mouze to byt spis kladivko a kondenzator u rozdelovace........ kladivku asi bude mit pecku......
urcite bych vymenil kladivko, kondik a mozna v nouzi i civku, rozhodne bych vymenil kabely (medeny+koncovky s odporem=>vsech 10), dale svicky..........
pokud auto bylo vyvarovano i s namontovanym motorem tak bych se podival jestli to neodsral altik, nekdy se stane ze je nastrelůena dioda a pri vjetsim zatizeni dochazi ke zkratum........
proste to muze bejt cokoliv takhle na dalku se to neda jednoznacne identifikovat.........
	
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Prosim o pomoc - cukani-zastaveni motoru
 prohledat
    
   
   
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 01.07.2004 do 15.07.2004, založil/a 
08:35:32
15.07.2004
15.07.2004

Palic - zrušená registrace
			
				
			
		
		
06:35:33
14.07.2004
14.07.2004

Johny Death
			
				
			
		
		
Muj typ by byl levnejsi :) palec a vicko rozdelovace. To me ted taky potkalo :) koupil jsem novej a pohoda jazz :)
	23:27:56
07.07.2004
07.07.2004

Jarda-praha
			
				
			
		
		
Zjistil sem, že se to nestává, pokud je v nádrži dost benzínu (jak začne poblikávat žebrací kontrolka, tak čepuju), takže možná problém někde v nádrži....Možná voda? Sám nevím, ale hlavně že vím, jak na to a už nemusím roztlačovat :)
	19:42:36
07.07.2004
07.07.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
Tipuju karburátor - nezasekává se plovák?
Zkus jiný karb.
	Zkus jiný karb.
09:40:38
07.07.2004
07.07.2004

CityShark
			
				
			
		
		
No jeste zkus zkontrolovat dotazeni + kabelu z baterky, neco podobnyho jsem mel a prolezl jsem cely auto az jsem prisel na tohle.
	22:36:17
01.07.2004
01.07.2004

Jarda-praha
			
				
			
		
		
Taky sem si myslel ze to dela on (ze se treba ukostruje civka prodrenym kabelem k otackomeru), ale kdyz sem ho odpojil, situace se nezmenila :(
	22:32:19
01.07.2004
01.07.2004

Sita
			
				
			
		
		
no, kdyz jsme u toho - otackomer radsi odpoj taky...
	22:28:35
01.07.2004
01.07.2004

Jarda-praha
			
				
			
		
		
Jinak sem jeste zapomel dodat, ze již delší dobu se mi při volnoběhu jemně pohybuje ručička otáčkoměru, což mi po jeho namontování nedělalo (je tam asi 3 roky) a nyní, když vypínám motor, tak vyletí nahoru, což mi předtím taky nikdy nedělala...
	22:25:54
01.07.2004
01.07.2004

Jarda-praha
			
				
			
		
		
Kabely kazdopadne zkusit koupit muzu, ale civku jen pro zkousku se mi kupovat nechce 
 (Kolik by orientacne mela stat nova?)
	
 (Kolik by orientacne mela stat nova?)22:20:59
01.07.2004
01.07.2004

Sita
			
				
			
		
		
no podle me by to mohly byt VN kabely ke svickam, pripadne civka...
	20:51:12
01.07.2004
01.07.2004

Jarda-praha
			
				
			
		
		
Ahoj. Mam big problem. Děje se mi v podstatě to samé co Mysirdovi. Mám Š105L r.v.81.
Při jízdě mi okolo 2000-3000 otacek zacne motor cukat (krátké časové vynechání) a nekdy se motor dokonce uplne zastavi. Nekdy se mi taky stalo ze nez zase sel do zaberu (pres rychlost), trvalo to i 10s, coz na krizovatce pri male rychlosti uz znovu nenaskoci a motor proste lekne. Nejde normalne vubec natocit a je treba to pustit z kopce nebo roztahnout :( Asi před 14 dny se mi stalo, že jsem po dojetí motor normálně vypnul a pak, když sem ho chtěl nahodit, tak to jen cvaklo a starter nic. Stalo se to ale jen dvakrat a po nekolikatem pokusu to vzdy naskocilo, takze nevim, jestli to s tim muze souviset. Jen pro úplnost musím ještě doplnit, že auto bylo na vetsi oprave a bylo vyvarovano...taky nevim jestli to s tim muze souviset.
Auto bylo již s tímto problémem u atomechanika a ten prej nic nezjistil, tak alespon vymenil palec rozdelovace a vycistil karbec.
Zitra mam jet pres 200km a v sobotu musi byt auto OK zase na jinou akci. Pomuzete prosim? Nevim si uz vubec rady
	Při jízdě mi okolo 2000-3000 otacek zacne motor cukat (krátké časové vynechání) a nekdy se motor dokonce uplne zastavi. Nekdy se mi taky stalo ze nez zase sel do zaberu (pres rychlost), trvalo to i 10s, coz na krizovatce pri male rychlosti uz znovu nenaskoci a motor proste lekne. Nejde normalne vubec natocit a je treba to pustit z kopce nebo roztahnout :( Asi před 14 dny se mi stalo, že jsem po dojetí motor normálně vypnul a pak, když sem ho chtěl nahodit, tak to jen cvaklo a starter nic. Stalo se to ale jen dvakrat a po nekolikatem pokusu to vzdy naskocilo, takze nevim, jestli to s tim muze souviset. Jen pro úplnost musím ještě doplnit, že auto bylo na vetsi oprave a bylo vyvarovano...taky nevim jestli to s tim muze souviset.
Auto bylo již s tímto problémem u atomechanika a ten prej nic nezjistil, tak alespon vymenil palec rozdelovace a vycistil karbec.
Zitra mam jet pres 200km a v sobotu musi byt auto OK zase na jinou akci. Pomuzete prosim? Nevim si uz vubec rady

