. Dobrej borec.
-> isti 22.04.25 21:53:24: zajimavy je, že mě včera taky 

-> Pavel P.. 22.04.25 10:25:48: byla upravená verze která jede i pod w10 

-> ajok: u nás v práci v elektroodpadu
stáhnul jsem soft a funguje dobře... jen se musi povypinat antiviry a defendry. Hlavně to funguje i pod W10 narozdíl od VAGu který spolehlivě jede jen na XP..... kvůli tomu pořád musim resuscitovat starý lenovo X61 abych to mohl jednou za čas použít na takovýhle blbosti.

-> ajok 21.04.25 21:19:14: objednával jsem v polsku ds150
jenom abych smazal chybu airbagu (zapnul jsem zapalování s odpojenou sedačkou) na nissanu
ps:dost mě sere ta cracknutá verze kterou mi pokaždý "antivir" zablokuje

ps:dost mě sere ta cracknutá verze kterou mi pokaždý "antivir" zablokuje

-> Pavel P.. 20.04.25 16:45:57: kde jsi kupoval a za kolik? ja diky delphi u nivy alespon zjistil, na kterym kole mam problem s ABS a pak jsem na to prisel, ze nejakej blb dal neABS poloosu a pak se mu ji nechtelo vyndavat, tak ABS krouzek prerizl a pak svaril, to delphi jsem mel pujcene od kamarada, ktery ho ma uz X let...
-> StepaNoFUN: jo ale ta Delphi je taky cinska i s cracknutym softem a funguje to na prvni pokus...

-> Pavel P.. 20.04.25 14:43:48: Tak si kup legalni a pak teprve nadavej. :-D
Na celej VAG se muzu vysrat.... ted jsem to udelal pres Delphi DS100 a uz to funguje....

ja to delal u 1.3 mpi asi jen jednou, tak pred 20 lety a slo to bez problemu, ale uz si to uplne nepamatuji :/, u 1.6 nekolikrat a taky nikdy nebyl problem
adaptacni hodnoty mazes a davas misto nich nuly? jinak nevim, ale me ted na fabia budikach taky nic nechodi
adaptacni hodnoty mazes a davas misto nich nuly? jinak nevim, ale me ted na fabia budikach taky nic nechodi

-> StepaNoFUN: jasně že kanál 25 - immobilizer.
-> Pavel P.. 19.04.25 16:27:01: davas to prizpusobeni do jednotky imo (25)?
-> StepaNoFUN: ta komunikuje bez problemu a i tu hodnotu 000 mi to ulozi... ale stejne to furt blokuje cerpadlo a nestartuje a znovu je tam chyba immo i v motoru - rj zablokovana.
-> Pavel P.. 18.04.25 22:43:56: a ta 304 Ti s tim pres KKL komunikuje?
-> Jarda/felda: tohle znám, ale já bych to rád ofiko aby ten immo fungoval..
-> Pavel P..: allegro.cz/nabidka/emulat
or-imobilizeru-immo-audi-v
w-skoda-seat-vag-121390071
03?utm_feed=7...
tu destičku někde mám, kamarád jí chtěl objedat a než přišla tak problém nějak vyřešil
tu destičku někde mám, kamarád jí chtěl objedat a než přišla tak problém nějak vyřešil
-> StepaNoFUN: jasně, spojení je v pohodě, ale jen chytne a chcípne.... i když smažu chyby v obou jednotkách.
-> MOLSO: to jsem právě zkoušel, mám VAG-COM 409.1, postup jak píšeš ale když chci uložit tak mi to napíše že nemám kabel Hex Can.
-> MOLSO: to jsem právě zkoušel, mám VAG-COM 409.1, postup jak píšeš ale když chci uložit tak mi to napíše že nemám kabel Hex Can.
-> Milan 136: vdaka za opravu nepamatal som si to presne naposledy som to riesil pred cca 8 rokmi 

-> MOLSO 18.04.25 11:21:12: 46 je komfort. Imobilizér je 25.
-> Pavel P..: vymenis rj motora
Pripojis sa na vcds do imobilizeru, adresa tusim 46 ?
Prisposobenie kanal 0 nacist ulozit vypnut klucik na 30 sekund.
A malo by to ist
Pripojis sa na vcds do imobilizeru, adresa tusim 46 ?
Prisposobenie kanal 0 nacist ulozit vypnut klucik na 30 sekund.
A malo by to ist
-> Pavel P.. 18.04.25 10:22:36: s jednotkama se pres tu 304 normalne spojis?
Nefunguje je co? Chytne, hned chcipne?
Nefunguje je co? Chytne, hned chcipne?
Potřeboval bych poradit... mám jinou řj na feldu mpi a potřebuju přizpůsobit immobilizer. Zkoušel jsem to podle návodu přes VAG-COM 409 a tam to napíše že nemám HEX kabel a přes IHR304 to proběhne ale stejně to nefunguje... kabel mám obyč čínskej KKL.
-> venni: Tak to asi jo. ;-)
-> StepaNoFUN 13.03.21 20:44:53: jede k němu přímo p. Zenkl takže počítám že domluvený jsou.
-> venni: Jste domluvený po telefonu? Dost často nebejvá doma. I když teď... Nevím.
-> StepaNoFUN: zrovna se to sešlo,že bude mít známej cestu do MB tak mu jí ve čt veme 

-> venni: kuchni ji. Co jsem se Zdeňkem kdysi mluvil, tak jeden čas dával pod čipy "můstek", aby to nešlo vyčíst a zkopírovat. Ale ty můstky prej stály za howno a odcházely.
Tak další pokrok...zapojil jsem motorovou jednotku z jiného auta a normalně auto běží.Takže postup je spravný a opravdu to přizpusobení funguje.Leč ŘJ od Cimbu je KO,ta přizpusobit nejde 

-> venni: Základ je spojit se s oběma jednotkama. Od toho se dá odpíchnout. Kuwa felda je jen po K-Line. Tam není moc co posrat.
-> venni: daval jsem sem dolu muj clanek, kde je videt zapojeni pinu z diag konektoru pres imo do jednotky. Veskera komunikace jde DIAG - IMO - jednotka. Da se to obejit tak, ze spojis dva piny v konektoru, co jde do IMO a pokud se s jednotkou spojis, chyba je v IMO, pokud ne, tak je chyba v jednotce.0
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:27:45: tak po hodině dopisování a nastavování (díky Tome) jsem došel k závěru,že zkusím stejnou operaci udělat ještě na další neupravené motorové ŘJ.Když se zadaří tak ta přehrátá je KO (od přehrátí vlastně nevyzkoušena),protože to není možné tohle :)
-> venni: Zkus se spojit s tou původní. Viz Jumbo někde níže - to relé v IMO. Nebo pak zkusit K-Line přímo na motorovou jednotku. ;-) Případně tu propojku v konektoru imobilizéru. ;-)
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:15:04: abych to vysvětlil...Před přizpusobením bylo vše spárované.ŘJ motoru,immo i chip v klíči.Běželo to.
Přendal jsem motorovou ŘJ a šel přizpůsobit...bez úspěchu.S jednotkou imma se spojím,s upravenou jednotkou motoru nee.
Když dam zpět origo motorovou ŘJ,auto běží hned... vyhnilého nic nebude,elektrika měla najeto aní ne 60tis km.Je to v nově poskládaným autě.
Zkusim se svalně připojit na origo motorovou ŘJ
Přendal jsem motorovou ŘJ a šel přizpůsobit...bez úspěchu.S jednotkou imma se spojím,s upravenou jednotkou motoru nee.
Když dam zpět origo motorovou ŘJ,auto běží hned... vyhnilého nic nebude,elektrika měla najeto aní ne 60tis km.Je to v nově poskládaným autě.
Zkusim se svalně připojit na origo motorovou ŘJ
-> StepaNoFUN: Na původní jednotku to jede, na novou ne. S motorovou se nespojí. Klíč s immo boxem má spárovaný
-> venni: Paměť závad? S oběma jednotkama (jako motor, tak IMO) se spojíš bez problémů? Jsou dobře nakódovaný? Klíč máš se správným čipem?
Mě tenkrát taky kamarád přivezl Feldu "jen" na přizpůsobení imobilizéru. A strávil jsem na tom 3 hodiny. Nešlo mu napájení do diagnostický zásuvky. Jak do toho chcalo předním oknem, tak bylo ve svazku uhnilý napájení zásuvky diagnostiky. :-D
O pár let pozdeji přijel s T4, že v tom vyměnil budíky (za novější digi verzi) a že na nich chce nastavit kilometry. Říkám - není problém. Přijel venku asi -15, auto nebylo kam dát do tepla, takže venku....
3 hodiny laborování (vždycky chvíli u auta, chvíli v teple v dílně nad schématama). Nakonec jsem zjistil, že ten drát kterej byl ve schématu popsanej jako K-Line končí smotanej za palubkou. Ale mělo to i svoje výhody. Od tý doby mám diagnostickej adaptér napájenej ze zapalovače a K-Line je z něj vytaženej na krokosvorku. :-D Což se mi hodí třeba na moje Webasto. :-D
Mě tenkrát taky kamarád přivezl Feldu "jen" na přizpůsobení imobilizéru. A strávil jsem na tom 3 hodiny. Nešlo mu napájení do diagnostický zásuvky. Jak do toho chcalo předním oknem, tak bylo ve svazku uhnilý napájení zásuvky diagnostiky. :-D
O pár let pozdeji přijel s T4, že v tom vyměnil budíky (za novější digi verzi) a že na nich chce nastavit kilometry. Říkám - není problém. Přijel venku asi -15, auto nebylo kam dát do tepla, takže venku....
3 hodiny laborování (vždycky chvíli u auta, chvíli v teple v dílně nad schématama). Nakonec jsem zjistil, že ten drát kterej byl ve schématu popsanej jako K-Line končí smotanej za palubkou. Ale mělo to i svoje výhody. Od tý doby mám diagnostickej adaptér napájenej ze zapalovače a K-Line je z něj vytaženej na krokosvorku. :-D Což se mi hodí třeba na moje Webasto. :-D
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:05:49: díky :) ,řešim to zároveň s Tomášem,taky mi poslal z VISu tohle ale prostě bohužel to nejde...což teda nevim proč,myslim že Tomáš má ze mě asi taky Vánoce,dokonce jsem mu poslal i videonávod jak dělám 

-> MOLSO 03.03.21 19:56:23: tak nevim kde je chyba,ale mě tenhle postup problém nevyřešil 

-> Nwkt 04.03.21 14:11:21: je pravda, ze s 1.8T si to neporadi? :) ale pry jde namackat pin do budiku a nastartuji klicem bez chipu
-> Jarda/felda: www.aliexpress.com/item/1
005001489401880.html
-> StepaNoFUN: A přitom stačí přívěšek z Číny a immo je vypnutý za pár vteřin 

-> venni: Zdenda to umi. Jen to nechce delat. Uz jsem s nim o tom debatoval. Prej uz byl parkrat na PCR k podani vysvetleni, ze se jeho IMO OFF jednotka dostala do jejich sparu.
-> MOLSO: -> Milan 136: -> Nwkt: až budu u auta vyzkoušim.Díky
-> venni: Stačí klíče (resp. čip z nich) a immo box, ten je potřeba nakódovat, pokud byl v jiný motorizaci. Kdyžtak piš/volej