Jinak jsem slýchával od kluků, že jim při sníženém předku hodně často odchází ložiska. Hřejou se a nebo všelijak hučí a v zatáčkách chroustaj.
Dělá to odklon kol, když je auto moc snížený. Ložiska se namáhají jinak než na co jsou z výroby stavěna.
Naštěstí má škodovka dvě kuželová válečková a ty vydrží skoro všechno. To se nedá říct o jednořadejch kuličkovejch u většiny předohrabů.

Vyplatí se taky vyměnit třeba vazelínu. Kamarádovi to v ložiskách divně pochrupovalo a nakonec zjistil, že si položil náboj na zem v garáži a bez výměny vazelíny a očištění ho namontil zpátky. Mno a ten písek a chlíf se dostal do ložiska. Dobrá pařba bylo taky to, že některý válečky se už netočily a měly plošky !
Mám vpředu sníženo -75 už dva a půl roku a ložiska jsou furt stejný.
