Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:45:19
11.02.2008
Eidy
-> MATTESS, Labros, gabo00000: děkuji za poklonu1
15:31:58
11.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: nevzdava sa chlape..fandim ti a drzim palce..moc pekne auti6
15:29:44
11.02.2008
Labros
Tak tomuhle autu fandim. Všechna čest!
23:17:13
10.02.2008
MATTESS
-> Eidy: pěkný, krásný "zrcadlo"1
21:20:29
10.02.2008
Eidy
opět přibylo něco málo fotek
23:16:22
09.02.2008
David V6
-> Eidy: docela palba no ale nic nenaděláš,mě vyšli na dvě kila ale je to o něčem jiným,že bych je začal vyrábět
16:22:18
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Myslel jsem si to, kde by je pořád bral :o))
14:25:03
08.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: 3 3
Ramena nemusíš. Stačí ty odříznuté trubky.1 Dřív toho prej měl dost, ale teď už si musí každý zajistit sám.
14:15:24
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Další vlečka v prdeli :o) ale alespoň to konečně dělá z nových plechů a vypadá to dobře. Musíš mu posílat nějaké šikmé ramena a nebo ne?
14:04:26
08.02.2008
Eidy
držáky jsou k tomu samozřejmě taky,ale nejsou tak atraktivní pro fotografii
14:02:47
08.02.2008
Eidy
-> David V6: 3750Kč.....za jednu stranu.....5
13:14:38
08.02.2008
David V6
-> Eidy: kolik si dal jestli to není tajný
10:02:53
08.02.2008
Eidy
-> pistaa: jj, vím. Ale taky víc hlav víc ví a proto se ptám na různý postupy4
09:58:57
08.02.2008
pistaa
-> Eidy:
myslim ze uz to vies....4
15:01:20
04.02.2008
Eidy
-> laminatak: ještě mi řekni, jak jsi vyztužoval dvojitou stěnu pod zadníma sedačkama?
17:05:33
03.02.2008
David V6
-> Eidy: jasan
01:41:22
03.02.2008
Eidy
-> David V6: Tak to je skvělý. Náprava mi stejně přijde bez všech vnitřků, takže to neni problém. Díky. Tak já se brzo ozvu.
19:14:21
02.02.2008
David V6
-> Eidy: strčíš to místo poloos,musíš vyndat i ložiska,je to přesně soustružený do tý trubky a není tam žádná vůle,mě se to s tím dělalo perfektně a hned máš o jedno měření míň,zrovna jsem ji měl včera v ruce tak sem ji zase založil pro tebe,nic za ní nechci hlavně když ti pomůže a to vým že jo protože mě pomohla hodně
13:35:13
02.02.2008
Eidy
-> laminatak: dík. Bez urážky, ale snad to nebudu potřebovat4
-> jerrom: tak jako rád bych s novou nápravou, ale musím připravit převodovku, poloosy, nějakej zinek, barva atd. A taky chci při tom vyškubnout přední nápravu a udělat na ní větší štafle. No a kvůli tomu musím vyškubnout chlazení páč vede pod nápravnicí. Není toho moc, ale práce kvapná ... víš jak
13:00:56
02.02.2008
laminatak
-> Eidy: o geometrii se neboj da seto všelijak upravit,ja jsem to měl za den udělaný nejhorší snad je odstranit ty držaky převodovky,kdyžtak se ozvy kdyby něco
Extreme Tyres