-> Dušan:
Abys nedal na 135 0,8+ a nedopadlo to úplně stejně. Zkusil bych trochu řešit tu teplotu nasávanýho vzduchu, dát za IC čidlo a sledovat to. U dieselů je tahle teplota sice ještě důležitější aspekt (u benzinů neplatí čím chladnější = lepší), ale věřim, že vysoká teplota směsi před zapálením způsobí i vyšší teplotu hoření - enormní nároky na mechaniku. To že to neklepe je hodně daný éčkem a jeho OČ, takže teploty tam budou hodně nad normálem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:25:11
27.03.2012
27.03.2012

palinator
21:20:27
27.03.2012
27.03.2012

Dušan
-> palinator: 0,6. To bylo takovy lechtani
21:19:54
27.03.2012
27.03.2012

palinator
-> Dušan:
Kolik jsi měl tlak na 1,3? Mě se zdá, že od toho chceš docela dost.
Kolik jsi měl tlak na 1,3? Mě se zdá, že od toho chceš docela dost.
21:17:03
27.03.2012
27.03.2012

Dušan
jak to tak vypada tak se budu vracet na 1.3. Ta fabie to je zlo. To vubec nic nevydrzi. Vypada to na upeceny pistni krouzky. Huli to vikem, ale jede to normalne na 4. Chladic oleje tam je, chladi se to dobre, ale asi to prostw ten motor nedava.
18:45:20
27.03.2012
27.03.2012

DuriQ
Dušan: a kedy ides na 2 ?
20:04:23
25.03.2012
25.03.2012

Dušan
dneska jsem nasadil vlastorucně upraveny rozdelovac s maximalni regulaci 6°. Zakladni predstih 5° a motor v plnym vykonu neklepe, ale to prozatim na 0,8bar. Uvidim co pri 1bar.
Takze pri 1bar uz neklepeme taky :) Vykon je pro me vcelku brutalni :D : Jen resim problem s privodem studenyho vzduchu, protoze to turbo tam topi jak 3 vyfuky a nestaci se chladit intercooler.
Takze pri 1bar uz neklepeme taky :) Vykon je pro me vcelku brutalni :D : Jen resim problem s privodem studenyho vzduchu, protoze to turbo tam topi jak 3 vyfuky a nestaci se chladit intercooler.
20:04:21
25.03.2012
25.03.2012

minno

19:56:09
25.03.2012
25.03.2012

MOLSO
-> peti: neoficialne nim uz je uz len predat cestne uznanie na nejakom zraze 

19:27:01
25.03.2012
25.03.2012

peti
-> MOLSO: onedlho bude minno vyhlaseny za korheľa virtu


13:00:27
25.03.2012
25.03.2012

DuriQ
minno: ty ma prekvapujes cim dalej tym viac 

23:27:18
24.03.2012
24.03.2012

MOLSO
-> minno: ty korheľ !

22:11:10
24.03.2012
24.03.2012

minno
-> palinator: alebo si pozrieť péčko a mať v p..i

22:04:00
24.03.2012
24.03.2012

palinator
-> Dušan:
Nebo jet na čistý éčko.
Nebo jet na čistý éčko.
22:01:15
24.03.2012
24.03.2012

DuriQ
dusan: mno drzim palce ak by sa ti podarilo posunut predzapal nizsie pripadne do toho minusu tak by mohol tlacit viac ;)
19:53:57
24.03.2012
24.03.2012

Dušan
-> DuriQ: pri takovych stupnich uz to nejelo vubec. Predelal jsem rozdelova tak to zkusim a uvidim
16:00:02
24.03.2012
24.03.2012

DuriQ
Dušan: predpokladam, ze si skusal predstih praskunut na -5 -8 volnobezny ... ci ? :)
ked som mal KP12,5:1 : )) tak mi to chodilo len na -2-0 stupoch inac to zvonilo furt
ked som mal KP12,5:1 : )) tak mi to chodilo len na -2-0 stupoch inac to zvonilo furt
07:27:59
22.03.2012
22.03.2012

Dušan
-> Marcius: na 1.4 uz mam tu drahu kratkou jako na zacatku. Samozrejme je to blbe udelany ten chladic ale motor si zaklepe kdyz je to ochlazeny. To je proste v zapalovani pripadne jak pise Gemini.
06:33:08
22.03.2012
22.03.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
dost možná je jedním z důvodů proč to klepe, hodně dlouhá dráha vzduchu, který musí turbo natlačit (hodně se zahřeje), pochybuju že by tak malý IC s neideálním přívodem vzduchu to zvládl zchladit. zkus to vzduchový vedení pořádně zkrátit (buď nepoužít IC a co nejkratší cestou navést přímo do karbecu a nebo IC dát na levou stranu motoráku. jinak ty jsi psal že tam liješ E85?
22:11:14
21.03.2012
21.03.2012

Dušan
momentálně je volnobeh chudší, ale v zátěži bohaty akorát 12 - 12.8
21:54:01
21.03.2012
21.03.2012

TechniX
-> Čokin: tak to zase nemyslím ! .. bylo by nejlepší kdyby Dušan napsal na jaké hodnotě lambda to má a jestli obohatil směs když už zvedl plnící tlak..
Dušan / Škoda 120L NR.1




