Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:30:10
26.02.2008
havlik
-> Eidy: tak sem asi jantar nebo mi něco nedochází8
22:26:46
26.02.2008
Eidy
-> havlik: tak nevim kam se koukáš. Znova jsem se na to kvůli tobě díval a je tam co tam má být.4
22:13:54
26.02.2008
havlik
tak nevim ale já tam vidim nějakýho staršího pána co má lesy8
22:12:35
26.02.2008
Eidy
-> MATTESS: to jsem celej já1
-> TUNER: tak nějak2
-> Minik03: 7500Kč
21:58:30
26.02.2008
Minik03
Muzu se zeptat kolik stoji tahle napravicka i s drzakama, pokud to neni tajny :-) Diky moc
21:00:02
26.02.2008
TUNER
LEGO maniak??
10:54:48
26.02.2008
MATTESS
-> Eidy: je tam nějaký fousáč3
10:47:36
26.02.2008
Eidy
16:43:10
25.02.2008
Eidy
-> valo: díky pane. Jinak co se týká řízení tak asi takhle: Pedály můžou zůstat původní.
Já jsem vzal držák hřídele ze 120, uřezal plechové držáky, vyrobil si z 3mm plechu nové (jinačí, dle eR kastle) a nechal navařit. Pak jsem zkrátil spodní díl hřídele (rozříznout, narazit do trubky a svařit). V autě mi to funguje asi 4 roky a pohoda. Jo a zámek řízení mi fungoval taky, ale byl moc utopený pod palubkou tak jsem se na to vykašlal.
19:46:04
24.02.2008
valo
len sa chcem spytat na to riadeni je to tyc z hrebenoveho ale nie upravena podla davesa?a je rezana a zvarana?lebo nad tymto premyslam uz dlho len som to nikde este nevidel zrealizovane inak superr masina presne moj styl
22:35:38
13.02.2008
Eidy
-> Pavel P@nkáč: třeba jo. Určitě to jistí jarní Bešiny a Doksy a možná Virtí sraz a možná celostátní sraz1
19:12:49
13.02.2008
Pavel P@nkáč
Doufam ze to uvidim nekdy na zivo:)
23:22:54
12.02.2008
Šampón
-> Bedřich: -> Eidy: -> jerrom: já vám děkuji pánové....
16:28:40
12.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Šampón: Taky to vyrábí Gumex.Tedy pirrelky ano skoro jakékoliv.
10:07:46
12.02.2008
MATTESS
-> Eidy: já tam mam taky jednotku 1 šemíků3
10:00:03
12.02.2008
Eidy
-> Šampón: Kolem oken mám gumy od Svobody, kolem dveří mám pirrelku a mezi blatníkama silikon. Klíč je vlastnoruční výroba.
Díky za pochvalu.
-> TUNER: 1 Jj, už nejsi sám kdo má v autě jednotku 3
06:51:06
12.02.2008
jerrom
-> Šampón: vše vyrábí pan Svoboda... kontakt najdeš na www.skoda110r.cz/article. php?id=282
22:39:21
11.02.2008
Šampón
-> Eidy: jo měl bych na tebe ještě jeden dotaz... potřeboval bych sehnat gumy kolem oken a veškeré narážečky+ gumy co se dávají mezi kastli a blatníky... nevíš kde bych to mohl sehnat... mě se to moc nedaří... díky moc...
22:35:28
11.02.2008
Šampón
-> Eidy: kamaráde máš to pěkný.... doufám že to moje bude za nedlouho vypadat podobně.... docela se mi líbí ten tvůj klíč... vlastní výroby nebo děláno na zakázku?
18:51:59
11.02.2008
TUNER
Ty jo on tam má řídící jednotku motoru...a ještě k tomu chlazenou....1
Extreme Tyres