skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Mr_Kubas: NJ jenže to já už dávno nemam :D AMD 64 X2 4200+, 3GB ram, GeForce 9800GT... už je to tak trošku dědeček :D.
-> m8rinek: Zalezi na zeleze
Nekdo psal, ze ma herni sestavu (i5 3570K na 4,7GHz a GTX 580) a beha mu to naprosto bez problemu na to, ze je to porad beta.. Verim ale tomu, ze u takhle nezavisleho projektu si daji zalezet na optimalizaci
-> T: S konzolema zkusenosti nemam, ale pocitam, ze Project CARS bude asi vetsi porce simulace.. A melo by to byt casem i na PS i XBox..
-> Eidy: Tohle uz je trochu pacient


-> T: S konzolema zkusenosti nemam, ale pocitam, ze Project CARS bude asi vetsi porce simulace.. A melo by to byt casem i na PS i XBox..
-> Eidy: Tohle uz je trochu pacient

-> Mr_Kubas: : slušnej nářaz
hraju na ps3 GT5 a považuju to za slušnou hru,ale tohle je velká pecka....uvidíme co budu říkat, až snad najdu pod stromečkem GT6 


-> Eidy 09.12.13 00:36:28: V podobný sestavě 3 minitorů a sedačky na písech jsem se svezl v Mostě a byl to fakt zážitek. Nicméně měnit i volanty podle toho s kterým autem jedu, to už je fakt úchylárna 

-> m8rinek: Možná. Každopádně má asi slušnou diagnózu. 

-> Eidy: Ty krávo, to v pravo vedle startovacího panelu je navi, aby někde s podválem při přejezdu na okruh nebloudil? :D
-> Mr_Kubas: Dost dobrý, to si doma asi nezahraju :D.
-> Tuner#2: Tohle by melo byt o par levelu vyse, jak technicky, tak graficky. Nekde jsem cetl, ze datum vydani ma byt nekdy na podzim 2014. Ti, co podpori vyvojare (zaplati predobjednavku) maji pristup do bety a pry to stoji za to..
-> Mr_Kubas: To vypadá dobře, mě zatím na to domácí žvýkání stačí rFactor 

Tak co hoši, projeli byste se? 
E: Jen dodám, že je to počítačová hra, momentálně stále ve vývoji od nezávislého herního studia. Zde jsou podrobnosti, kdyby chtěl někdo vývojáře podpořit a získat tak možnost, jim kecat do vývoje, dávat jim nějaké připomínky, rady, tipy apod..
www.wmdportal.com/project s/cars

E: Jen dodám, že je to počítačová hra, momentálně stále ve vývoji od nezávislého herního studia. Zde jsou podrobnosti, kdyby chtěl někdo vývojáře podpořit a získat tak možnost, jim kecat do vývoje, dávat jim nějaké připomínky, rady, tipy apod..
www.wmdportal.com/project s/cars
-> Tuner#2: : velkej nářez
tímhle jejich přetahováním značek pořád doufám, že se to jen tak nezavře
snad
taky bych se jednou rád podíval






-> Tuner#2: Pisou to tam, takze asi jo, ale nejakej zasadni rozdil pri rejpani nehtem jsem nepoznal:)
-> TTomas: JJ vím, ošahával jsem si je v Mostě na srazu supersportů a o hmotnosti jsem četl. Je pravda, že mají tu dvojí směs?
Ten cup ma velice podobnou smes jako vase semi a hmotnost prakticky jako diagonalka. Ma to boky skoro jak plast na kolo a jsou to teda hodne citlive pneumatiky na sebemensi defekt.
-> Eidy 07.12.13 01:08:33: JJ je to pecka.
Sériová guma = musí to mít Ečko a nesmí to být semislick. Jako TOP guma (ostatně na všech supersportech k vidění) to plní Michelin Pilot Sport Cup teď už v druhé verzi. Je to guma co má sériový běhoun a jen část cca. 1/3 gumy z venku to má pouze rejži, takže běhoun v kuse, čili se v zatáčkách tolik nežvejká + je údajně i měkčí, ale nikdy jsem se po téhle JPP nepídil. Každopádně všechny auta v horní půlce tabulky na sériových gumách na tom jeli, včetně P1 a 918 od Porsche
image.automobilemag.com/f /.../0907_19_z%2Bmichelin% 2Bpilot_sport_cup_tire.jpg
Sériová guma = musí to mít Ečko a nesmí to být semislick. Jako TOP guma (ostatně na všech supersportech k vidění) to plní Michelin Pilot Sport Cup teď už v druhé verzi. Je to guma co má sériový běhoun a jen část cca. 1/3 gumy z venku to má pouze rejži, takže běhoun v kuse, čili se v zatáčkách tolik nežvejká + je údajně i měkčí, ale nikdy jsem se po téhle JPP nepídil. Každopádně všechny auta v horní půlce tabulky na sériových gumách na tom jeli, včetně P1 a 918 od Porsche

image.automobilemag.com/f /.../0907_19_z%2Bmichelin% 2Bpilot_sport_cup_tire.jpg
-> Tuner#2: Ještě mě napadá, jak moc sériové obutí to pro P1 bylo. Možná to má blíž našemu semislicku než k normálním gumám na Octávku. Nicméně počin jistě úžasný.
-> Tuner#2: Uuuuuuu. To video je tak krásný. Já tam prostě musím vyrazit taky. Ale časy pod 7 minut opravdu nečekejte 

Hmm, tak P1čka to po mnoha pokusech dala za 6:47
www.auto.cz/mclaren-p1-ta ke-zajel-nurburgring-7-min ut-78236
Pokud to bylo na sériových gumách, tak 10 sekund na Porsche je mazec. Ještě by mě zajímalo LaFerrari, ale to ase asi nedozvíme.
www.auto.cz/mclaren-p1-ta ke-zajel-nurburgring-7-min ut-78236
Pokud to bylo na sériových gumách, tak 10 sekund na Porsche je mazec. Ještě by mě zajímalo LaFerrari, ale to ase asi nedozvíme.
-> Luky: : aha, zajímavý...já žil v tom, že to je vedeno jako klasický okruh....
jo a video hezký
jo a video hezký

-> Luky: na totok sa pekne kuka
-> Luky:




-> T: oficiálně je to jednosměrná zpoplatněná komunikace, kde není omezena rychlost. Ostatní pravidla ale platí, takže se předjíždí vlevo a pod. Nicméně jsem četl, že většina pojišťoven (byť asi ne tuzemských) má Nordschleife ve výlukách 

www.auto.cz/video-nrburgr
ing-aneb-kdyz-prujezdy-nep
odari-77735?utm_source... .... netušil jsem, že to není okruh



-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.09.13 20:02:41: to je rekord absolutní, nebo rekord ,,sériovek? TO auto vypadá vevnitř celkem obyčejně. Na druhou stranu si to po rovince letí 300 jakoby nic.
-> Tuner#2: : Kóča sedí jak na kolejích
to byla jen teoretická poznámka, co jsem četl v článku k tomu rekordu... závodní 956 to má za 6:11 při průměru 202 km/h
(rok 1983)

to byla jen teoretická poznámka, co jsem četl v článku k tomu rekordu... závodní 956 to má za 6:11 při průměru 202 km/h

-> Eidy:
-> T: To leda, že by mu ty smyčky narovnali v jeden rovný úsek



-> T: To leda, že by mu ty smyčky narovnali v jeden rovný úsek

-> radekp: JJ tohle už je neskutečná palba a dost často je vidět jak moc na hraně to je. Až se divím, že tam ještě za poslední roky nějaké super auto nepohřbili a budem rádi když to zůstane u auta...
Mě by teda zajímal čas LaFerrari coby higt-tech z těchdle nových motoroelektroaut a hlavně čas Agera R jedoucí na E85
Mě by teda zajímal čas LaFerrari coby higt-tech z těchdle nových motoroelektroaut a hlavně čas Agera R jedoucí na E85

-> T: Fakt? Tak to je fklidu 

-> Eidy: : při Kóči maximálce 200km/h to s plnou podlahou dáš za 6:11




-> Tuner#2: Sakra. Měl jsem zálusk na rovných 7 minut a teď už mi to na rekord stačit nebude. 



koukal jsem na ten čas už v práci,ale jízda je lepší
já nevim čím mě tak přitahuje ten okruh,ale chci se tam někdy podívat, kdokoliv pojede, držte mi místo

já nevim čím mě tak přitahuje ten okruh,ale chci se tam někdy podívat, kdokoliv pojede, držte mi místo

Jsem zvědavý na P1, ta to má aktuálně za 7:04. Ale po shlédnutí videa jsem si teprve uvědomil, jaký je to hazard a výkon jezdce...
cez video ani necitit tu silu, ale leti v pohode cez 300 

Tak nám padnul další rekord: http://www.youtube.com/wa
tch?v=QClp2Y4Z-tw&feat
ure=player_embedded
www.autorevue.cz/nurburgri
ng-zije-dal-nemecka-vlada-
poskytla-254-milionu-eur/?
textartimg=1#utm_medium=se
lfpromo&utm_source=aut
orevue&utm_campaign=RS
Sfeed
-> Tuner#2: už to vedu v patrnosti...
-> Tuner#2: Tak to je zlý.

No chtělo by to vyrazit letos
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-pravdepodobne-vyhlasi-b ankrot
aby jsme vůbec někdy to mohli zažít
www.autoweb.cz/nuerburgri ng-pravdepodobne-vyhlasi-b ankrot
aby jsme vůbec někdy to mohli zažít

-> Eidy: Pokud stihnu doladit auto k nějaké schopné jízdě tento rok, jel bych. Ještě jsou plány s druhým vozem na amat. rally, tak se uvidí co vyhraje 

-> Luky.: pojišťovna v pohodě, je to vedené jako dálnice...
-> Zazaa: stejne by to na žádný velký "drcení" nebylo, to spis jen aby jsi vedel kam ktera zatacka vede :)
no zatacky se tak asi naucit pujdou , ale ja bych spis resil kde sou blizko svodidla a nebo kde se meni asfalt atd :)
v kazdem pripade bych se urcite pridal :)
v kazdem pripade bych se urcite pridal :)
No je potřeba to trochu nadrtit v počítači
Bývaly časy, kdy jsem to měl víceméně najetý celý, ale úsek od Hohe Acht před Malý Karussel se mě vždycky motal, takže to bych si musel trochu oživit 


-> Eidy: to neni tak tezky, to by jsi zvladnul :)
-> squalo: taky to je zpracovane na pc ve hre Rfactor.
-> squalo: taky to je zpracovane na pc ve hre Rfactor.
-> Eidy: doporučujem gran turismo 5 na PS3, tam je trat spracovaná realne a da sa dobre naucit aj naspamäť aj pri takejto dĺžke, ja ju uz poznám celkom dobre lebo to hram stale ale naživo je to vzdy ine. Ale ako mitfara by som šiel 
