TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:09:25
18.10.2005
Majkl
-> Veron: ja vim ze to nemyslis zle ale proste me to pobavilo... Tak si dáme někdy za rok sprinty spolu jestli chces vyhrát 4
12:58:42
18.10.2005
Veron
-> Majkl: né, tak já to nemyslim zle, ale chtěl bych jednou vyhrát sprint.. A vítězství se dá dosáhnout i jinou (férovou) cestou, než šlapáním na pedál plynu 5
12:51:56
18.10.2005
Majkl
-> Veron: 47
12:50:42
18.10.2005
Veron
-> TUNER: chceš poradit, aby ti převodovka vydržela po dobu životnosti auta? Dej si tam legální motor 120ls a nebudeš mít problém 1
22:54:28
17.10.2005
TUNER
-> Štěpán: ooo díky,taky doufam že jí nebudu f příštim roce muset měnit.....4 1
22:29:13
17.10.2005
fine_ray
-> Štěpán: ee, auto stálo přes noc v Klatovech jen tak zaparkovaný, neni to žádnej zázrak, ale sem tam to dovezlo kam mělo...
20:18:38
17.10.2005
Štěpán
-> TUNER: to je des co se to deje,co?to se mu stalo pri besinach?Jinak jede ti to moc hezky a preji tve prevodovce nove hodne kilometru :-)
16:30:54
17.10.2005
fine_ray
-> MATTESS, Majkl, TUNER: jj, jak říkáte. Dnes sem mluvil s tim svědkem, nějakým směrem se to vyvíjí.. nechci předbíhat.

Štěstí v neštěstí.. sem sehnal vrak škodovky (po bouračce na předek, od dveří je vpoho) takže mam díly, a funkční motor, navíc auto po technickej takže budem asi přehazovat, čísla, motor, a tak 1 i když se mi nechce rozebírat vrak do šrotu, ale..

PS:Nevíte kdo by napsal papír na ekologickou likvidaci? (jedno z aut budu odhlašovat)
14:58:45
17.10.2005
TUNER
-> fine_ray: Hmmm,tak to je hustý,ale jestli víš kdo to byl,tak myslim neni problém si to s nim vyřikat....169 Ale stejně nikdy nepochopim proč takovýhle věci někdo dělá..10
09:16:37
17.10.2005
Majkl
-> fine_ray: 149 tak to bych ty dva kreteny zabil a vypichal bych jim oči, aby se uz nemohli podivat na zadny auto... fakt kreteni a hodne stesti v patrani...
06:39:21
17.10.2005
MATTESS
-> fine_ray: ty vole, to bych jim prerazel pracky a narval otevrenou dlani do prdele. Zase nejaci chudaci, co si takhle resi komplexi menecenosti10
00:10:09
17.10.2005
fine_ray
-> TUNER: 10 Tak hned jak ste odjeli, tak sem se vydal do Klatov pro autí a našel sem ho s rozmláceným předním sklem, tři obrovský pavučiny od dlažební kosky, která ležela vedle..a poškrábaná haubna jak kostka mezi hodama dopadla. 12 Takže trestní oznámení, ale samozřejmě počítam že bez nějakejch výsledků.. dokonce sem náhodou sehnal svědka, kterej viděl dva týpky jak na tom pracujou.. takže teď po Klatovech hledáme dva lidičky, který si to hoodně moc odskáčou...169 to je prostě pech.8
06:09:01
13.10.2005
TUNER
-> zufo: ICQ mam zapnutý,ale jenom f práci.....

-> Tuner#2: Budeš koukat jak ti to nandam...1
21:57:45
12.10.2005
Max
-> TUNER: jo díky....kdyžtak se ozvu :-) nedávno jsem dělal na aprilii sr ....no kdyby to mělo kit,tak by to asi bylo taky dobrý :-) skůtry mě z motorek zajima zajímaly nejmíň,tak sem se o kity na ně moc nezajímal :-)
21:04:36
12.10.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To mě mrzí, ale jak píšeš měl jsi štěští v neštěstí - být to v Doksech, tak jsem Tě musel táhnout :o)) Doufám že si to se mnou rozdáš alespoň na skůtru 3 4
20:47:17
12.10.2005
zufo
čest funguje ti to icq? kdyžtak se prosim ozvi 248-658-115
09:52:58
12.10.2005
TUNER
-> Veron: Jak psal už MATTESS,neni motor jako motor....Tenhle je uchycenej na mezikusu a právě tam je to o dost složitější na přístup.....Napřed se tam dala převodofka s mezikusem a na to se dával holej motor.Včera jsem na to koukal a vadí tam chlazení oleje a další věci,který na autě při montáži motoru nebyli........No prostě to neni tak jednoduchý jako se seriofkou.....4
09:03:43
12.10.2005
Veron
-> TUNER: vždyť se nemusí vyndavat i motor, jestli máš možnost zelenku naklopit, nebo se k ní dostat na rampě, tak se dá vyndat samotná. U úhlovejch ramen je to sice onanie, jako vyndat ježka z klece, ale určitě je to lepší, než vyndavat i motor. Ono vyndat jenom motor a zase ho nasadit zpátky je práce minimálně na půl dne 8
06:08:04
12.10.2005
TUNER
-> vlada: Jj,taky jsem přemejšlel že bych dal aspoň 4,2,ale to už by bylo na delších trasách sakra peklo,ale sprinty asi lepší + větší trvanlivost převodofky.....natož s 4,5...Tu má kamarád v RSu a ject s tim někam 200 km si nedovedu představit..

-> Max: Vyšel mě něco kolem 30,(scoot 20 + ůpravy něco kolem 10)když jsem ho přivezl,tak byl totalně mrtvej....Tak jsem dal válec na 70 ccm,jinej variátor,jinou spojku,vyladil válečky ve variátoru a pružinky na spojce a jede to celkem slušně....Prostě okolo těch 30 seženeš celkem slušnej scoot......Když budeš chtít poradit kterej je vhodnej na další ůpravy stačí říct....Nejlepší jsou ty s motorama Minarelli LC (vodní chlazení)...4
00:11:01
12.10.2005
Bery
ale to néééé,mě teda taky hází osud klacky pod nohy,ale ne zas takový polena....
Extreme Tyres