
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
Chtel sem jen na neco nazout lepsi gumy, neresim vzhled. lak me stal za dva spreje 

a uz muzu o vikendu na Usteckou 21ku
vzadu si to sedlo jeste vic, tak to chce podlozit domky,


-> Eidy 12.05.17 23:32:59: porad stejny, jestli je info spravny tak omaret na vrchy.
skoda-virt.cz/cz/.../5291 -vojtas-modra-105-l-ls?got opost=3...
skoda-virt.cz/cz/.../5291 -vojtas-modra-105-l-ls?got opost=3...
-> minno 12.05.17 23:01:39: To se mi bohužel zjistit nepodařilo, není na ní krom čísla obloženi žádné další označení. Jen to možná není čína, protože byla v této dobově vypadající krabici 

-> Vojťas: A pružiny jsou co zač?
-> Vojťas: čo je to za spojková lamela? myslím výrobca
Tak dneska sem dokoncil kompletni vymenu pruzin + tlumicu na predku, podvazani zadni napravy plus sem zpatky namontoval i dorazy dozadu
a samozrejme zkraceny dopredu, no uvidim jak to bude vypadat az si to sedne. Zadek je uz ted dost nizko, tak ze budu muset podkladat nebo dat predelany domky. Ale nejdriv musim najit doklady abych to mohl projet 


-> sikula 07.04.17 20:41:21: nn, v sobotu u Páji jsou prý v planu jen komplet brzdy 

-> Vojťas: Krásnej materiál

-> Antony - zrušená registrace 06.04.17 07:36:56: To jsem si myslel, že jsem flákač.. to ložisko si vybavuji. Jak je známo, to se udělá až na místě:-)
-> Vojťas:



-> Antony: Toniku, tvoje karta uz nikoho nezajima když si smazal všechny fotky, tak se nevtírej



-> Vojťas: "když vy břizolit, tak my kachličky". . .
skoda-virt.cz/cz/.../3554 -antony-130-l-a-skoro-mtx
skoda-virt.cz/cz/.../3554 -antony-130-l-a-skoro-mtx
Eidy: nebud zvedavej, uvidis sam 

-> Vojťas: A copak že sis to vyzvednul z lakovny? :)
-> Eidy: a jak se u tebe resej kola tak ja taky dneska vyzvedl neco z lakovny 

-> Antony: dyt me znas 

-> Vojťas 06.04.17 06:31:19: hele, neměl jsi spojkový ložisko jako první na seznamu už před minulým Mostem? Já jen, že od ty doby jsi seznam rozšířil o další 2 A4 a říkal, že to všechno stihneš 

-> Eidy: ono to tak zhavy nebude, zatim sem porad neudelal nic, a to musim motor ven a vymenit spojkovy lozisko, az sundam buben uvidim jestli ma smysl tam ty pakny davat, nebo to akorat bude plny oleje
a na predku mam desky sjety, tak ze s novejma to bude chtet rozborku, aby se nesekly pistky a nebrzdilo to furt
tak ze to mozna zustane v krabici, protoze vikend sem pryc. Ale uz sem mlady nahlasil ze me doma uvidi asi az po Mostu, ze budu bud v praci nebo v garazi


