
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.08.2025 | Sraz škodovek | Svět Škodovek, Mrač 73 |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
19:02:59
31.07.2025
31.07.2025

Peca
Žlutá už je okoukaná…

17:42:29
31.07.2025
31.07.2025

Jirik_Tuňák1983
Téhle to na konci pěkně slušelo po té redukci váhy.
www.super.cz/clanek/celeb rity-vanesa-z-extremnich-p romen-zhubla-neskutecnych- 50-kilo-ve-finale-predvedl a-rovnou-promenadu-v-plavk ach-1516761
www.super.cz/clanek/celeb rity-vanesa-z-extremnich-p romen-zhubla-neskutecnych- 50-kilo-ve-finale-predvedl a-rovnou-promenadu-v-plavk ach-1516761
16:40:13
31.07.2025
31.07.2025

swen
-> Bukaj: Aniž bych to věděl, tak jsem postupoval přesně tak, jak popisuješ. Jsem rád, že jsem si tedy nepřidělával někde zbytečně práci. Ještě jsem si vymyslel vychytávku, že vršek tlumiče obtočím tenkým drátkem, kterým si ten tlumič dotáhnu nahoru do domku, resp. skrz otvor domku. A když je tlumič uchycen, tak drátek tahem odmotám / odtrhnu.
Jen mě práci kazilo to, jak pistnice rychle zajižděla dolů a že k uchycení matky nahoře na tlumiči jsem se nedostal ráčnou. Musel jsem obyč klíčem po těch asi 1/4otáčkách, protože navíc tam okolo té LPG nádrže nebylo místo. A do toho malého místa ještě nacpat druhou ruku a druhým malým klíčem přidržoval tlumič, aby se neprotáčel - no, hodně jsem u toho "brblal".
Jó, a výška auta k lemu blatníku po tom, co to projelo 3km a pak stálo přes noc, tak je: vpředu 68,5 cm a vzadu 62cm (s těmi upravenými starými kyvkovými domky a kratšími (40cm) starými červenými pružinami). Počítám, že po delší jízdě si to ještě vzadu třeba o 0,5cm sedne; ale furt to bude lepší, než s těmi vlečkovými pružinami a domky.
Jen mě práci kazilo to, jak pistnice rychle zajižděla dolů a že k uchycení matky nahoře na tlumiči jsem se nedostal ráčnou. Musel jsem obyč klíčem po těch asi 1/4otáčkách, protože navíc tam okolo té LPG nádrže nebylo místo. A do toho malého místa ještě nacpat druhou ruku a druhým malým klíčem přidržoval tlumič, aby se neprotáčel - no, hodně jsem u toho "brblal".
Jó, a výška auta k lemu blatníku po tom, co to projelo 3km a pak stálo přes noc, tak je: vpředu 68,5 cm a vzadu 62cm (s těmi upravenými starými kyvkovými domky a kratšími (40cm) starými červenými pružinami). Počítám, že po delší jízdě si to ještě vzadu třeba o 0,5cm sedne; ale furt to bude lepší, než s těmi vlečkovými pružinami a domky.
16:23:36
31.07.2025
31.07.2025

swen
-> Bukaj: Černá pružina volnou délkou opravu odpovídá origo vlečkové. Ale auto si s ní sedlo strašně na zadek a mělo obrovský Áčka. Jako by byla strašně měkká; průměr drátu pružiny měřený šuplerou byl 12,5mm; délka (měřená svinovacím metrem) 43,5 cm.
Červená pružina je asi neorigo. Bude to něco, co nabízí (nebo jelikož už je stará mnoho let, tak spíše nabízel, trh) jako sportovní -35mm - volná délka asi 40 cm, průměr drátu 13,2mm. Nějaké desetiny mm šířky může ale asi udělat i barva, které mi přijde na té červené pružině větší vrstva než na té černě pružině.
Červená pružina je asi neorigo. Bude to něco, co nabízí (nebo jelikož už je stará mnoho let, tak spíše nabízel, trh) jako sportovní -35mm - volná délka asi 40 cm, průměr drátu 13,2mm. Nějaké desetiny mm šířky může ale asi udělat i barva, které mi přijde na té červené pružině větší vrstva než na té černě pružině.