
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
Já bych kurva jel, ale nějak moc nemám čím
Ale Nordschleife je můj sen. Kolik lidí tam jede jen na kukačku? Ale pak by mě to sralo, že se ani nesvezu... Nebo že bych se nechal svézt aspoň v Ringtaxi? :)

-> Eidy: : OK, jen se ptám
takže Martin ?

takže Martin ?

-> T: Že by na stránkách Ringu? www.nuerburgring.de/en/..
./opening-times-nordschlei
fe.html Vyjímkou jsou samozřejmě dny, kdy se tam konají závody. Ještě musím zjistit, co jsou to "Green hell driving days", co jsou 4 dny vkuse a jen 2x do roka. V čem je to jiný než touristfahren. Z popisu není rozdíl znát.
A zřejmě se přidá jedna bílá Felda.
A zřejmě se přidá jedna bílá Felda.

-> Eidy: : to jsem taky chtěl napsat, že mi říkal chlap, co tam byl vloni, že mají víkendové akce, takže by se tam dalo strávit čas a každé video, co jsem viděl, tak na co koukat je :-) jo a to, že mají otevřeno každý den pro veřejnost jsi zjistil kde ?
a kdo se ještě přidal ?
a kdo se ještě přidal ?

Přemýšlím o časovém plánu a říkám si, že když bude na co koukat, tak by za to stálo strávit celej druhej den na Ringu a koukat a kecat a fotit (možná dát více než 4 jízdy a tak na pohodu, když už tam budeme). Přespat ještě jednou v kempu a až třetí den vyrazit domů. Beztak bychom byli další den mrtví, bo bychom se vrátili pozdě v noci.
Mimochodem už je přihlášených 5 účastníků.
Mimochodem už je přihlášených 5 účastníků.

-> Jumbo: Ale mrkni tady jak to mydlí a nebo Dany. Už tu byl taky. Samozřejmě chce to znát trať a nepřecenit sebe a nepodcenit trať. Ale dá se. Aspoň se tím utěšuju. 

-> Eidy: Já teď na tyhle videa koukal asi 2 hodiny... A budu se muset přesvědčit, abych tam vůbec jel... jedna blbě odhadnutá zatáčka a člověk je v pr... Ale zase to platí na silnici podobně, co? Ale místa je tam habakuk, někdy i na celé auto na trávu...
-> U-Geen: Jojo, fůra místa na všechny strany. 

-> Eidy: jeste ze tam jsou tak bohate dimenzovane unikove zony :)
-> Tomaso435: Chce to dost koukat do zrcátek. Víc než v Mostě. Holt na Ringu si chce spousta lidí něco dokázat. Neříkám bejt připosranej ale s respektem.
-> vhml: tyjo.. to tam ty lidi jezděj tak bezhlavě? aneb toho musim dohnat a lepší mrtvej než druhej ? bych se tam docela bál takovejch , co nevědí kdy to auto má dost a zkoušej kdy to ulítne....
-> Eidy: Já když tyhle videa vidím, tak mi jde mráz po zádech .....

-> Athlonek 13.01.14 19:48:12: ve 3:30 se pani asi slušně bouchla o asfalt do hlavy.
-> vhml: Na tyhle videa jsem si zakázal koukat. Vím, který to jsou místa a tam se musí opatrně. Teda když je mokro nebo vlhko. Stačí louže někde ve stínu a je to. Ale nikdo z nich si nestoupnul na brzdu. To auto se pak otlouká víc a někdy by ani nemuselo.
Tak hlavně opatrně až tam budete :-) navratdoreality.cz/?p=vie
w&...
-> Eidy: : to asi nebude úplně blbej nápad udělat lyžiny 

-> T: Jo, je to ta úplně na konci Danyho videa. Ten Civic tam málem sestřelil toho medvěda. Dost jsem čuměl. Určitě to nebyl úmysl, ale mohl bejt slušnej průšvih. No a Kóča by si tam asi takhle nehopkala nahoru a dolů. To abych ještě dodělal lyžiny pod celým autem páč náhradní vanu s sebou neberu.
-> Eidy: : tak "B" je správně....je to ta levá po té, co jsem dával odkaz....už vim, kde to je a taky vim, že tu zatáčku nesnášim
je to druhá zatáčka na Ringu, co mi přijde, že jsou dvě zatáčky za sebou a nevim kudy si kde najet....
jinak teda ke konci se Civicem pěkná debilita :-/
a ty obrubníky...mám pocit, že Kóča by si tam tak lehce nepopojížděla nahoru a dolu.....

jinak teda ke konci se Civicem pěkná debilita :-/
a ty obrubníky...mám pocit, že Kóča by si tam tak lehce nepopojížděla nahoru a dolu.....
-> T: Ty kráso, tak tuhle nemyslím, tam vždycky každej kulí. To uklouzlo jen díky tomu oleji. Ale teda je fakt dobrej. I když měl samozřejmě i štestí. To by zadkem střihnul i desítku drát.
Ale myslím Adenauer Forst (Adenau Forrest), to, co dával odkaz Luky. Jinak tady přijde ve 3:13 Jede a zlomí jí venku a vnitřní obrubník trefí až úplně na konci. Jinak to dopadne jako video od Lukyho. Nevybereš to, trefíš obrubník a letíš do trávy. Je to jedno z míst, kde je trocha prostoru pro vyletění mimo trať. Ale stejně se tam nechci "dohadovat" s obrubníkem.
Ale myslím Adenauer Forst (Adenau Forrest), to, co dával odkaz Luky. Jinak tady přijde ve 3:13 Jede a zlomí jí venku a vnitřní obrubník trefí až úplně na konci. Jinak to dopadne jako video od Lukyho. Nevybereš to, trefíš obrubník a letíš do trávy. Je to jedno z míst, kde je trocha prostoru pro vyletění mimo trať. Ale stejně se tam nechci "dohadovat" s obrubníkem.
-> Eidy 13.01.14 14:13:18: Jasný, na hladkým či vodě to klouzne 

-> Eidy 10.01.14 18:15:23: : tuhle zatáčku myslíš ?
edit : nebo je to až ta následující levá ?
-> Martin136COUPE: : o tom nepochybuju, že tam to bude hooodně skákat
edit : nebo je to až ta následující levá ?
-> Martin136COUPE: : o tom nepochybuju, že tam to bude hooodně skákat

-> Tuner#2: Tak ono záleží i na hrubosti resp. přilnavosti povrchu. Na morku samozřejmě nic, ale na suchu je to hrana a pak stačí drobnost a jde to. Aspoň série. Třeba tahle závodní má hranici mnohem dál.
-> Eidy 13.01.14 13:29:24: On to úplně hladký a rovný povrch není a u těch garáží kde se to převrátilo jde určitě zlom nahoru aby jim netekla voda do vrat. A takový zlom dokáže právě napomost k tomu, že se auto převrátí viz.: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../7566_2011-08
-15_13-26-10_70.jpg
Přitom tohle auto jelo tolikrát hranu a nikdy nic. Tady to sice pilot naštěstí vyrovnal, ale to prostě kombinace propružení, natočení kol a zlomu v povrchu, kolikrát i minimální a jdeš...
Přitom tohle auto jelo tolikrát hranu a nikdy nic. Tady to sice pilot naštěstí vyrovnal, ale to prostě kombinace propružení, natočení kol a zlomu v povrchu, kolikrát i minimální a jdeš...
-> Eidy: mozno vtom ale hralo ulohu to, ze tym zadnym kolom sa dotkol tej gumy
fakt neviem, toto je taka matna spomienka co mi ostala v hlave, prave preto, ze sa mi to cele nezdalo...
edit: aby bolo jasne, ja som tomu uz tam vtej dobe neveril, mozno to malo hlbsi vyznam ktory si nepamatam...:-)
fakt neviem, toto je taka matna spomienka co mi ostala v hlave, prave preto, ze sa mi to cele nezdalo...
edit: aby bolo jasne, ja som tomu uz tam vtej dobe neveril, mozno to malo hlbsi vyznam ktory si nepamatam...:-)
-> haso: a kdyby ten expert profesor občas vylezl ven,do reálného světa,tak by asi zjistil,že převrátit to jde i na hladkém asfaltu.. kor škodovka.
-> haso: Já ti nevím, ale jsou tu hned 2 videa, kde se to obrátilo. A ta hnědá fakt úplně na hladkým rovným povrchu. Nikdy bych netvrdil, že žádný auto nejde převrátit.
nam vravel este 2.rocniku profak co je expert na crashtesty, ze v minulosti sa snazili spravit crash na nejakom voze rady 742 a ze ho nechali ist do smyku a potom bokom naburat do kolajnice a ze on im povedal, ze to sa takto neda otocit...
pak tam bola kopa rovnic, tie si uz nepamatam, 4 roky tomu su
a potom nam povedal, ze jediny sposob ako prevratit auto je ten, ze s autom clovek zide z cesty a ten travnik pri ceste je bud smerom hore alebo dole a ze to je ten spustac preco sa otoci auto a povedal, ze na rovnom povrchu sa auto neda prevratit (konvencne auto, nie volaky hybrid co je asi vyssi nez sirsi)
neviem co je na tom pravdy, ale je to uznavana kapacita vtom svojom obore, tak mozno sa dakto zamysli
pak tam bola kopa rovnic, tie si uz nepamatam, 4 roky tomu su
a potom nam povedal, ze jediny sposob ako prevratit auto je ten, ze s autom clovek zide z cesty a ten travnik pri ceste je bud smerom hore alebo dole a ze to je ten spustac preco sa otoci auto a povedal, ze na rovnom povrchu sa auto neda prevratit (konvencne auto, nie volaky hybrid co je asi vyssi nez sirsi)
neviem co je na tom pravdy, ale je to uznavana kapacita vtom svojom obore, tak mozno sa dakto zamysli
-> vhml: Tak jako se převrací 1000, 100 pokud jsou v sérii. Vysoká budka, vysoký těžiště, ouzký nápravy, konstrukce zavěšení, klobásoidní pneu a řidiči. Ale některá ty auta se převrací snad ze vzteku. Vypadá to dobře a najednou lup a je na boudě.
-> vhml: tak něco, plus chyba mezi volantem a sedačkou nejspíš
Vysoký měkký podvozek a gumy, řekl bych...

Vysoký měkký podvozek a gumy, řekl bych...
-> Luky 13.01.14 11:43:17: proč se vlastně ty auta převrací? Vysoký těžiště starých aut? Konstrukce náprav? Gum?
-> Luky: Přesně to myslím. 

-> Eidy 10.01.14 18:15:23: myslíš Adenau Forst? Jo, tam musíš trefit apex hodně pozdě, jinak to trochu vynáší

-> Eidy: koukam. na ytb jak hezky plnis kanal, parada
-> T: Na Karussellu to docela skáče o to víc u více upravených aut. Tak Vám přeju at si nikde neurvete lízátko a v pohodě se všichni vrátíte vcelku.
Jinak koukám, že stačí stát u nejbližší benzínky a je o vypláznutej jazyk postaráno. :D
Jinak koukám, že stačí stát u nejbližší benzínky a je o vypláznutej jazyk postaráno. :D
-> Eidy 11.01.14 09:18:14: nesmíš to s učením z onboardů přehnat jak já na Pačejově. Na tom horizontu to auto jasně mělo skočit. Jen jsem nedomyslel, že ten WRC se ze vsi proti kopci rozjede rychlejš než stovka :-D
-> Eidy: : já toho nakecam
chápu, jen se uč, já budu klidnější, když nebudu muset křičet před každou zatáčkou kam máš jet

chápu, jen se uč, já budu klidnější, když nebudu muset křičet před každou zatáčkou kam máš jet

-> T: Na PS jsi pořád říkal, že když se trefí stopa, dá se to jet naplno.
A Karussell určitě zkusím vnitřkem. A nechci jet nijak rychle, ale když to půjde, rád bych to jel aspoň trochu správnou stopou.

A Karussell určitě zkusím vnitřkem. A nechci jet nijak rychle, ale když to půjde, rád bych to jel aspoň trochu správnou stopou.
-> Eidy: : hele zapomeň hledat stopu, já myslel, že jedeme na výlet

jinak teda hrbolatej je podle mě dost a nejhorší je Karussell , kterej doufám nehodláš objíždět


jinak teda hrbolatej je podle mě dost a nejhorší je Karussell , kterej doufám nehodláš objíždět

-> Eidy: : tak to je dobrý, hlavně prostě vědět, co bude následovat pro orientaci
že fakt hodně často není vidět za zatáčku :-/ a pomalu dovnitř a rychle ven už jen kvůli kačírku......kterej nikde neni
ale ještě času dost, před odjezdem si tě vyzkouším 



-> T: čoveče sleduju. Některý videa sjíždím pravidelně. Třebas jednou denně. Někdy se snažím vzpomenout jestli jde levá nebo pravá, někdy se zaměřím na horizonty, jindy na stopu atd. No je toho moc a skoro všechny zatáčky jsou přes horizont. Ale tak nějak si některý úseky už pamatuju. Třeba, že levá kousek za liščí dírou se najíždí hodně zeširoka a apex trefit až ke konci. Tam je to zrádný. Ale obecně sleduju, že pro Ring platí "pomalu dovnitř a rychle ven" dvojnásob než jinde. Ale ta lavina koukání a nějak pamatování si se uvolnila po pařbě u tebe.
Určitě si nebudu pamatovat celej okruh, ale aspoň jsem tak nějak v obraze.

-> Eidy: : jinak teda sleduješ koukám důkladně videa a už trať poznáváš ? lepší se to ? 

-> Eidy: : pár let a vidim to takhle v Mostě



-> Tuner#2: No vidíte, to je krása špatné paměti. Stejné věci vás překvapí vícekrát.
-> pavucina: No tak to bohužel. Na to nemám.
-> T: Do toho mám ještě daleko.

-> pavucina: No tak to bohužel. Na to nemám.
-> T: Do toho mám ještě daleko.
-> Luky: : chtěl jsem napsat něco podobného, co už jsem koukám psal
takhle jezdí Eidy v Mostě
-> De&coN: : za 10 let možná


-> De&coN: : za 10 let možná

-> T: Taky povezeš na plaťáku? 

-> Eidy: Tak doufam, ze po navratu uploadujes podobny video jako ta 911. 
