Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91.
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: musíš něco dělat a dávat fotky,jinak budou jen ubejvat

-> rsvancara: Na fotke v lavo

-> rsvancara: no jo... ten most pod rezervou ju prezradil

Pro chytré hlavy ... najdi kastli ze škodovky :-)
-> rsvancara: to je dobře :-)
-> rsvancara: bylo by to dobré kdyby se jim to podprahově uložilo

-> Mr.Lumpy: klasicky, než shnije první kastle ... cca 105 tisíc měl najeto :-)
-> Péďa17: nechal jsem tam i logo, tak snad se to nějak podprahově uloží :-D
-> rsvancara: byl ohmatanej? :-D
-> Péďa17: daroval jsem ho šéfovi. Dělá pro děti motokáru nebo tak něco :-)
-> rsvancara: dej si pozor na volant aby ti ho někdo neukradl

-> Péďa17: přinesl jsem si do práce volant, když to tam mám všechno řídit :-D
-> rsvancara: mám je šíslý podobně - zadní opěradla jsou dost, ostatní je dobrý, koženku mám ruplou zezadu zadního opěradla, tak jsem to přelepil páskou
ovšem co jsem chtěl říct prostě bych rozebral modrý a tyhle nechal jak jsou... ono těhle interierů se moc nevyrobilo, mám zato že se dávaly jen do 135/136 a to ještě ani ne do poloviny, takže jich je dle mého odhadu max. 800-1000 ks
-> rsvancara: měl si spíš rozebrat nějaký fialový.... těhle potahů je jako šafránu...
-> Mr.Lumpy: když udělám fotku látky vedle sebe, tak uvidíš že ani moc ne. Ale je pravda, že mám ještě jedny fialové, tak když budou prachy, tak nechám udělat dvě sady.
Kromě toho jsem nic nezničil, může se to zase sešít a navlíknout, jen jen to několikrát vyprané :-D
upraveno 1x, naposled 22.06.2011 06:50:40