skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
11:31:11
04.10.2025
04.10.2025

saskyn2
-> David29: jj jsem někde slyšel jaký to je obrovský problém.
11:22:19
04.10.2025
04.10.2025

David29
-> saskyn2: A bude hůř. Do pár let se bude "bojovat" o kámen a písek a bude pomalu na přiděl.
Prostě nebude
Prostě nebude
11:14:44
04.10.2025
04.10.2025

saskyn2
-> David29: Beton kvůli emisním povolenkám zdražíme o 50% ale pak tu budeme brečet že čerstvý maturant nemá na svůj vlastní byt. Co k tomu říct

11:14:26
04.10.2025
04.10.2025

David29
Co tak poslouchám svoje okolí - tak si myslím že překvapí motoristé a přeskočí průzkumy, který jim dávali snad hraničních 5%
V mým okolí je snad volí každej
V mým okolí je snad volí každej
11:07:10
04.10.2025
04.10.2025

David29
-> Bukaj: Ono to bylo trochu složitější.
Reálně totiž cena za dopravu je často pevně daná od betonáren, ty zdražují postupně běžně. Když vylítla cena té nafty, tak pochopitelně (my) dopravci jsme měli problém, aby tam byl vůbec zisk.
Betonárny si běžně berou z vyjeté částky 10 - 15%, a od toho upustili a nechali dopravcům celou vyjetou částku, navíc se upustilo o "podkilometrování&qu ot; a víc se zatlačilo na placení přejezdů.
A betonárny pochopitelně při změně ceníku zdražily, aby měli větší rezervu kdyby přišel zase nějakej výkyv.
A jelikož se beton zdražil kvůli emisním povolenkám řádově o 50% a více, nějakých pár stovek za dopravu už nehraje roli
Reálně totiž cena za dopravu je často pevně daná od betonáren, ty zdražují postupně běžně. Když vylítla cena té nafty, tak pochopitelně (my) dopravci jsme měli problém, aby tam byl vůbec zisk.
Betonárny si běžně berou z vyjeté částky 10 - 15%, a od toho upustili a nechali dopravcům celou vyjetou částku, navíc se upustilo o "podkilometrování&qu ot; a víc se zatlačilo na placení přejezdů.
A betonárny pochopitelně při změně ceníku zdražily, aby měli větší rezervu kdyby přišel zase nějakej výkyv.
A jelikož se beton zdražil kvůli emisním povolenkám řádově o 50% a více, nějakých pár stovek za dopravu už nehraje roli