[p#4124118] jo to je úplný peklo kdy na štítku máš vlastně číslo motoru a číslo kastle je na nabodovaným štítku úplně jiný než výrobní číslo auta. Já mám naštěstí tyhle čísla už alespon správně, ale stejně omele i ten nabodovaný plech s číslem karoserie.
Jako nechci se hádat s tou krupicí, ale to je pro mě teda nová informace, doted jsem si myslel že to bylo podle toho z jaký to bylo zrovna formy. Měli jsme tu kdysi od strejdy blok z 1000 s krupicí a písty v tom byli litrácký, dokonce to nemělo šrouby hlavy ale ještě štefty, což by bylo teda podle té vaší teorie s krupicí hodně divný že by někdo do 105kovýho bloku cpal nejen litrácký střeva ale i se přešroubovával se šteftama. Ale je teda asi pravda že v 1000/100 jsem vesměs většinově vídal hladký i své 1000 hladký. A jestli si pamatuju dobře tak ve 105s jsem měl hladký, ale tam si teda už nejsem 100% jistej a možná kecám. Jako jasně člověk ví o minulosti těch aut a toho co se s tím dělalo úplný hovno a mohlo to být nějaký celý překopávaný. Plnoprůtokový filtr je samozřejmě celkem jasný co to je za motor.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.05. - 18.05.2025 | 6. Ročník Škoda v srdci Beskyd | Palkovické Hůrky |
16.05. - 18.05.2025 | Bornfloss Historic | Žacléř |
23.05. - 25.05.2025 | 43.Škoda sraz Doksy | ATC Klůček |
30.05. - 01.06.2025 | Hundertgang 2025 | Rovensko pod Troskami |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
23:47:19
29.04.2025
29.04.2025

saskyn2
23:05:53
29.04.2025
29.04.2025

Bukaj
-> isti: Přečti si to ještě jednou
Rozdíl není ve sklonu karburátoru, ale ve sklonu agregátu ve voze. A aby byl karburátor rovně, je pro každý sklon motoru jiný úhel sacího potrubí.
To, co popisuješ s "klínem" je pro použití komplet motoru z Fa (včetně Fa sání) do zadomotorové škodovky. To, co popisuje Su-Tech, je jen výměna karburátoru na původním motoru ve škodovce...

Rozdíl není ve sklonu karburátoru, ale ve sklonu agregátu ve voze. A aby byl karburátor rovně, je pro každý sklon motoru jiný úhel sacího potrubí.
To, co popisuješ s "klínem" je pro použití komplet motoru z Fa (včetně Fa sání) do zadomotorové škodovky. To, co popisuje Su-Tech, je jen výměna karburátoru na původním motoru ve škodovce...

22:38:04
29.04.2025
29.04.2025

isti
22:25:22
29.04.2025
29.04.2025

isti
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Určite?Sklon motora vo favorite je iný ako u skodovky.Niekde mám jednu prechodovú podložku pre lekr a ten má tvar klína.