
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
12:01:50
12.04.2011
12.04.2011

peter13789
-> rsvancara: ak ti nestmieva samostmievačka, tak ju daj tak na pol dna na slniečko a ona začne stmavovať 

07:18:12
12.04.2011
12.04.2011

rsvancara
Hlavně mě někdo připomeňte, že mám u A sloupku na straně spolujezdce vyvrtat jednu díru pro špunt na uchycení bočního interierového koberce 
Já už vidím, jak to budu řešit na nalakované kastli ....

Já už vidím, jak to budu řešit na nalakované kastli ....

11:05:24
11.04.2011
11.04.2011

rsvancara
-> afro100: tak nějak ...

21:22:23
10.04.2011
10.04.2011

afro100
-> rsvancara: sfukava ti plamen ? :D
21:20:20
10.04.2011
10.04.2011

rsvancara
Tak nevyvařuju, je moc vítr ...
07:01:22
06.04.2011
06.04.2011

rsvancara
-> DEKODOVAC: vyvařuju, až to bude, dám neboj :-D
Trochu mi blbne samostmívačka, v garáži se najednou rozhodla, že nebude samostmívat. Budu muset kastli vytáhnout ven ...
Čekají mě ještě P kapsy a dovařit prahy plus drobnosti na spodku a hotovo :-)
Trochu mi blbne samostmívačka, v garáži se najednou rozhodla, že nebude samostmívat. Budu muset kastli vytáhnout ven ...
Čekají mě ještě P kapsy a dovařit prahy plus drobnosti na spodku a hotovo :-)
06:48:35
06.04.2011
06.04.2011

DEKODOVAC
daj aj nejake nove fotky pls.

20:53:02
04.04.2011
04.04.2011

rsvancara
-> Pro všechny : auto jsem samozřejmě neprodal, byl to Apríl 

19:39:42
04.04.2011
04.04.2011

Pavel P..
-> rsvancara: však o nic nejde.

19:36:58
04.04.2011
04.04.2011

rsvancara
-> Pavel P..: přeci si tady nebudeme trhat občanky kvůli troubítku :-D
12:16:47
04.04.2011
04.04.2011

Pavel P..
-> rsvancara: já z několika škodovek mám právě polskej Belma s mřížkou... tohle asi byla nějaká náhrada.

06:07:21
04.04.2011
04.04.2011

rsvancara
-> Pavel P..: tohle jsem našel cca na 3 Škodovkách z 10ti. Je to made in Poland :-D a popravdě možná že je vytaženej z GLi.
Jeden z mřížkou jsem měl, ale vypadal, že bych ho nerozebral (ulámal mu ty šroubky okolo).
Jeden z mřížkou jsem měl, ale vypadal, že bych ho nerozebral (ulámal mu ty šroubky okolo).
21:55:03
03.04.2011
03.04.2011

Dušan
vask toto je treti vyroba z poska 

20:43:28
03.04.2011
03.04.2011

Pavel P..
-> rsvancara: na škudku má být s mřížkou

12:55:06
03.04.2011
03.04.2011

rsvancara
-> Pavel P..: Já ho ze škodovky sundal :-D ještě mám myslím takovou plastovýho šneka s trumpetkou na konci.
11:21:51
03.04.2011
03.04.2011

Pavel P..
na škodovku stejně nepatří tak ho vyhoď

00:55:36
03.04.2011
03.04.2011

rsvancara
Tak klakson netroubil, ale přeskládal jsem ho a už to něco jako troubení dělá :-D
21:23:05
01.04.2011
01.04.2011

Mantrabeach
-> rsvancara: jj přesně tak,budu stavět jednoho sedana a jedno kupé

15:24:36
01.04.2011
01.04.2011

rsvancara
Ani nevím, jestli troubí :-)
15:23:15
01.04.2011
01.04.2011

rsvancara
Jediný co mi tu ještě zbylo je repasovanej klakson
Richard / 135GLi

