
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
00:00:56
02.04.2012
02.04.2012

Jindas
Next level 1500 ccm? 

23:48:23
01.04.2012
01.04.2012

m8rinek
-> Dušan: si koupíš jedno do foroty :).
23:46:30
01.04.2012
01.04.2012

Dušan
-> m8rinek: to je pěkný, ale zase extra díl co nekoupim kdekoli
23:43:53
01.04.2012
01.04.2012

m8rinek
-> Dušan: Dá se koupit těsnění až 2,3mm a pak netřeba tolik odebírat...
23:40:57
01.04.2012
01.04.2012

Dušan
-> TTomas: ja tomu moc neverim, radsi to udelam tak aby to chladilo z prave strany. Neni problem to natahnou na druhou stranu kratsi cestou.
23:36:43
01.04.2012
01.04.2012

Dušan
-> pavucina: aktualne bude KP 8.0. Uz se bojim ve spalovaku ubirat jelikoz je docela vybrouseny. Uvidim jak to pojede.
O vikendu jsem se zasnazil a dle foto nekdo pozna, ze postavil kompletne jinou 1.4
Hlava vice vybrana a spodek je komplet "nova" 1.4. Puvodni davam bokem na dily. V tydnu poskladam new prevodovku jelikoz aktualni zacala tect a hucet. O vikendu to bude zase drandit
O vikendu jsem se zasnazil a dle foto nekdo pozna, ze postavil kompletne jinou 1.4
Hlava vice vybrana a spodek je komplet "nova" 1.4. Puvodni davam bokem na dily. V tydnu poskladam new prevodovku jelikoz aktualni zacala tect a hucet. O vikendu to bude zase drandit09:46:42
31.03.2012
31.03.2012

TTomas
-> Dušan: Paska to vydrzi, ale delaj se primo heat shieldy na turbo. Jsou ucinejsi a daji se jednoduse nandat i sundat. 

17:14:50
30.03.2012
30.03.2012

Dušan
-> Eidy: nejsem si jist, ale ta paska nehori ani kdyz je kov cerveny ? 
Vlevo je proste vyfuk tak to predelam nekam do prava jak jsem to zkousel. Jinak na Octavii 1,8T je to vedeni tak 3m dlouhy a taky to funguje

Vlevo je proste vyfuk tak to predelam nekam do prava jak jsem to zkousel. Jinak na Octavii 1,8T je to vedeni tak 3m dlouhy a taky to funguje
16:36:55
30.03.2012
30.03.2012

pavucina
Porad resite ten KP, to chces jit jeste dolu pod 8,4 ?
16:19:37
30.03.2012
30.03.2012

Eidy
-> Dušan: Turbo by bylo nejlepší omotat páskou, aby ti zbytečně nehřálo prostor. A IC bych hodil někam vlevo dolů a udělat nádech třeba zespod auta, ale každopádně zkrátit vedení na minumum. Výfuk pak holt táhnout kudy to vyjde. Samotný turno utlumí dost, teda na můj vkus, tedy jeden tlumič by měl stačit.
Já vím, radím pozdě.
Já vím, radím pozdě.
16:13:37
30.03.2012
30.03.2012

DuriQ
Dušan: tak ale ty si na tie piesty specialista aj bez turba :P tensnenie nema dvovod nedrzat :) mne seriove tesnenie drzalo 12,5:1 len tie mrazovky trochu lietaly :D jop a prevetrat to mozes aj tym ze to iste co spravis pre IC spravis aj na druhej strane pre lauf
16:09:53
30.03.2012
30.03.2012

Dušan
zajimavy je, ze treba tesneni pod hlavou nema problem zadnej, jen ty pisty
. O vikendu na to vlitnu a neco z toho udelam. Nebojim se toho takze bude zase vyssi vykon.
Jinak ty svody tam neni moc kam dat, turbo ma polohu jakou ma mit kvuli chlazeni vodou a mazani olejem. Ono to tam staci jen rozvirit ten vzduch at to nekam proudi.
. O vikendu na to vlitnu a neco z toho udelam. Nebojim se toho takze bude zase vyssi vykon.Jinak ty svody tam neni moc kam dat, turbo ma polohu jakou ma mit kvuli chlazeni vodou a mazani olejem. Ono to tam staci jen rozvirit ten vzduch at to nekam proudi.
16:04:54
30.03.2012
30.03.2012

DuriQ
Dušan: to je pekne ze sedi jak hrnec na prdeli, ale to teplo tomu motoru urcite neprispieva k chladeniu :)) co sa tyka intercooleru tak zozen si este jeden dekel na zadok, vyrez dieru pripadne kup nasavac a IC poloz pod tu dieru, pripadne mozes pod IC supnut este ventilator z predneho chladica a zapojis ho spravne ;) co sa KP tyka tam to je na skusani, Gemac ti nieco nahodil je na tebe ci sa toho chytis ;)
15:59:15
30.03.2012
30.03.2012

Dušan
-> DuriQ: vyfuk a turbo jinak nebude, to tam sedi jak prdel na hrnec, intercooler uz byl i jinde, ale holt motor vzadu moc nenabizi. Jedine to natahnout v pravo dolu. KP upravim, lec kazdymu se to rika najednou
Predtim moc nikdo neradil.
Predtim moc nikdo neradil.15:46:02
30.03.2012
30.03.2012

DuriQ
Dušan: za 1 intercooler mas uplne na picu usadeny, strasne malo vzduchu doneho musi ist | za 2 ak by sa ti dalo otocit to turbo a co najviac skratit cestu plynom von (cim viac zeleza tam mas tym viac to bude vsetko naokolo prehrievat), budes mat menej teplo pod kapotou | za tretie znizit KP o kolko to zalezi od toho kolko do toho chces tlacit
20:56:54
29.03.2012
29.03.2012

Dušan
-> Vrba: jako je tam vic, ale neco to vydrzet musi. Fabia mela neco okolo 8,4. Budu to jeste snizovat kvuli tomu tlaku. On toho ten motor uz ma taky solidne za sebou
. Casem koupim jinej a poskladam treba zase 1,4. Ono to u toho turba, ale neni asni tak treba. Tam se vykon nahani lehce 
. Casem koupim jinej a poskladam treba zase 1,4. Ono to u toho turba, ale neni asni tak treba. Tam se vykon nahani lehce 
20:51:50
29.03.2012
29.03.2012

Vrba
-> Dušan: Nemáš moc přetaženej ten Kp?
16:46:25
29.03.2012
29.03.2012

Dušan
-> palinator: musi se to vychytat. Pokud po tom motoru nechci maximum na vyssi kvalty tak drzi, pak uz ne. Nekde je porad zrada. Kazdopadne na 1,3 selip shani veci takze to tim smerem asi pujde.
16:44:35
29.03.2012
29.03.2012

palinator
-> Dušan:
No já tim chtěl říct, abys to nesváděl na to, že je to Fábie. Myslim že odejde i 135.
No já tim chtěl říct, abys to nesváděl na to, že je to Fábie. Myslim že odejde i 135.
16:43:01
29.03.2012
29.03.2012

Dušan
-> palinator: Fabie s 0,8 jede normalne, ale proste 1b jede lip
. Nevydrzi tak pujde dalsi. Takovej je kolobeh.
. Nevydrzi tak pujde dalsi. Takovej je kolobeh.
Dušan / Škoda 120L NR.1




