Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> Mates: To jste mě chlapi zase potěšili

, podívám se na to. Snad budou ještě někde k sehnáni

-> Shader: jak píše Honza dej tam kyvkove

. Jinak ten předek je už dost nízko, ale mám hlavně levou stranu, ta pravá je skoro jako zadek, budu dělat podložky.
-> Tuner#2: Přiznávám, má to pár much

Snad přes zimu vše vyřeším.
-> Shader 17.10.20 17:48:39: Oba dva závity? To je holý nesmysl. Při tuhosti 80kN musíš být zákonitě neustále na dorazu a navíc náprava a ramena jsou v takovém postavení, že každé propružení znamená velkou změnu geometrie. Už jsem tě to psal, že to máš strašně padlé na předek, to nemůže rozumně fungovat

A zadek máš lepší dát z kyvky než to bláto ze speedpra. Ty zadní jsou jen kratší vlečkové, takže 21kN.
-> Mates: Na předku mám r14 s pneu 195/45, takže je to hodně nízko. Pravdou je, že přední čelo občas něco lízne

-> Shader: 
, to kdybych uřízl, tak asi čelem beru zem , 13ti palcová kola jsou znát, už tak jsem párkrát poničil předek

. Nejvíc to schytal, když nevydrželo tažné a auto sjelo z odtahovky, naštěstí jsem plechy narovnal ,ale lak je poškozen

upraveno 2x, naposled 17.10.2020 18:53:31
-> Mates: Jo taky je mám a oba závity řízlé

... takže 180-190?

. Mám trošku odsazené tlumiče. Ale u tak radikálního snížení, chystám přes zimu opatření

. Nerad bych ty tlumiče odkouřil

. Jinak vzadu jsem zkoušel pružiny Kalmar 300mm, ale to už je extrém, nyní tam mám speepdro 370mm, tuším.
-> Tuner#2: JJ asi si to nějak sedlo, nic jsem neřezal, to bych asi už ležel úplně na zemi

. Po výměně pružin, jsem to neověřil, chybami se člověk učí

-> Mates 17.10.20 17:09:37: Jinak tlumič nesmí chodit na doraz u žádné pružiny, to je o konstrukci dorazu a je třeba si to ověřit bez pružiny. Proto já má těla tlumičů na zakázku kratší.
-> Shader: Předek mám od Honzy asi 220mm možná trochu mín a zadek kyvka. Ty máš taky ty od Honzy? Pokud jo raději si zjisti jakou délku chodu mají tlumiče, mě po chvilce odešly, byly úplně nadoraz, musel jsem udělat domky

-> Mates: Jaké délky pružin máš předek/zadek?
-> Tuner#2: jsou to fotky ze srpna
-> T: zadek je akorát,níž už bych nekde mohl vzít příčku

, jak píše Honza předek je níž, hlavně si sedla ridicova strana, nj pořád jezdím sám

. Doraz je cca 2cm od plechu a na druhé straně asi 5cm. Musím udělat podložky na pružiny.
-> Shader: Koukal jsem na to a asi malinko sakne, uvidíme až bude venku víko.
Není ten zadek nějak vysoko?
-> Mates: K tomu guferu, mě to taky jde přes náhon.
-> Mates: Byl jsi jezdit?

-> Tuner#2: opravdu, mě se zdá že to přes náhon nesakne, teče mi to kolem tyčky?Kouknu na to.