skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
21:39:43
16.04.2014
16.04.2014

m8rinek
-> Nepér: Kde máš klínek?
21:36:41
16.04.2014
16.04.2014

Nepér
Už jsem to rozebral, hele 

01:12:47
14.03.2014
14.03.2014

Nepér
Je to větší pekáč, než jsem čekal...
13:09:40
01.03.2014
01.03.2014

Klubko_
-> Nepér:
historje.tumblr.com/image
/78200082924

14:53:51
19.02.2014
19.02.2014

EDoZoNe
-> Nepér: Mots pjekní oprásek 

09:01:08
29.01.2014
29.01.2014

Nepér
Ten lak je prostě napiču.
08:44:41
28.01.2014
28.01.2014

mAATT
-> Nepér: Proč by to mělo vylézt? Není k tomu důvod. Tyhle 50/50 fotky se dělají běžně.. Ten úběr laku není tak drastickej, jak to možná vypadá. Navíc ještě leštili dalšíma 2 stupněma..
21:55:29
27.01.2014
27.01.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Myslel jsem si to, ale opravdu je to tak zlý? Když hned potom udělali i druhou půlku? Já taky dělám auto po částech.
21:41:56
27.01.2014
27.01.2014

Eidy
-> Nepér: No tak vidíš. Vezmi šmirgl a udělej z toho used style.

21:41:12
27.01.2014
27.01.2014

Nepér
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.14 16:13:42: Ta čára, co udělali na kapotě, aby byl vidět předchozí stav. Tohle prostě za chvíli vyleze, leda bys to přejel šmirglem.
17:48:54
24.01.2014
24.01.2014

Eidy
Já bych si Tempo na auto taky nedal. Předchozí majitel Kóču leštil Tempem a viděl jsem osobně, co to při lakování dělalo. Mastný oka všude i přes použití silistopu. Všechno muselo jít na plech a znova. Možná je to o použité chemii, ale raději tomu předejdu.
17:42:17
24.01.2014
24.01.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
Jo já jsem si taky myslel, že GLSo poslouží na díly z interiéru a kasle půjde do hutí a podívejte co z toho Bedřich staví... Nikdy nevíte co bude a tempo bych teda na své auto nevzal... Ale nebudem to tu Nepérovi zasírat.
17:36:10
24.01.2014
24.01.2014

Pavel P..
-> Tuner#2: proč bych měl?.... spotřebáka jako je felicie nebo fáčko už nikdo rozumnej lakovat nebude, je po kroupách, dostříknutá místy sprejem.... takže Tempo je něco jako luxus u tohodle auta..a pokud to pak ještě zluxusníš voskem a jednou za čas přetáhneš tekutym, což už neni taková rasovina jako tvrdej. tak to plní svůj účel dokonale a nestojí to tisíce jako profi rozleštění nebo drahý leštenky.... 
jo a navíc dneska každej slušnej lakýra auto odmastí a umeje spešl chemií od všech leštěnek a vosků před lakováním....

jo a navíc dneska každej slušnej lakýra auto odmastí a umeje spešl chemií od všech leštěnek a vosků před lakováním....
17:31:44
24.01.2014
24.01.2014

vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.01.14 17:26:27: hele já ti nevím. Stovka se vždy leštila jen tempem a při lakování nebyl s nějakejma mapama žádnej problém. Samozřejmě pokud to někdo odmašťuje jen acetonem atd, tak se pak diví...
17:29:53
24.01.2014
24.01.2014

j_j
myslím, že jak dragon tak Pavlík mluvili o autech, co se lakovat už (nikdy) nebudou, ale to oni pak doplní 

17:26:27
24.01.2014
24.01.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.01.14 17:17:30: A já myslel, že zrovna Ty to myslíš ze srandy... Nechtěl bych po Tobě lakovat auto.
17:17:30
24.01.2014
24.01.2014

Pavel P..
-> Tuner#2: zase nekecej blbosti.... Feldu jsem bral tempem poprve po třech letech co jí mám a potom tvrdym voskem a je to pěkný už od půlky řijna, stojí stále venku a jezdí téměř denně v nasolenejch sračkách.. a když jí umeju tak je to jako právě po vyleštění....na rozleštění stačí aplikovat jednou a pak udržovat voskama...tolik laku to při jednom leštění neubere, dokonce ani po dvou nebo třech...
16:13:42
24.01.2014
24.01.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 24.01.14 15:18:25: Jakou čáru myslíš? To jsou na tom laky na Fávu až tak špatně?