skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.08.2025 | Sraz škodovek | Svět Škodovek, Mrač 73 |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
12:34:22
29.07.2025
29.07.2025

Borderer
-> mishom: Nemam čas to číst od začátku, tak ještě jeden dotaz....samostavy ti choděj? Nezkrátí se chod pedálu po zatažení ruční brzdy?
12:31:53
29.07.2025
29.07.2025

Borderer
Tohle celý mi připomíná dědu. Celej život bylinkovej alchymista. Ve stravování ležel v knihách, jaký živiny, z čeho, kolik atd atd. Žil zdravě od A po Z a jak to dopadlo? Složila ho stařecká demence v letech, kterých se dožije průměrný člověk. Jen doktor v poslední hodince ve špitálu konstatoval, že fyzicky je zcela zdráv. Ve výsledku si celý život odpíral a bylo mu to k hovnu. 

12:28:28
29.07.2025
29.07.2025

mishom
-> Borderer: HBV rovnako prasata boli zvnutra bez akejkolvek hrzde. Problem vznika prave na rozhrani kam gumicka chodi a nechodi - presne ako hovoris, pri odvzdusnovani prejde pedal nizsie, lenze je uplne jedno aka je tam brzdovka, ta cast je prirodzene na vzduchu lebo je pred gumickou. Rovnako prasata, zahrdzavene okolo kovovych valcekov, nie vnutri okolo gumicky a odzvdusnovaku, vnutri je to krasne ciste aj tam kde gumicky nechodia. (asi tam nebola vazelina z vyroby, alebo zvetrala).
-> Jozka: vidim to rovnako
Podobne 10 rocna nemrzka G10 (dolievana novou ked siel motor dnu/von) je absolutne bez problemov, a to som mal do tohto leta skodovku ako daily leto/zima 15tkm/rok
-> minno: -> Tomaso435: To je teoria, v realite prasata a HBV odidu vyrazne skorej ako by vnutro skorodovalo, vid co pisem vyssie, a potom sa brzdovka tak ci tak musi menit. HBV a prasata zahrzaveju na konci drahy, nie vnutri kde je brzdovka. Stal sa vam/videli ste niekedy opak? Samozrejme brzdovka starne, znizuje sa bod varu to je jasne (ano, uvaril som uz brzdy, do serpentin pri pokuse o zavodenie
), ale zdaleka to nie je take kriticke.
Menil som ju lebo nahle zcernala. Po vymene do tyzdna zcernala zase.. Pricina bola spojkova hadica, chcelo to niekolko preplachnuti..
Kazdopadne, brzdovka je nova, nove prasata a HBV (stary fragokov, cina 2x), pedal stale zabera nizko a mako. koncom tyzdna dojde ferodo HBV, ked sa to nevyriesi tak uz neviem, asi generalka prednych brzd, co znamena dat dole hadice, to znamena nove trubky... atd.
-> Jozka: vidim to rovnako

-> minno: -> Tomaso435: To je teoria, v realite prasata a HBV odidu vyrazne skorej ako by vnutro skorodovalo, vid co pisem vyssie, a potom sa brzdovka tak ci tak musi menit. HBV a prasata zahrzaveju na konci drahy, nie vnutri kde je brzdovka. Stal sa vam/videli ste niekedy opak? Samozrejme brzdovka starne, znizuje sa bod varu to je jasne (ano, uvaril som uz brzdy, do serpentin pri pokuse o zavodenie


Menil som ju lebo nahle zcernala. Po vymene do tyzdna zcernala zase.. Pricina bola spojkova hadica, chcelo to niekolko preplachnuti..
Kazdopadne, brzdovka je nova, nove prasata a HBV (stary fragokov, cina 2x), pedal stale zabera nizko a mako. koncom tyzdna dojde ferodo HBV, ked sa to nevyriesi tak uz neviem, asi generalka prednych brzd, co znamena dat dole hadice, to znamena nove trubky... atd.
12:06:25
29.07.2025
29.07.2025

Matsoft
-> ajok: podle literatury je to cerveny. ale..
Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Poslední Rapid 135 RiC byl vyroben 26. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Měl číslo podvozku L 5145240, číslo motoru 5004455 a bílou barvu 1046.
Poslední Rapid 135 RiC expedovaný do Anglie 31. ledna 1990 byl vyroben 24. ledna 1990, měl číslo podvozku L 5145290, číslo motoru 5021169 a bílou barvu 1046.
Podle záznamů z Kvasin byla úplně poslední kupé s motorem vzadu vyrobena 31. ledna 1990. Bylo to celkem devět vozů Rapid 136 s motorem na olovnatý benzin. Všechny byly expedovány do prodejen Mototechny.
ale pro "evropsky provoz" nevim.
Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Poslední Rapid 135 RiC byl vyroben 26. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Měl číslo podvozku L 5145240, číslo motoru 5004455 a bílou barvu 1046.
Poslední Rapid 135 RiC expedovaný do Anglie 31. ledna 1990 byl vyroben 24. ledna 1990, měl číslo podvozku L 5145290, číslo motoru 5021169 a bílou barvu 1046.
Podle záznamů z Kvasin byla úplně poslední kupé s motorem vzadu vyrobena 31. ledna 1990. Bylo to celkem devět vozů Rapid 136 s motorem na olovnatý benzin. Všechny byly expedovány do prodejen Mototechny.
ale pro "evropsky provoz" nevim.
11:59:31
29.07.2025
29.07.2025

saskyn2
-> charon: já si teda nemyslím že ten pohyb musí být nutně cílený, nebo těžká fyzická práce, prostě stačí že se celý den hýbeš, chodíš, prostě nesedíš na židli v kanclu. Není to samozřejmě ideální, ale nejhorší kombinace je žrát a nemít pohyb.