skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Ucpaný karburátor - > Přehřívání
 prohledat
    
   
   
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 18.07.2004 do 31.07.2004, založil/a 
18:20:19
31.07.2004
31.07.2004

Samius
			
				
			
		
		
Bylo to jednodussi,nez sem cekal,auto uz zase jezdi jak za mlada.Diky
	00:51:25
31.07.2004
31.07.2004

Samius
			
				
			
		
		
nakoupil sem vsechno,az na membrany,zitra se do toho pustim,tak uvidime,jak to dopadne,doufam,ze ten karbec aspon poznam:))(do motoru a okoli sem nikdyjeste nejak nevrtal) Jinak ten clanek na Techwebu me moc nepresvedcil,ale ten Morissonuv je celkem v pohode,tak snad se mi to podari.Dik za rady.
	00:28:51
29.07.2004
29.07.2004

Tomáš SK
			
				
			
		
		
-> Samius:  Sprav si to sám (ten karbec 
) a bude ťa to stáť trocha času a nejaké peniaze za všetkjy tesnenia, ktoré treba vymeniť (alebo je aspoň dobré ich vymeniť): membrána 2. stupňa (UFO), membrána akceler. pumpičky, kruhové mini-tesnenia okolo šróbov zmesi a vzduchu a dýzy akceler. pumpy, tesnenie pod víkom karbeca, tesnenie medzi telesom membrány 2. stupňa a karbecom. Ak je karbec moc zasratý, môžeš ho vyvariť v octe (pomer asi 1:1 s vodou alebo dle libosti 
), ďalej prefúknuť trysky, nastaviť hladinu paliva (uzatváranie ventilu prívodu paliva).
Keď to zložiš, dotiahneš šróby zmesi a vzduchu, a zmesový (ten tenší) povolíš na dve otáčky, vzduchový na dve a pol otáčky, naštartuješ motor a došteluješ. Píšem online v časovom strese (dial-up pripojenie) a možno to vyzerá zložito, ale je to jednoduché a je to poznať. Pozri knižky od Andrta, Macha a kukni na weby skoda.panda.cz a Morrisonove stránky (ak ešte existujú).
Čaf.
	
) a bude ťa to stáť trocha času a nejaké peniaze za všetkjy tesnenia, ktoré treba vymeniť (alebo je aspoň dobré ich vymeniť): membrána 2. stupňa (UFO), membrána akceler. pumpičky, kruhové mini-tesnenia okolo šróbov zmesi a vzduchu a dýzy akceler. pumpy, tesnenie pod víkom karbeca, tesnenie medzi telesom membrány 2. stupňa a karbecom. Ak je karbec moc zasratý, môžeš ho vyvariť v octe (pomer asi 1:1 s vodou alebo dle libosti 
), ďalej prefúknuť trysky, nastaviť hladinu paliva (uzatváranie ventilu prívodu paliva).Keď to zložiš, dotiahneš šróby zmesi a vzduchu, a zmesový (ten tenší) povolíš na dve otáčky, vzduchový na dve a pol otáčky, naštartuješ motor a došteluješ. Píšem online v časovom strese (dial-up pripojenie) a možno to vyzerá zložito, ale je to jednoduché a je to poznať. Pozri knižky od Andrta, Macha a kukni na weby skoda.panda.cz a Morrisonove stránky (ak ešte existujú).
Čaf.
17:01:11
28.07.2004
28.07.2004

Samius
			
				
			
		
		
odvolávám co jsem odvolal,a slibuji,co jsem slíbil...přehřívání nemělo žádnou souvislost s karbecem,ale byla předřená hadice vedoucí do předního chladiče,a vytíkala tudy voda...hadici mám novou  a vše je v pohodě.
Spíš by mě zajímalo,kolik může stát takový seřízení karbecu (popř.jeho vyčištění)
	Spíš by mě zajímalo,kolik může stát takový seřízení karbecu (popř.jeho vyčištění)
13:57:51
21.07.2004
21.07.2004

REMIX
			
				
			
		
		
Já mám kompletně přetěsněný motor, vyměněné těsnění pod hlavou a vůbec všude a taky to má neklidný volnoběh a přehřívá se to.....hoodně lidí mi řeklo, ať si nechám seřídit karbec, tak už se na to chystám, uvidím a napíšu jak sem dopadl
	
14:28:20
19.07.2004
19.07.2004

Luděk
			
				
			
		
		
-> Samius: to je spíš těsněním pdo hlavou,než karburátorem
	
00:48:46
18.07.2004
18.07.2004

Samius
			
				
			
		
		
Auto mi začalo chcípat na volnoběh,a vůbec nějak přestalo táhnout.Seznali sme,že je ucpanej karburátor,ale protože sem neměl čas ani prostředky k jeho vyčištění,tak sem přidal hodně vzduchu k volnoběhu,a už to jede normálně.
Ale v ten den se mi začalo auto přehřívat,a vaří asi po 25 km.
Může to mít nějakou souvislost s tím karbecem,nebo je to jen shoda náhod,a pos*alo se ještě něco jinýho?
Dík
	Ale v ten den se mi začalo auto přehřívat,a vaří asi po 25 km.
Může to mít nějakou souvislost s tím karbecem,nebo je to jen shoda náhod,a pos*alo se ještě něco jinýho?
Dík
