Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
Konečně je v novém

, jsem rád, že jsem ji tam na zimu dostal. Ještě na konci léta byla díra před domem, pracoval jsem na vsaku i práce kolem domu, tudíž jsem letos najel jenom 250km

Snad další rok najedu víc

upraveno 1x, naposled 11.10.2022 13:50:18
-> milanrejpid: díky Milane, ale na tebe nemám
-> Čokin: Určitě to odstíním, jen zatím není čas.
-> Eidy: Taky se mi to líbí

, musí se to ještě vychytat, snad to bude trochu znát.
-> Mates: Zase je to o kus hezčí. Snad to pojede tak dobře, jako to vypadá.
-> Mates: Doporučuji to co nejvíce odstínit od těch svodů a tepla celkově

Mas to v motoraku jak v pokojíčku velká paráda

-> gogino1987: díky

-> Pavell: Elektriku bych chtěl jednou trochu předělat, ale až bude v nové garáži, ale dík za radu
Taky mi to jeden čas dělalo. Nakonec jsem myslím měnil drát co vede ze spínačky.

-> T: Zatím jsem to měl jen na volnoběh, ale bude tišší než předchozí

. Výpalky mi dělal kamarád, podle mých výkresů. trubku vyvrtal soustružník a svařil mi to tátovo známý, uvnitř jsou nerezové špony, měl pěkně pořezané ruce

.
-> Jackie 04.02.21 09:59:46: Nevím kde vidíš měděný pásek, ale jinak je u alternátoru jako origo

.
-> Eidy 03.02.21 20:02:11: 
Tohle mi nikdy nedělalo, až teď, potřebuji to odstranit, abych nezůstal třeba na benzínce atd.
Díky všem za postřeh, zkusím to všechno projít, ale asi to bude ta kostra, ta mi pořád blbne
upraveno 1x, naposled 04.02.2021 18:10:10
-> Mates: mě to dělal bateriový vypínač...od té doby co ho nemám je klid
-> Eidy 04.02.21 12:48:18: Aha, tak to je divné, ale taky mě ty jen cvaklo a nic. Teď s vybavuji, že s dvojitým kostrenim byl asi startér u strejda a něco v něm proletoval. Byl jinak zcela nový (určitě nic neměnil), dělalo mě to hned asi druhý rok po složení.
-> Tuner#2: 2 kostry na motor mám už roky a stejně mi to blblo.

No já mám provrtanej kastlík u mínus polu a tam to mam někudy jen natažený.
-> Mates: Mně tohle dělala špatná kostra. Co je ten měděný pásek na příčce motoru.
-> Mates: Tohle už začínám brát jako vlastnost. Dělalo mi to i s relátkem u startéru i po výměně několika cívek. Rozborka, vyčištění, zborka a stejně to po čase udělá zase. I s úplně jiným startérem mi to zlobí. A když to proklemuju z pod auta přímo na startéru tak taky nic. Asi mají nějaký vestavěný kurvítko.
Zvuk nového výfuku? A od koho máš?