Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
Dneska otci, povídal jeden kamarád, že ho v Plánici stavěli Klatovský dopraváci a chtěli mu vzít techničák,protože má na zadním čele štítek 130, ale je to 120tka. Měl to ihned sundat. Ještě, že se nepodívali pod kapotu, kde má motor fávo.
Prý tím klame

, je vidět jaký jsou u nás v okrese policajti, buzerovat za blbosti umí, ale něco vyřešit to ne, jen odkládat a buzerovat.
Můžete mi ty kyvkové někdo změřit. Dík.
Tak jsem zjistil, že to jsou domácí výroby, je tam 2,5 cm železo. Mohl by mi někdo změřit kyvkové domky od dosedací ploch do kastle a k pružině,aby věděl kolik to dělá. Vyndavat je nebudu, jinak auto si určitě sedlo, měřil jsem mezery u všech kol a jsou stejné jen u řidiče o 1 cm mín.
-> Tuner#2: Ideální stav je ten plechový rozřezat a převařit.
-> Mates 21.04.14 16:28:23: Tomu nějak nerozumím. Žiju v tom, že garde mělo jako rapid celoplechové domky a kyvkové že jsou vždy s gumou. Takže po této změně by zadek měl jít spíš nahoru

Dneska jsem přehodil domky Garde za Kyvkové, šla docela dolů. Na starém domku byl zase písek

.
-> Čokin: 
to já teď makám na elektrice, abych se stihl svést a vše naladit, než budou Běšiny, jenže jsem docela unavený, jezdil jsem v práci od 2:00 do večera 4 dny v kuse (1700km) a moc sil už není,ale zítra na tom musím máknout, než budou Velikonoce to nic neudělám, to bude masakr v práci.
Ještě se musí vyndat zadní domky.
Včera se mi podařilo urvat z čidla klepáni z Fabie stínění a musel jsem objednat jiné, naštěstí za dobrou cenu. Nové za 900,- tam opravdu dávat nebudu.
-> Mates: Mám něco podobného akorát montáž už mě trvá tak 1,5 roku

-> Mates: Čau kluci, potřeboval jsem nějaký sehnat a narazil jsem na tento. Dávají ho na motorky. 300km/h nevyužiji a ani tech 200km/h.
-> Čokin: já to beru podle sebe: 185/60, sériová 742.136, špajska 4,22, dálnice u Kroměříže zřejmě s mírným větrem v zádech a dle GPS a digi tacho. 175km/hod, takže podle mě to u Matese není nerealný . . .
-> Antony: Na 13kách ani z kopce.............
-> castrol: jasný, přeci člověk musí trochu popichnout

-> castrol: nooo, to si nejsem jistej, přecijen 1,4 s 3,9 špajskou by mohla jít přes 200

-> Antony: a kludne by aj stacilo do 200

-> Mates: jenom do 300?
