skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
21:51:59
11.10.2005
11.10.2005

Max
pěknej skůtřik :-) co tě stál ??? časem chci něco takovýho pořídit...
20:58:38
11.10.2005
11.10.2005

vlada
Ja si říkal, že když máš ve 120 motor Octavia, tak tuhle zimu budeš dávat do skůtra motor z Yamahy R1, a místo toho to bude převodovka do škodný. Nechtěl bys tam dát stálej převod třeba 4,5? možný by to pak jezdilo po zadních





15:34:03
11.10.2005
11.10.2005

MATTESS
-> Labros: Standartne vyndas motor hned, ale u ZELENKY to bude trochu komplikovanejsi
14:31:53
11.10.2005
11.10.2005

Labros
Ale co skončila... Výměna převodovky snad není taková věc, která by se musela nechat na jaro

13:40:38
11.10.2005
11.10.2005

MATTESS
-> TUNER: to nepotesi. Ale alespon jsi byl kousek od domova. To bys uz mel letos moc velkou smulu, stat se to nekde daleko. Skoda, ze sezona asi zkoncila tak nahle a necekane

12:45:45
11.10.2005
11.10.2005

TUNER
Takže je to tady......Včera jsem autíko konečně po Doksech umyl a když jsem ho byl projet abych vyfoukal vodu ze spár,tak jsem zamířil asi do 10 km vzdálené Plzně.....Tam jsem potkal Jiříka na MEGA obrovskejch kolech,tak jsem si autíčko prohlédl a s Jiříkem pokecal.No a když jsme se rozjeli k domovům tak vše f pohodě,jedny světla...brm brrrrrrm,pohoda,druhý světla brm brrrrrrm taky v pohodě a když si to se mnou chtěl dát nějakej Jeep z posledních světel ven z Plzně tak jsem ho na jedničku nechal abych mu dal nějakou naději a pak kolem něj nekompromisně prosvištěl vstříc asi 2 km vzdálenému sjezdu.....No a když jsem sjel a dávam přednost,chci se rozject,zařadit a ejhle,nějak tam nechce jednička.....Tak jsem to rozjel na dvojáka,trojáka čtyřka šla i pětka v pohodě.....No ale ty zvuky co vydávala určitě sériový nebyli.......Nějakej cvrkot,tak jsem pomalu dojel domů,kde to šlo jsem vyřadil,(naštěstí to bylo skoro pořád z kopce)to bylo v pohodě,ale jek jsem dal kvalt a přidal,tak to bylo špatný,prostě něco tam odešlo.....Nevim jestli se mam pokusit převodofku vyměnit a ject s tou rezervní která neni ještě udělaná na sprinty do Běšin.Myslim že tam byli špatný synchrony a kdybych jí tam dal tak bych nemohl moc rychle přeřazovat a pak bych jí musel stejně vyndat a dát do kupy.Tak nevim jestli mi to za to stojí.....asi se na to vyprdnu a sezonu skončim.Necham udělat obě převodofky a jednu tam pak vrazim a jedna bude doma čekat na svou příležitost.........
Na druhou stranu jsem rád že se to stalo teď......Kdyby se to stalo při poslední jízdě v Doksech,tak bych to měl domů 200 km a to bych určo takhle nedojel....A kdybych to nejel project tak se mi to stane v Běšinech na sprintech a to by asi taky moc hezký nebylo.....Takže něco špatný je i pro něco dobrý....
Problém je že výměna neni tak jednoduchá jako u seriovýho motoru,kde bych asi neváhal a vyměnil jí i jen na ty Běšiny,takhle je to o dost víc práce a když se do toho pustim,nevim jak to za 3 odpopledne stihnu......No uvidíme,hlavně jsem zvědavej na ty vnitřnosti,jak to tam bude vypadat a co bude KO...............
Na druhou stranu jsem rád že se to stalo teď......Kdyby se to stalo při poslední jízdě v Doksech,tak bych to měl domů 200 km a to bych určo takhle nedojel....A kdybych to nejel project tak se mi to stane v Běšinech na sprintech a to by asi taky moc hezký nebylo.....Takže něco špatný je i pro něco dobrý....
Problém je že výměna neni tak jednoduchá jako u seriovýho motoru,kde bych asi neváhal a vyměnil jí i jen na ty Běšiny,takhle je to o dost víc práce a když se do toho pustim,nevim jak to za 3 odpopledne stihnu......No uvidíme,hlavně jsem zvědavej na ty vnitřnosti,jak to tam bude vypadat a co bude KO...............
12:09:01
11.10.2005
11.10.2005

MATTESS
-> TUNER: Ajaj, uplne?
11:24:19
11.10.2005
11.10.2005

Labros
-> TUNER: jejdy, tak ten krouťák nakonec přece jen nevydržela?
10:51:35
11.10.2005
11.10.2005

TUNER
-> Vita ze Sudet: No jooo a na autě taky.....převodofka nějak začala stávkovat.....

09:56:48
11.10.2005
11.10.2005

Vita ze Sudet
Ahoj koukám, že na virtu je nějak mrtvo né?

06:54:53
29.09.2005
29.09.2005

TUNER
-> Zdany: No jooooo,no....Už jsem si ho i trochu poladil......:-))) Rovina 90 z kopce tak 110....:-) Ale jen tachometrovejch...:-(
17:33:09
28.09.2005
28.09.2005

Zdany
-> TUNER: Ty jsi si poridil fichtla na jezdeni po Plzni a do práce??? Co to ???
20:17:50
26.09.2005
26.09.2005

Fifa
Cau Tunere, necok ke koncovkam mas napsano u meho auta.
13:12:01
26.09.2005
26.09.2005

TUNER
-> baaster: Čau,tlumiče jsem sehnal v Praze na Proseku u Rieggera.....Sada vyjde něco kolem 12-13000,-

21:21:32
25.09.2005
25.09.2005

baaster
-> TUNER: čaus, za kolik a kde si sehnal ty tlumiče??? spaxe
12:41:42
25.09.2005
25.09.2005

kirri
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
11:25:49
25.09.2005
25.09.2005

REMIX
-> kirri: madman uz se dostal na ten meil ;-)
10:55:01
25.09.2005
25.09.2005

kirri
-> MadMan: umistil jsem ti to na me FTP, jak jsme se domluvili po ICQ:
www.kirri.faann.net/
-> McFly: doufam, ze ti to nevadi, ja chtel jen pomoci
www.kirri.faann.net/
-> McFly: doufam, ze ti to nevadi, ja chtel jen pomoci

01:48:06
25.09.2005
25.09.2005

MadMan
lidi nevite proc se na ten mail nemuzu dostat ? :(
17:52:53
23.09.2005
23.09.2005

fine_ray
-> TUNER: sliby chyby.. ten kámoš mi pořád vysí nějaký součástky... fakt je mi to líto!
Mimochodem to s tim BMW to byl jak doopravdy?? (sem tady umíral
když na to koukam) "..jééééé von mi tam vjeeeel.."

Mimochodem to s tim BMW to byl jak doopravdy?? (sem tady umíral



