Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

10:27:56
23.04.2014
Mates
Dneska otci, povídal jeden kamarád, že ho v Plánici stavěli Klatovský dopraváci a chtěli mu vzít techničák,protože má na zadním čele štítek 130, ale je to 120tka. Měl to ihned sundat. Ještě, že se nepodívali pod kapotu, kde má motor fávo.



Prý tím klame 3 , je vidět jaký jsou u nás v okrese policajti, buzerovat za blbosti umí, ale něco vyřešit to ne, jen odkládat a buzerovat.
10:16:36
23.04.2014
Mates
Můžete mi ty kyvkové někdo změřit. Dík.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 23.04.2014 10:16:36
10:15:56
23.04.2014
Mates
Tak jsem zjistil, že to jsou domácí výroby, je tam 2,5 cm železo. Mohl by mi někdo změřit kyvkové domky od dosedací ploch do kastle a k pružině,aby věděl kolik to dělá. Vyndavat je nebudu, jinak auto si určitě sedlo, měřil jsem mezery u všech kol a jsou stejné jen u řidiče o 1 cm mín.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 23.04.2014 10:15:56
21:47:54
21.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.14 21:28:43: Pokud vyhovují vlečkový, tak pak ok. Já snižoval na 3x a pak je kyvkovej ideální. Ikdyž jsem nakonec musel ještě podložit příčku 4
21:28:43
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 21.04.14 20:40:51: Jo to je mě jasné, ale pokud dosáhnu optimální výšky vlečkodomkama, tak proč převařovat? Já stejně ještě zkracoval pružiny protože i s vlečkovým to bylo vysoko 4
20:40:51
21.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.14 20:21:16: Všeobecně lehká dostupnost a možnost jakéhokoliv, lehce proveditelného, snížení (nastavení výšky) v poměrně velkým rozsahu 4
20:21:16
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
19:43:32
21.04.2014
Čokin
-> Tuner#2: Ideální stav je ten plechový rozřezat a převařit.
18:17:34
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 21.04.14 16:28:23: Tomu nějak nerozumím. Žiju v tom, že garde mělo jako rapid celoplechové domky a kyvkové že jsou vždy s gumou. Takže po této změně by zadek měl jít spíš nahoru 4
16:28:23
21.04.2014
Mates
Dneska jsem přehodil domky Garde za Kyvkové, šla docela dolů. Na starém domku byl zase písek 3 .
18:57:11
13.04.2014
Mates
-> Čokin: 3 to já teď makám na elektrice, abych se stihl svést a vše naladit, než budou Běšiny, jenže jsem docela unavený, jezdil jsem v práci od 2:00 do večera 4 dny v kuse (1700km) a moc sil už není,ale zítra na tom musím máknout, než budou Velikonoce to nic neudělám, to bude masakr v práci.



Ještě se musí vyndat zadní domky.



Včera se mi podařilo urvat z čidla klepáni z Fabie stínění a musel jsem objednat jiné, naštěstí za dobrou cenu. Nové za 900,- tam opravdu dávat nebudu.
14:59:32
13.04.2014
Čokin
-> Mates: Mám něco podobného akorát montáž už mě trvá tak 1,5 roku3
10:31:05
09.04.2014
Mates
-> Mates: Čau kluci, potřeboval jsem nějaký sehnat a narazil jsem na tento. Dávají ho na motorky. 300km/h nevyužiji a ani tech 200km/h.
08:50:42
09.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Čokin: já to beru podle sebe: 185/60, sériová 742.136, špajska 4,22, dálnice u Kroměříže zřejmě s mírným větrem v zádech a dle GPS a digi tacho. 175km/hod, takže podle mě to u Matese není nerealný . . .
23:14:14
08.04.2014
Čokin
-> Antony: Na 13kách ani z kopce.............
20:11:27
08.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> castrol: jasný, přeci člověk musí trochu popichnout 1
20:06:23
08.04.2014
castrol
-> Antony: len srandujem
20:01:35
08.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> castrol: nooo, to si nejsem jistej, přecijen 1,4 s 3,9 špajskou by mohla jít přes 200 4
19:54:54
08.04.2014
castrol
-> Antony: a kludne by aj stacilo do 2001
19:34:23
08.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: jenom do 300? 1
Extreme Tyres