Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 255x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

15:46:02
24.01.2014
Nepér
Jedinej problém tempa je, že je moc hustý a hrubý. Dost záleží na hadru, co se na to použije. No a nějakou dobu to na autě vydrží... asi jako drahej přírodní vosk.
15:37:03
24.01.2014
dakar.cz
-> Tuner#2: já jsem tempo dal na škodovku jednou. Měla dost zašlý lak,tak jsem ho tím rozleštil. Hned na to jsem dal tvrdý vosk od želvy,který dávám rok co rok na jaře. Auto vypadá pořád luxusně. Já myslím,že na rozleštění starého matného laku to je výborné,ale musí se to hned něčím zakonzervovat. Jinak to dlouho nevydrží.
15:34:54
24.01.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Ochrana 0 není tak úplně pravda, vodu to prostě odpuzuje (a pokud nevěříš, tak si tu plechovku od nápoje natempuj a strč jí na déšť) a vypadá to prostě o něco líp. Sílu laku zeslabuje z principu každý leštění...



Z nerozvážnosti kdy jsem to používal i na nespotřební auta už jsem vyrostl, na druhou stranu - i tam to svůj účel splnilo (viz karta mojí 120L)...
15:23:34
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: A proč na spotřebáka ano? Ochrana 0 a akorát ubereš na síle laku. Nehledě na to, že spotřebák se neleští a meje se jen když příroda chce a zaprší neb to auto má sloužit a ne Ty jemu 2 5
15:20:01
24.01.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Na auto ne, ale na spotřební plechovku proč ne? Pokud nepočítám s tím, že by se to někdy mělo lakovat...
15:18:58
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Tempo přece nikdo soudnej nemůže dát ani na plechovku od právě vypitého pití natož na auto...
15:18:25
24.01.2014
Nepér
Blbý je, že po roce jsou na tom zase mapy, protože ten lak je prostě měkkej. Ta čára na kapotě vyleze do půl roku.
15:15:19
24.01.2014
pavucina
-> Pavel P.. 23.01.14 14:39:56: To abych ti vyfotil turborita jak vypada po asi 5-ti nasobnym "rozlestenim" tempem. CHybejici lak hlavne na hranach apod... Jeste ze jde uz do srou...
21:04:17
23.01.2014
Mr._Nosferatu
-> minno: Kup si zasterky :-D tak u nas se zacalo taky solit az posledni tyden dva, kdyz byly teploty pod 5 pres den ...
21:01:51
23.01.2014
minno
-> Placko 23.01.14 20:11:25: u vás zatiaľ nesolia? 9 9 kua a to ako sa dá? šak mrazy sú, solí sa všade, u nás sa solí už od novembra-decembra ako začala zima. Autom spravím 2000 km mesačne a pomaly aby som ho každý týždeň umýval, nie preto aby bolo čisté, ale aby mi svetla dačo svietili a videl som niečo aj v zrkadlách a bočných oknách :(
20:32:41
23.01.2014
castrol
-> Placko: tak isto to riesim aj ja 4 umyjem po zime a cajk
20:11:25
23.01.2014
Placko
-> castrol: u nás zatiaľ nesolia, takže som auto od začiatku zimy neumyl, sem tam pretriem špz aby zelený nepindali 1 ale inak to nechávam tak ...
20:09:14
23.01.2014
Pavel P..
-> Chali: jojo přesně... tam stačí mastnej papír od sekaný3
20:00:42
23.01.2014
castrol
-> Chali: preto ju neumyvam vobec ,spina konzervuje
19:58:11
23.01.2014
Chali
-> castrol: Na Feldu je i to Tempo drahý 3 3 3
18:37:08
23.01.2014
castrol
-> Pavel P..: moje slova 3
14:39:56
23.01.2014
Pavel P..
škoda peněz za drahou leštěnku na jakýhokoliv favorita3 fáčku stačí tempo za 60,- a kus hadru....1
13:57:28
23.01.2014
Kocvin
-> Tuner#2: Pecka! 9
13:49:39
23.01.2014
Tomaso435
-> Tuner#2: ....aby ne když ten kelímek stojí litr :)))
13:26:00
23.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: A pak že to nejde...



www.facebook.com/media/se t?set=a.2686...



9
Extreme Tyres