skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1204 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 25.07.2021 do 16.06.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Zkus změnit autorizák...
-> StepaNoFUN 21.01.22 20:44:11: Jsou to kundy líný, tak se ptám radši no...
-> StepaNoFUN 21.01.22 20:47:45: No proto jsem to auto šel převzít s kolegou, kterej autům vůbec nerozumí, abych se optal... ovšem po diskuzi s tím "technikem" jsem to vzdal, to bylo jak mluvit do dubu. Proto bych tam naběhl radši s papírem, ať mu mám co omlátit o hlavu.
-> StepaNoFUN 21.01.22 20:47:45: No proto jsem to auto šel převzít s kolegou, kterej autům vůbec nerozumí, abych se optal... ovšem po diskuzi s tím "technikem" jsem to vzdal, to bylo jak mluvit do dubu. Proto bych tam naběhl radši s papírem, ať mu mám co omlátit o hlavu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.01.22 20:40:12: No můžou si vybrat. Buď tam pojedu já, nebo kolega, kteráho už nemaj rádi v žádným servisu, protože je to hnidopich a šílenej puntičkář a pak je ještě třetí možnost - můj šéf. A to třetí nechtěj, protože je tam zmrdá na 3 doby a ještě je pošle do prdele. :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já mam FCOM a pak OBDII modul na telefon. Do prdele proč by měla padat záruka, když to jen vyčtu? Já do toho nijak nezasahuju. To by jako měla padat záruka, když tam připojím OBDII modul od Webdispečingu (GPS).
-> StepaNoFUN: Nojo, máš tam lepší jméno...
Když do toho auta připojím svou diagnostiku, buď Fordiag nebo Delphi, udělám screen a omlátím jim to o hlavu, nemůžou říct, že padá záruka kvůli tomu, že jsem použil neoriginální diagnostiku? U tebe chápu, že tě maj rádi a nehrotěj to...
Když do toho auta připojím svou diagnostiku, buď Fordiag nebo Delphi, udělám screen a omlátím jim to o hlavu, nemůžou říct, že padá záruka kvůli tomu, že jsem použil neoriginální diagnostiku? U tebe chápu, že tě maj rádi a nehrotěj to...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jediný co mimo běžnýho servisu nešlo na záruku, tak byl chladič. Neměl jsem sílu se s nima hádat. Sice tekl v pertlu, ale tvrdili že dostal ránu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Už jen 4 roky a 200k.
Jinak u nás není problém. Tady jsem přišel s vlastním výpisem chyb a že reklamace, načetli si paměť, a mimo vstřiku dávali ještě i klapku.
Podruhý jsem přišel jen se scrrenshotem v telefonu jakože P126B (druhej vstřik) a automaticky - uděláme. Jen to neklaplo, protože jim zrovna ten den nešel systém, novej by nenakódovali a já potřeboval odjet, takže 25.1. znovu...
Teď mi na druhým Customu (tom z bazaru) dělali na svolávačku rozvody. Ve 205tis. Interval je 240k. V tom dělaj grátis olej (to mě nasrali - novej tam byl 500km) a novou vanu.
Jinak u nás není problém. Tady jsem přišel s vlastním výpisem chyb a že reklamace, načetli si paměť, a mimo vstřiku dávali ještě i klapku.
Podruhý jsem přišel jen se scrrenshotem v telefonu jakože P126B (druhej vstřik) a automaticky - uděláme. Jen to neklaplo, protože jim zrovna ten den nešel systém, novej by nenakódovali a já potřeboval odjet, takže 25.1. znovu...
Teď mi na druhým Customu (tom z bazaru) dělali na svolávačku rozvody. Ve 205tis. Interval je 240k. V tom dělaj grátis olej (to mě nasrali - novej tam byl 500km) a novou vanu.
-> Jirik_Tuňák1983: No asi nekoupíme teď hned 12 novejch dodávek... A Fort má právě 5 let a 200 Kkm záruku, ale reálně to vypadá, jak to vypadá...
Nemyslím, že by to jinde bylo lepší teda. Hlavně není na výběr... Mrdky jako jumpy a jeho klony od Peugeotu, Toyoty, Opelu... jsme s klukama sborově odmítli. Někteří technici řekli, že jestli se to koupí, tak daj výpověď
Ve hře byl Rencek, ten byl nepatrně horší, ale ok... No vyhrál Ford.
Nemyslím, že by to jinde bylo lepší teda. Hlavně není na výběr... Mrdky jako jumpy a jeho klony od Peugeotu, Toyoty, Opelu... jsme s klukama sborově odmítli. Někteří technici řekli, že jestli se to koupí, tak daj výpověď

-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.01.22 20:16:23: Změnou značky?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.12.21 21:33:01: Kolega má už skoro 180 000 km a tududum dum je čím dál častější. Byli jsme v autorizáku a že prej se závada neprojevila... Tak se borce při přebírání auta ze servisu ptám, co teda našli v paměti závad. Borec tvrdil že nic, co by ukazovalo pád do nouzáku (resp. pamět prázdná). Tak mu říkám, že to je blbost a že je jasný, že to je zase nějakej vstřik, stejně jako u jinejch aut, co máme a že to chci vyřešit do konce záruky... Tak prej máme přijet s aktivní chybou a nesmíme vypínat zapalování, aby to šlo přečíst... A že to vstřik bejt nemusí vůbec...
No píčovina totalní, chtěj to přežít ještě 20 000 km až to bude po záruce...
-> StepaNoFUN: Nějaká rada jak na ně na kundy?
No píčovina totalní, chtěj to přežít ještě 20 000 km až to bude po záruce...
-> StepaNoFUN: Nějaká rada jak na ně na kundy?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.01.22 18:19:31: No ty kraso
Ze mi todle nenapadlo, kdyz jsem delal SDK predstenu 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: No pěkný...
Tady speciální prodloužení na zásuvky, když je chceš odsadit třeba kvůli úpravě omítky atd...
-> StepaNoFUN: Tak dneska mi kamos rikal, ze mame tretiho transita, co dela 5x denne tududum dum
a to s tim jezdi pantata pred duchodem. Ti zbyli dva jsou zavodnici...
Najeto lehce pres 170 a mame ho 4,5 roku, tak musim zejtra vyprudit sefa, at to nezazdi a zkusej to protlacit na zaruku.

Najeto lehce pres 170 a mame ho 4,5 roku, tak musim zejtra vyprudit sefa, at to nezazdi a zkusej to protlacit na zaruku.
-> StepaNoFUN: No, ne ze by me to prekvapovalo :-) Ale ted jsem s jednim novym transitem udelal otocku 850 km Praha Opava Ostrava Olomouc Brno a je to prijemny svezeni. Mohl by byt silnejsi motor, nez tech 96 kW.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak mi to dneska znovu napsalo na pár vteřin "oblíbenou" hlášku - servis nutný.
P008A - nízký tlak
P126B - Vstřik na 2. válci. :-D
V pondělí se tam stavím, ať si ho objednaj a daj termín. :-D Doufám, že se se mnou zase nebudou hádat... P126A dávali před 14ti dněma.
Tak ještě dva. :-D
P008A - nízký tlak
P126B - Vstřik na 2. válci. :-D
V pondělí se tam stavím, ať si ho objednaj a daj termín. :-D Doufám, že se se mnou zase nebudou hádat... P126A dávali před 14ti dněma.
Tak ještě dva. :-D
-> palinator 20.12.21 12:18:12: Tam je dulezity to "temer " - treba u nekterejch vykonovejch chipu se prsej, ze zacinaji uz na 850nm.
-> King:
No ono hlavně tim že tam to IR spektrum téměř není, tak se to právě o to míň ohřívá ne? :)
No ono hlavně tim že tam to IR spektrum téměř není, tak se to právě o to míň ohřívá ne? :)
-> Jirik_Tuňák1983 18.12.21 19:59:09: Těžko říct. Také se mi to moc nelíbí.
-> Jirik_Tuňák1983 18.12.21 19:59:09: V expanzce?
-> StepaNoFUN 18.12.21 19:41:47: Presne tak, ale hlavni problem, ze heligony se chladej hlavne IR zarenim, ale z LED chipu se teplo musi dusledne odvadet vicemene jenom vedenim. Ta troska z IR spektra vykonovejch LEDek toho moc nepredvede.
-> Jirik_Tuňák1983:
Ty si debil

Ty si debil


-> Milan 136 18.12.21 19:33:44: A bude to v pořádku i za pár let? Počítám, že to pak bude zralé na vyčištění "skla" z vnitřní strany.
Jinak jsou místa, kde je šlem špatně.
Jinak jsou místa, kde je šlem špatně.

-> Milan 136 18.12.21 19:33:44: No ze LEDky netopej je na delsi diskusi. A jejich chlazeni je ten nejvetsi problem co jde ruku v ruce s zivotnosti. Ale budem brat, ze topej min nez "heligony".
-> vhml 18.12.21 12:32:58: Ne. Pokud je tam jen šlem, který sami zmizí, tak je to v pořádku. Ledky netopí a světlo nevysuší. Pokud jsou tam pak kapky, je to na reklamaci.
-> Jirik_Tuňák1983: Ta světla tak málo topí, že když jedeš ve sněhové vánici, tak tam zůstavaj vypálený jen dvě kolečka před čočkama a zbytek zaroste sněhem a ledem :-D
Nemůže jít o nějaký sofistikovaný systém chlazení světel vodní párou? 

-> vhml: To netusim, ale prej ho v autorizaku vyfakovali s tim, ze to neni zavada a ze to je proste vlastnost tohohle typu svetel.
-> saskyn2: V tyhle firme se toho nepovedlo hodne a i kdyz by to obcas bylo opravitelny, tak oni reknou NE a nedodvaj dily...
-> saskyn2: V tyhle firme se toho nepovedlo hodne a i kdyz by to obcas bylo opravitelny, tak oni reknou NE a nedodvaj dily...
-> Bukaj: Tam to není vodou, ale tím že jsou vyrobený v magneti mareli a to je v Itálii

-> vhml 18.12.21 12:32:58:
Každopádně vlhkost (ať rozpuštěná nebo zkondenzovaná) nebude určitě dělat dobře pokoveným plochám ani elektronice (ta je na to, předpokládám, stavěna). Aby to nebylo za pár let jako u těch prvních Passatů s LED zadními světly, kdy jim velmi často svítí jen některé segmenty, případně se náhodně mění intenzita...

Každopádně vlhkost (ať rozpuštěná nebo zkondenzovaná) nebude určitě dělat dobře pokoveným plochám ani elektronice (ta je na to, předpokládám, stavěna). Aby to nebylo za pár let jako u těch prvních Passatů s LED zadními světly, kdy jim velmi často svítí jen některé segmenty, případně se náhodně mění intenzita...

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Otázkou je, v jakém klimatu ta světla kompletují. Pokud někde, kde je tepleji a vyšší poměrná vlhkost, tak je logické, že v chladnu někde zkondenzuje. Asi nejlepší řešení bych viděl světla "odšpuntovat", až budou silné holomrazy, nechat vyvětrat pár hodin a zase vrátit krytky. Případně v parném létu, ale musí být poměrně dlouho sucho (auto stojící někde na asfaltu, rozpálené slunkem)...
-> StepaNoFUN: OK.
-> vhml:
Heh to je dobrej pristup...
-> vhml:

-> StepaNoFUN 18.12.21 12:29:56: jakože když se vada projeví na dostatečným množství kusu, tak se prohlásí, že to tak je správně?




-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je face. Neznam. Ale soused ma a nevsimnul jsem si toho a ani si na to nestezoval. Nicmene mi pred casem rikal neco o Kamiqu s LED a tam je to prej vlastnost a ne vada (jeho kamarad zkousel reklamovat).
-> StepaNoFUN: Na novym autě se nám zevnitř mlží obě světla. Je to důvod na reklamaci?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.11.21 16:13:29: Sledujeme stejnou skupinu 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslím že chtěj přes 500 za litr bez daně. Ale už si to nepamatuju přesně. Vím že jsem dostal do ruky fakturu, že si tam naši borci vzali 20l oleje. na výměnu... Tak jsem jen prohlásil, že to už to tam mohli nechat rovnou udělat a běžná cena toho oleje je ani ne poloviční..
-> StepaNoFUN: Kolik že chtěj za litr origo voleje? Jinak jasný, chce to vzít na dálnici a zkusit, jestli nebude tududum dum servis nutný




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty svolávačky s pojistkou jsem vyházel se slovy - až se tam pojede. :-D
Asi si to na 2 dny vezmu na test, píše to tysku na chcanky, tak si ověřím, jestli to regeneruje jak má. Jinak v nejhorším tryska stojí 7,5k nová (origo - vcelku překvapili - to jde), dostal jsem na ni 8k slevu. Tak bych jim to odvezl do autorizáku, ať udělaj komplet servis, tu trysku a udělaj ty svolávačky. Jen tam zase bude poznámka - olej vlastní. :-D To nemíním podporovat.
Asi si to na 2 dny vezmu na test, píše to tysku na chcanky, tak si ověřím, jestli to regeneruje jak má. Jinak v nejhorším tryska stojí 7,5k nová (origo - vcelku překvapili - to jde), dostal jsem na ni 8k slevu. Tak bych jim to odvezl do autorizáku, ať udělaj komplet servis, tu trysku a udělaj ty svolávačky. Jen tam zase bude poznámka - olej vlastní. :-D To nemíním podporovat.
-> StepaNoFUN: No uvidíš... Svolávačky bych neřešil. Řemen je lepší stejně vyměnit a pojistku dochlazování 7,5A místo 15A zvládneš vyměnit sám... Nebo se na to dá vysrat. Žádný auto nám na to neshořelo




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele vypadá to, že už si to vším v autorizáku prošlo. Jseu tam akorát 2 nedokončený svolávačky (pojistka a kontrola řemene - ty jsou letošní/loňský), jinak to tam bylo asi 20x - auto Leaseplanu a u všeho je prej napsáno - ukončeno. To víš že jsem do Pardubic co od nich bereme auta volal, jestli mi to řeknou po telefonu. Řekli, ale paní vidí jen kódy chyb a ne co všechno dávali. To prej v centrálním systému není.
-> StepaNoFUN: Blazen :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: BTW - dneska jsem do práce koupil dalšího customa. 4 roky, 200tis na hrbu... Tak uvidíme... :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na boilerech úplně normálně. Po pár letech se uvnitř normálně rozpadá ta izolace (pokud teda výrobce nedá silikon, ale v dnešní době katování kostů..).
Nicméně divím se, že to chránič nedal. Tvrděj, že chrání i proti požáru. Ale je fakt, že by to muselo asi prohořet i proti kostře.
Nicméně divím se, že to chránič nedal. Tvrděj, že chrání i proti požáru. Ale je fakt, že by to muselo asi prohořet i proti kostře.
-> vhml: Jasně, přechoďák...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.11.21 16:13:29: povolenej šroubek bych tipnul