Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> MVM: Už kolikrát jsem si říkal, že až mi odejdou uhlíkové kabely Tesla (kabel z Kabla Vrchlabí), dám do auta měděné, které jsou "na furt". No, a ony ty uhlíkové potvory vůbec neodcházejí...

...navíc by to vypadalo v Mku nepatřičně (rozuměj neoriginálně), což bych ve svém autě těžko snášel.

Za celou škodováckou historii jsem měl jen jeden defekt kabelu a to když se kdysi u rodinné užovky utavila koncovka u svíčky - kdoví proč, jestli tam na odporu vznikl přechoďák nebo nevím...
...jinak i u kabelů platí, že čistota - půl zdraví. Když není kabel obalen bordelem, tak není důvod, aby na něm byly svody.

-> Bukaj: Je to krok zpátky,fungovat to ale bude..

-> MVM: Sice jsem s novodobýma kabelama nikdy neměl problém, ale měď je měď

-> rsvancara: Vypadá to suprově. Jen bych asi dal rovnou silikonový zapalovací kabely.
Zdravím, motůrek je po go? Máš to moc pěkný. Taky asi celkem nuda. Taky jsem šel do garáže dělat na autě.

Motor tak nějak na místě, nějaký problémy tam jsou, ale ty snad dořeším :)
-> rsvancara: takže to konečně pojede? pecka

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Do auta půjde ve čtvrtek.
-> rsvancara: tak vzhůru do vozu, ať už to vrčí
-> rsvancara: ujelo ti to z garáže a nabouralo obecní vánoční smrk?
O vánočním týdnu se chystá překvapení :)
-> rsvancara: twl co to tam máš za motoráře?

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak po 6ti měsících, co na tom maká pouze nalepil vložky. No nádhera :)
-> castrol: ajo

-> rsvancara: a co že tam mám vidět? :D
-> rsvancara: to se nevidi kazdej den