Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

10:34:36
29.05.2014
Mates
-> majop3k: Nemám, možná o víkendu.
15:38:34
28.05.2014
majop3k
-> Mates: nahodou nemas nejake foto z boku ako ti to teraz sedi. Mna caka cez vikend tiez vymena zadnych domkov44
19:26:22
08.05.2014
castrol
-> Mates: a celkom tam aj sekne 4 povedal by som viac nez orig
11:09:16
08.05.2014
Mates
-> kraska98: To kdybych věděl, jednou ji vezmu na brzdu.

-> castrol: Dík, taky se mi to líbí oproti staré vybledlé a za novou se mi nechce dávat nehorázný peníze, to dám do něčeho jiného. Teď jsem sehnal novou zadní kapotu, tak už mi chybí jen přední a mám kompletní plechařinu na cele auto i ve více kusech, hlavně přední čela a nějaké dveře, vše nové.
upraveno 1x, naposled 08.05.2014 11:12:10
19:21:27
07.05.2014
castrol
-> Mates: hezky pekne
18:08:25
07.05.2014
kraska98
Kolik koní má ten agregát ?
21:56:04
05.05.2014
Šediváček
-> Mates: Nebo to mužeš nahodit i k Vénovi do Mirošova, je to tady samej Véna v okolí 1
10:26:40
24.04.2014
Mates
-> Tuner#2: Blíž by to bylo a to dost, myslel jsem, že bych ji poslal přepravní společností. Na kolik u dotyčného vyjde nějaká oprava, synchrony asi nemá ty bych musel dodat? Můžeš my poslat nějaké spojení a na kolik tě vyšla ta tvoje do SZ.
10:20:14
24.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 24.04.14 10:15:32: NJ je to prace, ale zadek jde snadno 4 lino mam mezi sikmym a podelnym skutecne dvojite jinak by se to o sebe opiralo/krizilo o vyztuhu. Pod prilozkou dole staci uz jen jedno. A prevody to mas bliz k Venovi do Rokycan od Tebe nebo ne?
10:15:32
24.04.2014
Mates
-> Tuner#2: To jo 3 , ale nebaví mě pořád to přehazovat. Nejspíš dám pod rameno lino, aby nebyly tolik Ačka. Kolik jsi dával na výšku, měl jsem je udělané, ale nakonec jsem je tam nedal a asi je vyhodil.Vím že nějak 2x 2mm ??



V zimě asi bude muset ven převodovka a na léčbu k Vrbovi.
20:44:15
23.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 23.04.14 17:03:19: To je řeč chlapa, jaképak zvýšené domky, já mám vlečkové a ještě řízlé pružiny 1
17:03:19
23.04.2014
Mates
-> U-Geen: 3 3



Nejspíš nakonec půjdou zase domky ven a dám vlečkové, protože na silnici se to zdá pořád nakopnuté.
15:02:46
23.04.2014
MATTESS
14:32:26
23.04.2014
U-Geen
-> vhml: pane ridici, ukazte nam elektromer... aha, tak vy nemate? ...
14:04:39
23.04.2014
vhml
-> U-Geen 23.04.14 13:55:45: tak až tě zastaví budeš muset předložit účtenku a odevzdat záručák 3
13:55:45
23.04.2014
U-Geen
-> MATTESS: no, tak to abych do okoli nejezdil pac tihmel fakt nejezdim :-( img1.hyperinzerce.cz/x-cz /.../3136421-whirlpool--26 quot-3Bignis-26quot-3B-1.j pg
12:56:07
23.04.2014
Mates
-> Tuner#2: Já, taky koukal na tátu, jak kdybych spadl z Marsu, je to kokotina už neví co si vymyslet, tedy pokud to tak bylo.



Domky tam nechám zatím kyvkové, zdá se že je to v rovině, maximálně až to projedu a sedne si to.
12:52:26
23.04.2014
Mates
-> MATTESS: To by mě zajímalo, já nemám ani výrobní štítek auta 3. Je vidět, že jsou to blbci a chtějí vytahat z lidí jen peníze.
12:52:03
23.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 23.04.14 10:27:56: co to je za hovadinu? Co potom ty co maji na aute znak Ferrari apod? Nehlede na to, ze spousta aut motorizaci znacenou nema.



Domky jsou samodomo a kyvkove tam maji cca stejnou mezeru jen je to guma, takze to na to jeste jakoby pruzi byt minimalne.
11:50:55
23.04.2014
MATTESS
-> Mates: a co potom ty paka říkají na auta, která nemají žádný štítek71
Extreme Tyres