skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to vhml
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 26.11.2010 do 17.09.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: takze podlozka ma priblizne tyhle rozmery. Snad jsem koty v tom neumelym nacrtu nakreslil aspon trochu srozumitelne. Zvedl jsem to ve vysledku o 19mm.
-> suri 26.11.10 18:17:31: 

-> Tuner#2: ani keby sme sa nepoznali nejakú tú dobu , takú blbosť by som nenapísal inak ako "JOKE"
-> suri 26.11.10 18:13:16: Tak pak OK, pro mě to vyznělo, jako že já to beru jako správnou věc.
-> Tuner#2: a je to píšem ako ? ako joke tiež . že načo robiť blbosti pri vývoji keď to ide zub hore dole stále
-> suri 26.11.10 17:57:54: Ano, ale to byl proboha JOKE u toho auta pokud se podíváš na smajlíka je to snad jasné ne?
-> vhml 26.11.10 17:49:51: asi jo
-> vhml 26.11.10 17:49:51: asi jo

-> Tuner#2: reagoval som nato čo si mu písal k autu , že on počíta klinky a posunutia a v konečnom dôsledku to stačí nejako dať a nejako to ide :-) ak si nepochopil čo myslím tak SZ
-> Tuner#2: asi chyba v matrixu
Ale jak jsem konzultoval chovani, tak jednoznacne brzky saciho otevreni ventilu, po tom co jsem vyloucil vliv smesi i predstihu, ktery s tim umeli pohnout +- 500 otacek.
Na prvni klapku to tocilo, ve chvili otevreni druhy i se sebechudsim osazenim (210/115) se to zeblelo.
Ale jak jsem konzultoval chovani, tak jednoznacne brzky saciho otevreni ventilu, po tom co jsem vyloucil vliv smesi i predstihu, ktery s tim umeli pohnout +- 500 otacek.
Na prvni klapku to tocilo, ve chvili otevreni druhy i se sebechudsim osazenim (210/115) se to zeblelo.
-> vhml 26.11.10 17:13:00: Jasný, ale stejně by mě zajímalo kde byl zakopaný pes. Když vezmu že i rozdíl MPI versus karbec klínkuje jinak, tak co na to 8mi kanál a 5ti kanál? Fakt by mě zajímalo v čem to bylo.
suri 26.11.10 17:09:26 napsal: → Tuner#2: pánovi Čepkovi treba napísať že kone hľadá na nesprávnom mieste a zbytočne sa hrá 10tiny z klinkami , však ono to nejako nasadíme a nejako to pôjdeTo tady nikdo netvrdí a ani nezpochybňuju znalosti p. Čepka!!! nevíš o čem byla naše diskuze před tím, tak prosím bez komentáře.
Další věc je, že an to střílení má vliv brzký otvírání sacího ventilu, komprese, předstih a bohatost směsi. Pokud je tohle nějakej sériovej vylítanej motor a posunulo se to na druhou stranu, tak to pak mohlo dělat něco úplně jinýho. Třeba to brzký otevření výfuku což by odpovídalo problémům v nízkých otáčkách
Hele nevím, vačka šla do světa, nasadil jsem tovární 10-248-1152, 280° a spolu s Polmem se z toho stal úplně jinej motor.
-> Tuner#2: pánovi Čepkovi treba napísať že kone hľadá na nesprávnom mieste a zbytočne sa hrá 10tiny z klinkami , však ono to nejako nasadíme a nejako to pôjde
Tuhle diskuzi a fotky pod autem jsi viděl?
skoda-virt.cz/cz/.../3342 -janci398
Hnedka jsem si vzpoměl na Tebe a stále mě teda není jasné proč tam byl ten problém o kterém jsme několikrát diskutovali. Tady je to šouplý o zub a "jen" se to hádalo do 1200rpm
skoda-virt.cz/cz/.../3342 -janci398
Hnedka jsem si vzpoměl na Tebe a stále mě teda není jasné proč tam byl ten problém o kterém jsme několikrát diskutovali. Tady je to šouplý o zub a "jen" se to hádalo do 1200rpm
