skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Základní nastavení pro karbec
 prohledat
    
   
   
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 04.08.2004 do 09.08.2004, založil/a 
17:11:13
09.08.2004
09.08.2004

Milošek
			
				
			
		
		
nevim kde nekttery berete ty hodnoty ale vzdycky u nas v servisu se delalo podle navodu ke zkusebni stolici na karbce"ala jikov original":)dotahnout lehce nadoraz a potom jak boh.smesi tak prid.vzduchu povolit o 2 a půl otačky a kara musi chytit!!!potom lehkym doladenim smesi-dotazenim se doladi smes podle toho jak je dany motor vylitany aby se neklepal jak ratlik pred vyterem...
	17:15:38
05.08.2004
05.08.2004

Zeman Luboš
			
				
			
		
		
Jerzy Jalowiecki.Je to překlad podle polské serv. knihy,má asi 280 stran formátu A4
	17:04:56
05.08.2004
05.08.2004

martyCZ
			
				
			
		
		
-> Zeman Luboš: kdo to napsal? ;o)
	17:01:48
05.08.2004
05.08.2004

Zeman Luboš
			
				
			
		
		
2 martyCZ :fakt to tam je,je to knížka s názvem  "Můj automobil Škoda 105/120/130 Garde,Rapid  1976 - 1989".Možná je to špatně,ale je to tam.
	06:42:30
05.08.2004
05.08.2004

nejm
			
				
			
		
		
díky moc!
martycz> ten karbec sem vytáhl ze Š120 a dávám ho do Š100
	martycz> ten karbec sem vytáhl ze Š120 a dávám ho do Š100
17:49:23
04.08.2004
04.08.2004

Samantus
			
				
			
		
		
velkej sroub styrykrat po 180°
malej sroub petkrat po 180°
samozrejme az po tom co oba srouby dotahnes do lehkeho odporu
	malej sroub petkrat po 180°
samozrejme az po tom co oba srouby dotahnes do lehkeho odporu
17:39:04
04.08.2004
04.08.2004

martyCZ
			
				
			
		
		
-> Zeman Luboš: fakt tam jsou cele otacky nebo pulotacky (180 stupnu)?
	16:38:41
04.08.2004
04.08.2004

Zeman Luboš
			
				
			
		
		
Podle knížky co ji mám doma, bys měl oba šrouby zašroubovat až do lehkého odporu a potom šroub příd. vzduchu povolit asi o dvě celé otáčky a šroub směsi povolit o čtyři celé otáčky.ale to nastavení je dost individuální a záleží na celkovým stavu karbu.mě to stímhle nastavením vždycky aspoň chytne na sytič,potom to nechám ohřát a pak s tím jedu za kamošem co má analyzátor CO a pak to seřídí.
	15:50:29
04.08.2004
04.08.2004

martyCZ
			
				
			
		
		
to je spatny cislo, zajimavejsi je cislo na viku, neco jako 3224 a tak, to urcuje pro jaky je to motor. zakladni nastaveni je dane, ted tu nemam knizku, ale zkusil bych 4 pul otacky obema sroubama a mohlo by to naskocit
	15:46:16
04.08.2004
04.08.2004

nejm
			
				
			
		
		
zdárek, mohli by ste mi někdo prosím napsat jak aspoň přibližně základně nastavit bohatost směsi a volnoběh? Mam SEDR - 806-0404 2c, nevim jestli to číslo k něčemu pomůže... Díky moc!
	