Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> T: Komplet venku

dáme ostřejší vačku, upravené zdvihatka a nové ventilove pružiny, Vše od Petra U. A do převodovky nové gufero na zasouvací paka, hodně mi teče olej.
-> Eidy: to nic není proti tobě

upraveno 1x, naposled 17.11.2018 12:48:09
-> Mates: Tys to rozbil.

Já dávám vždy cca 6 litrů G11 (G48) a dolévám destilkou. Občas se po nalití nové náplně projeví nějaká netěsnost (nová náplň je přece jenom vzlínavější), ale nic vážného (po poslední výměně chladicí kapaliny mi začal po týdnu a 8000 Km téct kohout topení a ihned po natlakování jeden spoj hadice - trubka k topení, ale to bylo špatnou montáží - po výměně trubky). Oproti tomu G12 je v tomto ohledu pěkná potvora...

-> Tuner#2: Áno, mne to slzilo všade možne už dosť dlhú dobu (2-3 roky) ešte s náplňou G12. Preto som prechádzal na G11(48). Ale aj s ňou to slzilo, i keď možno o niečo menej. A až teraz po nedávnej oprave motora som zistil, že to všetko slzenie bolo spôsobené fúkaním motora do vody, to tesnenie bolo načaté už celý ten čas a mierne to tlakovalo do vody, preto to slzilo. Po oprave motora už nikde ani kvapka. Koncentráciou nemrzky to teda nebolo. Človek sa učí celý život.
-> minno 26.08.18 22:39:00: Psal jsem z mobilu a napsal to blbě. Mělo tam být cca. 1:2 a s tím že to všude teklo jsem to tady psal a tys to mám pocit i potvrdil.
-> Tuner#2: díky Honzo, vyzkouším
Cau, chci se zeptat kolik dáváte fridexu? Budu dělat výplach chladícího okruhu a nevím kolik zhruba dát, jestli 6l a 6l destilky nebo min fridexu?budu dávat modrý, díky za radu

.
-> Mates: Tady je nějak mrtvo. Co Ty, táta a Hnacov o víkendu?
Snad je nikdy nepoužiji a ve skříni vydrží

. Koupil jsem je pro jistotu jako ostatní díly i plechařinu, pak už třeba nebudou, nebo za velký ranec

.
-> Tomaso435: Jak to mám vědět?

Je zvláštní, že levý to odnáší o dost víc, než pravý.
-> Mates: ty s číslama zustanou takový i když to necháš 10 let pod stromem venku....
-> Eidy: a nemrví to spíš to teplo od motoru než sluneční svit?
-> Mates: Hele, Kóča tráví v garáži 99,9% času a stejně zadek šisuje. Oproti novým je to dost znát.
-> minno: tak to jsem netušil, na autě mam jen ty s čísly a nic. Stejně je asi nepoužiji a i kdyby tak to venku nestojí, ale dík za info

-> Mates: czech republik šisujú neskutočne rýchlo