skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Pavel P.. 24.02.14 20:54:24: tak já tu taky hodím zajímající videjko ;)
Dnes mi bylo v práci oznámeno, že na čtvrtek 29. a pátek 30. května nás plánovaně navštíví krajská inspekce.
A že mám svoji plánovanou dovolenou v tomto termínu "přehodnotit" 
Takže u mě to s největší pravděpodobností letos nepůjde.


Takže u mě to s největší pravděpodobností letos nepůjde.

-> T: přiznávám že nevěděl. Jen podle stínu jsem to určil na jižní část okruhu kdy se jeden na sever, tedy někde na začátku. Nordkurve zní logicky, budeme Tomovi věřit
Jen mě mate ta silnice v pozadí. Ale koukám že mám mezery ve vzdělání, to asi byla smyčka zpátky před cílovou rovinku, když se jezdila Südschleife....

Jen mě mate ta silnice v pozadí. Ale koukám že mám mezery ve vzdělání, to asi byla smyčka zpátky před cílovou rovinku, když se jezdila Südschleife....
The middle ages of motorsport – Juan Manuel Fangio entering the "Nordkurve" at the German Grand Prix 1957 – what a wonderful picture…
www.pinterest.com/pin/338 403359472107643
www.pinterest.com/pin/338 403359472107643
-> Luky: : víš to nebo ne ? jestli se vůbec máme snažit hádat



-> Luky: Jen poznám, že to je levá zatáčka. Jinak je to celý betonový a hrad není dneska vidět z trati snad odnikud. Klidně by to mohl být Malý Karussel nebo cokoliv jinýho.
-> Eidy: : ono to zase až tak vtipný neni
fakt není moc často vidět do zatáčky a čím více ten okruh studuju, tím se ho víc bojim 



-> Luky: Takhle nezarostlý je to mnohem lepší. Občas je i vidět do další zatáčky. 

-> Luky: : koukám každý den od 20:00 na sport 5 a tam se občas Ring mihne a to je porovnáníčko, když si to následně zajedu na PS3



Hezké dobové fotky. Si to srovnejte se současnou podobou, zejména zvlněná úzká rovinka Döttinger Höhe je brutální s těmi živými ploty...
trackthoughts.com/2010/.. ./lap-of-the-nurburgring-n ordschliefe
trackthoughts.com/2010/.. ./lap-of-the-nurburgring-n ordschliefe
-> MVM: tak to asi nevi, jinak by pocital rovnou do 30ti ne?
-> Tuner#2:
To muselo dát práce ... a výsledek je doufám třicet
To muselo dát práce ... a výsledek je doufám třicet

-> MVM: : to je mi jasný, proto píšu "papírově" , je mi jasná realita 

Chtěl jsem něco napsat, ale raději jsem 3x napočítal do deseti 

-> T:
No vona teorie je hezká ale praxe je sfiňa ..
No vona teorie je hezká ale praxe je sfiňa ..
-> MVM: : alespoň nějakou představu,kdo by měl mít "papírově" náskok....nic jistýho, je mi to jasný 

-> T:
Prosím vysvětli mi co těmi čísly zjistíš?
Prosím vysvětli mi co těmi čísly zjistíš?
-> MVM: : OK, kouknu teda na moje čísla 

-> T:
Porsche 997 RSR. 3,8 (4,0) Oni mají cca 490 PS. Hmotnost pokud jsou na spodní hranici 1200Kg.
Porsche 997 RSR. 3,8 (4,0) Oni mají cca 490 PS. Hmotnost pokud jsou na spodní hranici 1200Kg.

-> MVM 21.02.14 12:43:51: : tak to druhé video je přesně, co jezdím s tím Renaultem....v podstatě totžné rychlosti v zatáčkách a tím i odpovídá můj nejlepší čas :-O teď by mě zajímaly čísla ohledně toho Porsche....váha, výkon :-/
-> Luky: : celkové převýšení by mělo být kolem 300m, jen pro zajímavost...ikdyž to asi víš
-> Luky: : celkové převýšení by mělo být kolem 300m, jen pro zajímavost...ikdyž to asi víš

-> Luky:
Kdepak kluci - já to jen roky šroubuju
Ale znám pár lidí kteří s tím umí hodně dobře. Má to 1200ccm motor,140PS Na tom videu jede suchý nastavení a má jen mokrý kola... Je tam krásně vidět,přesto že už neprší,jak moc to tam klouže a drží se mooc vody. A taky to bude někdo kdo tam má najeto - ono se s tím na vodě jede blbě - nemá to spodek a na mokru se nejen tam hodí jezdit i o kvalt výš. Joo už čtu že je to Šéfinstruktor
Kdepak kluci - já to jen roky šroubuju

-> MVM: neříkám aby to ukazovalo naprosto přesně, ale třeba cílová rovinka je tam cca 600 m.n.m., zatímco Höhe Acht, jakožto nejvyšší bod trati jen 380 m.n.m.
A taky s tou formulkou umíš takhle jezdit? :)
A taky s tou formulkou umíš takhle jezdit? :)
-> Luky:
Jo pane tohle je Mygale Formule BMW - tu znám do šroubku 


-> Luky:
To víš noo není to letadlo
Spíš myslím že to mají blbě zklaibrovaný - ale nějakou představu mít můžeš pokud teda potřebuješ znát v jakým převýšení se jede.. Ale třeba takový stoupání jaký je např v Brně tam pořád není. Jetli jste někdo jeli(byli) ve Spa -tak podobný je to hodně tam.
To víš noo není to letadlo

-> MVM 21.02.14 13:35:35: mazec jízda na mokru je v tomhle videu, navíc ještě v takový kousavý potvoře...

-> MVM 21.02.14 12:56:36: jako výška tam je, ale ukazuje blbě
-> Eidy:
Tak v některých zatáčkách se dost mění odstředivá síla (mění se poloměr) To je největší "průšvih" Nurb. A taky ono to klame a nevíš jak moc blbě tam do tý zatáčky vletí a kam ho to na výjezdu pošle. Jako nordschleife na mokru už musíš umět (znát trať /vědět kde se drží voda,nebo tečou potůčky napříč tratí.. aqváč a jiný nepříjemnosti co překvapí)
Tak v některých zatáčkách se dost mění odstředivá síla (mění se poloměr) To je největší "průšvih" Nurb. A taky ono to klame a nevíš jak moc blbě tam do tý zatáčky vletí a kam ho to na výjezdu pošle. Jako nordschleife na mokru už musíš umět (znát trať /vědět kde se drží voda,nebo tečou potůčky napříč tratí.. aqváč a jiný nepříjemnosti co překvapí)
-> MVM: Ta závodní auta jedou kudlu, jasný. Touristfahren na suchu - jedou kudlu. Taky jasný. Ale turisti na mokru jedou od pohledu pomaličku a stejně se roztočí. To mě překvapuje hodně.
-> Eidy:
Tak to rozbíjecí je sestřih.. to se nemůže líbit nikomu kdo někdy spravoval auta..
Tak to rozbíjecí je sestřih.. to se nemůže líbit nikomu kdo někdy spravoval auta..
-> Luky:
Já teda myslím že maj zapnutý všechny kanály (kromě tlaku brzd) z telemetrie a výška je tam...
Jinak kopce tam jsou jako všude běžný - žádný 12% .. Uplně v poho se to dá jet.
Já teda myslím že maj zapnutý všechny kanály (kromě tlaku brzd) z telemetrie a výška je tam...
Jinak kopce tam jsou jako všude běžný - žádný 12% .. Uplně v poho se to dá jet.
-> MVM: To první jo, to druhé ne.
-> MVM: škoda že na tom onboardu nefunguje ten výškoměr, to by bylo zajímavé pro zjištění, kde je to jak moc do/z kopce
-> H.: : právě, že zaváhání tam ještě je, takže čas je určitě zatím moje maximum a né auta 

Dobrý časy. S tou alpinou to znamená kolo bez jediného zaváhání.
-> Eidy: : to je to,co jsem Ti ukazoval v GT6
a co jsem o tomhle autě četl....spíš "autě", tak je to konstruováno v podstatě na maximum lidského těla a kromě samotných přítlaků by to mělo mít u "vysavač" jako Chaparral...nicméně je jsou to jen výpočty,co jsem pochopil....až dorazim domu, můžu dát info....
jo a já mám taky nový rekordy....Alpina 8:35 a Renaul Megane Trophy 6:56
a co jsem o tomhle autě četl....spíš "autě", tak je to konstruováno v podstatě na maximum lidského těla a kromě samotných přítlaků by to mělo mít u "vysavač" jako Chaparral...nicméně je jsou to jen výpočty,co jsem pochopil....až dorazim domu, můžu dát info....
jo a já mám taky nový rekordy....Alpina 8:35 a Renaul Megane Trophy 6:56

Už stahuju alternativu pro rfactor, tak uvidíme.
-> Tuner#2: ale to auto by to zajelo 

-> Luky 21.02.14 09:43:14: Bez fyziky je to kravovina... Me se ten cas hned nejak nezdal.
-> Luky: Tywoe tak z tohohle brzdný body ani nejdou poznat. To by mě zajímalo, jestli by něco takovýho šlo postavit. Teď pominu odolnost lidského těla. Ale brát vingly ve 250 a brzdit ze 450 na 200 lusknutím prstu, to by to muselo mít přítlak tak 20 tun a brzdy by shořely hned na popel.
No nic. Tady se můžete dívat, jak to vypadá na Ringu. Dneska nic moc.
www.bridgetogantry.com/2/
.../nuerburgring-webcams
No nic. Tady se můžete dívat, jak to vypadá na Ringu. Dneska nic moc.

Někdo se tu nedávno poptával na časy rekordních kol na Nordschleife...
www.autoweb.cz/red-bull-x 2014-teoreticky-zajede-nor dschleife-v-case-3-38-031
(jen nedoporučuju se podle toho učit brzdné body
)
www.autoweb.cz/red-bull-x 2014-teoreticky-zajede-nor dschleife-v-case-3-38-031

(jen nedoporučuju se podle toho učit brzdné body

A s podobnou rezervou počítat i časově. Až nás tam na týden zavřou, než všechny ty papíry prozkoumají.......
Tak koukám že v rozpočtu je potřeba počítat s rezervou asi tak 300%, co? 

-> vhml: To jako fakt? Já je teda překroucený nikdy nemám, bo se mi to nelíbí, ale jakej to má vliv na pevnost, to teda netuším. A kurta přes kolo bejt, doufám, může.
-> Eidy 18.02.14 18:44:45: a běda ti jakmile budeš mít kurtu překroucenou. Ono se to nesmí ani u nás, ale známej na to sral a naúčtovali mu 200E za každý překroucení.
-> Eidy:
Jasně - jen my jezdili v sestavě tahač s návěsem(já),kolega odtahovka s vlekem a Daily s vlekem. Nejezdit pod 80 a přes 90 (se soupravou)

Jasně - jen my jezdili v sestavě tahač s návěsem(já),kolega odtahovka s vlekem a Daily s vlekem. Nejezdit pod 80 a přes 90 (se soupravou)

-> MVM: Tak to jo. Na takovouhle cestu to uvážu vším co mám.
Jinak v Německu jsem v českým autě policajty potkal i předjel Xkrát vždycky v poho. I když jsem kolem prohučel 200.

Jinak v Německu jsem v českým autě policajty potkal i předjel Xkrát vždycky v poho. I když jsem kolem prohučel 200.
