Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 255x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

21:39:43
16.04.2014
m8rinek
-> Nepér: Kde máš klínek?
21:36:41
16.04.2014
Nepér
Už jsem to rozebral, hele 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 16.04.2014 21:36:41
01:12:47
14.03.2014
Nepér
Je to větší pekáč, než jsem čekal...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 14.03.2014 01:12:47
13:09:40
01.03.2014
Klubko_
14:53:51
19.02.2014
EDoZoNe
-> Nepér: Mots pjekní oprásek 1
09:01:08
29.01.2014
Nepér
Ten lak je prostě napiču.
08:44:41
28.01.2014
mAATT
-> Nepér: Proč by to mělo vylézt? Není k tomu důvod. Tyhle 50/50 fotky se dělají běžně.. Ten úběr laku není tak drastickej, jak to možná vypadá. Navíc ještě leštili dalšíma 2 stupněma..
21:55:29
27.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Myslel jsem si to, ale opravdu je to tak zlý? Když hned potom udělali i druhou půlku? Já taky dělám auto po částech.
21:41:56
27.01.2014
Eidy
-> Nepér: No tak vidíš. Vezmi šmirgl a udělej z toho used style.1
21:41:12
27.01.2014
Nepér
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.14 16:13:42: Ta čára, co udělali na kapotě, aby byl vidět předchozí stav. Tohle prostě za chvíli vyleze, leda bys to přejel šmirglem.
17:48:54
24.01.2014
Eidy
Já bych si Tempo na auto taky nedal. Předchozí majitel Kóču leštil Tempem a viděl jsem osobně, co to při lakování dělalo. Mastný oka všude i přes použití silistopu. Všechno muselo jít na plech a znova. Možná je to o použité chemii, ale raději tomu předejdu.
17:42:17
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo já jsem si taky myslel, že GLSo poslouží na díly z interiéru a kasle půjde do hutí a podívejte co z toho Bedřich staví... Nikdy nevíte co bude a tempo bych teda na své auto nevzal... Ale nebudem to tu Nepérovi zasírat.
17:36:10
24.01.2014
Pavel P..
-> Tuner#2: proč bych měl?.... spotřebáka jako je felicie nebo fáčko už nikdo rozumnej lakovat nebude, je po kroupách, dostříknutá místy sprejem.... takže Tempo je něco jako luxus u tohodle auta..a pokud to pak ještě zluxusníš voskem a jednou za čas přetáhneš tekutym, což už neni taková rasovina jako tvrdej. tak to plní svůj účel dokonale a nestojí to tisíce jako profi rozleštění nebo drahý leštenky.... 4



jo a navíc dneska každej slušnej lakýra auto odmastí a umeje spešl chemií od všech leštěnek a vosků před lakováním....
upraveno 2x, naposled 24.01.2014 17:37:38
17:31:44
24.01.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.14 17:26:27: hele já ti nevím. Stovka se vždy leštila jen tempem a při lakování nebyl s nějakejma mapama žádnej problém. Samozřejmě pokud to někdo odmašťuje jen acetonem atd, tak se pak diví...
17:29:53
24.01.2014
j_j
myslím, že jak dragon tak Pavlík mluvili o autech, co se lakovat už (nikdy) nebudou, ale to oni pak doplní 6
17:26:27
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.01.14 17:17:30: A já myslel, že zrovna Ty to myslíš ze srandy... Nechtěl bych po Tobě lakovat auto.
17:17:30
24.01.2014
Pavel P..
-> Tuner#2: zase nekecej blbosti.... Feldu jsem bral tempem poprve po třech letech co jí mám a potom tvrdym voskem a je to pěkný už od půlky řijna, stojí stále venku a jezdí téměř denně v nasolenejch sračkách.. a když jí umeju tak je to jako právě po vyleštění....na rozleštění stačí aplikovat jednou a pak udržovat voskama...tolik laku to při jednom leštění neubere, dokonce ani po dvou nebo třech...
16:13:42
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 24.01.14 15:18:25: Jakou čáru myslíš? To jsou na tom laky na Fávu až tak špatně?
Extreme Tyres