black_dragons: tak to si toho este vela nevidel... pretoze ja mam priecnak s dvomi vyvodmi a cmudlikuje to z oboch stran rovnako, ale neni v nutry rieseny ako klasicky priecnacik
09:29:32 26.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> goodji: Co je za závaží jedna koncovka navíc ? Krom toho to váží míň, než tuna bakelitů a křídel.
A ono i 15ky kola a větší oproti 13kám váží taky víc, takže nějaký kilo sem, kilo tam.
Ještě mě tak napadá. Když nějakej pilot Formule šáde váží 60 kilo a druhej 110 kilo, tak u koho způsobí 2 kilo trubky a koncovky větší problém ?
09:00:08 26.06.2006
Fire
-> black_dragons: ja si to necetl cely -se mi nechtelo !!!!
08:42:35 26.06.2006
goodji
Nechápu proč někteří jedinci musí na škodovky navěsit co nejvíc závaží. Mají snad přebytek výkonu? 40-50 kW mi nepřipadá moc.
23:51:22 19.06.2006
black_dragons
-> Fire: to sm uz psal...
23:32:54 19.06.2006
Fire
ted jsem nedavno cetl casopis "TUNNING" a firma Layting nebo jak se to pise, pry primo na favority nabizeji duplex a dokonce i nahradu misto stredaku ( bud jen trubka nebo dynamizer ), tak nevim...jinak toto by se mi taky libilo !!!
16:56:10 19.06.2006
THOMMY
-> Jirik 18.06.06 18:52:42: Moje řeč A udělat koncovky co nejvejš,aby nebyla mezera mezi nima a naraznikem tak velka
11:50:27 19.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Diesel: Tohle je pěkné, ale tak do spojleru, aby nebyla vidět ta odbočka se sériovýma nárazníkama.
->Jirik: Když sem ho dělal, tak asi vim, ne? Říkej si ch chceš, ale jsou prostě černý obě, klidně Ti je vyfotim...
09:23:11 19.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Tomik...: Ty se v tom nějak vyznáš. Ale praxe je jiná.
I kdybys tam měl v tom Ýčku deset plechů, tak bude pravá stejně čistá oproti levé.
08:01:24 19.06.2006
Tomik...
->Jirik: Musíš to taky trochu domyslet, obě roury jsou stejně začouzený, protože vevnitř toho místa, kde se rozdělujou je plech, kterej to rozdělí úplně na stejno... Viš???
23:06:38 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> black_dragons: Hlavně by to chtělo něco na 1.3
23:06:10 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> black_dragons: Lajtoše bych nechtěl, ani nic jiného. Páč dělají s plechem a když s nerezem, tak si řeknou zlodějskou cenu.
23:04:45 18.06.2006
black_dragons
-> Jirik: taky reseni ale otazka je kolik takovy vyfuk z civica stoji toby bylo asi levnejsi od laityngu.. nebo by to treba vyrobyly JP vyfuky..
22:46:19 18.06.2006
havlik
-> Jirik:
22:44:01 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> black_dragons: Tak se převařej roury a ten tlumič se dá navejšku.
-> Fén: ,-> Jirik: aby sel dostat vyfuk na favo viz foto tedy civic tak by se musela zase rusit rezerva vyfuk je moc siroky a nevlezl by se tam.. chtelo by to nejaky tlulumic uzssi.. meli takovy i nejaky nissany.. nebo potom je taky moznost nechat si udelat vyfuk na miru ale to je podle me zbytecnost a moc pnez..
20:47:20 18.06.2006
havlik
-> Fén: jo nebo tak neco
20:46:18 18.06.2006
black_dragons
-> havlik: na formanu se ti to tam vleze je to daleko od rezervy ale facko ani nahodou.. ja sem taky nad dvojitym vyfokem kutil a chtel sem k voli nemu zrusit rezernu ale pak sem si rek ze 2 vyfuky sou moc tezky takze bude jen jedenn
-> black_dragons: co treba vstup doprostred tak sme to meli na formanu ale foto bohuzel nemam
20:17:26 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> black_dragons: To právě mají Civicy a CRXa. Vstup z jedné strany a výstupy z obou. To by na Fáva vešlo se. Myslím.
20:06:47 18.06.2006
black_dragons
-> havlik: pricak by musel mit vstup na levo jako orginal a musel by byt nejak vnitrne udelany aby neslo hned do levy koncovky ale rovnomerne a s tim sem se jeste nesetkal..
20:04:08 18.06.2006
black_dragons
-> Jirik: jako to ja vim me to nerikej to se dela jen u typu aut kde neni mozna instalace nyfuku jako u prvniho obrazku jo a to ze to je picovina bez rict taky do nemecka do BRABUSU videl sem takovy vyfuk na mercedesu ML 55 AMG a origo brabus.. jo a s tim ocouzenim si mel pravdu je to proste tak jinymi slovy druha koncovka je spis na vzhled nez na nejaky ucinek..
20:02:23 18.06.2006
havlik
a co pricnak s dvouma vyvodama za tim naraznikem?
20:00:19 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> black_dragons: U takovýhle pičoviny a vzhledem k úhlům naohýbání dojde ve finále k tomu, že levá koncovka bude očuzená a pravá bude čistá. Tury cesta nevede, eeeeee.
Co tlumič naštorc a vývod z obou stran ?
Vídávali jste to na CRX a starších Civicách nie ?
19:57:30 18.06.2006
black_dragons
-> Max: jj tak sem to presne myslel az na to ze na fotce je forman takze facko to bude mit o dost kratsi skoro hned za naraznikem..
19:52:15 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Max: To je pěkná vopičárna pod tím autem. Každá roura jinak dlouhá u zadního výstupu.
-> dole: tak takovy vyfuk tam ani nedas podivej se pod auto a neni tam misto tu druhou trubku co jde z tlumice hlavne kolem rezervy uz tak je tam dost natesno privod paliva do nadrze musel by si bud upravit privod paliva do nadrze nebo jaksi zrusit rezervu.. pokud chces 2 koncovky na stranach tak bez vaznejsich uprav tam dostanes ten co ma privodni trubku pro druhou koncovkuzepredu tedy pod naraznikem uz ho dokonce primo vyrabeji firma laityng...
11:43:01 18.06.2006
Jirik - zrušená registrace
Mě by se líbil na šáde. Blíž ke středu, nevím tak půl metra od sebe dvě cca 76 mm tlusté nerez koncovky, to vypadalo supeř.