
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
z Bmm na mpi
16:08:19
20.12.2010
20.12.2010

patnact - zrušená registrace
Já řešil podobnej problém - vyměnil jsem motor i s elektrikou na MPi, ale nechtělo se mi laborovat se spínačkou a zámkama na autě. Takže jsem rozloupnul klíč z dárcovského auta, vyndal čip imobilizéru a dal ho namísto stávajícího čipu ve svém klíči. Výsledek - zámky zůstaly, ale čip zůstal i nadále spárovanej se svojí ŘJ. Otočím klíčkem a FIRE!!
Žádný kódování jsem nepotřeboval. To je podle mě nejjednodušší varianta.

21:43:16
08.12.2010
08.12.2010

Jarda/felda
-> Vlastík : ideálně vem klíče řj immo a řj motoru z jednoho auta a nemusíš nic řešit
21:11:10
08.12.2010
08.12.2010

Vlastík
Jednotku mám mpi. Musím sehnat ještě ŘJ immo. A říkáš s kodem ty jednotky. Čím ho zjistím. Bude se vyndavat z nějakého auta komplet i se zapal. skříní.
21:06:58
08.12.2010
08.12.2010

Milan 136
-> Vlastík : pokud nemáš kód immo, tak Ti nezbyde nic jinýho než autorizovanej servis
a řj bmm¨na mpi fakt ne
a řj bmm¨na mpi fakt ne

20:57:50
08.12.2010
08.12.2010

Vlastík
Nevíte kdo a za kolik dělá diagnostiku od nalezení a oprav chyb,nastavení škrtící klapky,sladění immo s klíčem a ŘJ motoru. S autem se nikam nedostanu,ale můžu přivézt a odvézt. Jsem z Mníšku pod Brdy. Díky

20:54:14
08.12.2010
08.12.2010

Vlastík
Tak příčina nalezena. Startér nebyl špatný,ale dával jsem silnější káble a u startéru to bylo špatně slisovaný. Proto čepadlu proud stačil a šlo,ale startéru to bylo málo. Takže to sepne čerpadlo,točí motor,ale ještě nemám immo aby nastartoval.
23:44:35
27.11.2010
27.11.2010

Rapi1
-> afro100: ja tiez nie ale minule som sa tak nahodou na to pozeral

23:16:10
27.11.2010
27.11.2010

afro100
-> Rapi1: navyse ... ja sa v tomto vobec neorientujem
23:14:52
27.11.2010
27.11.2010

Rapi1
-> afro100: jednotka z bmm na MPi nepasuje ma totiz uplne ine pätice

21:18:01
27.11.2010
27.11.2010

Dale_Estelle
-> Vlastík : u MPi taková není. Sám jsem v minulosti také toto řešil.
11:04:40
27.11.2010
27.11.2010

afro100
-> Vlastík : MPI sa bez immo nerobilo, immo samotne je taka seda krabicka zvlast, teda nie je sucastou RJ, len musi byt sparovane s RJ ... teda by si mal RJ asi z bmm ... ako by sa to spravalo netusim,
11:01:22
27.11.2010
27.11.2010

Vlastík
Ještě jsem tu našel že bych mohl dát ŘJ motoru bez immobilizeru. Co na to říkáte? Odpadne mi výměna kliče,kroužku a ŘJ immo. Jak poznat ŘJ motoru bez immo.
09:46:35
27.11.2010
27.11.2010

Vlastík
Jde mi hlavně o to abych nastartoval a dostal auto na nejbližší diagnostiku. Vím že se musí nastavit klapka,PC. Tak mám na zimu nějakou práci.
09:00:53
27.11.2010
27.11.2010

Kuladmin
-> afro100: to mas samozdrejmne pravdu ale tech problemu tam bude mit vic.
06:39:46
27.11.2010
27.11.2010

Dale_Estelle
-> Vlastík : nemusí to být z 2000, stačí z jakéhokoli MPi, takze klidne od r.96,potrebujes alespon jeden klic,a ctecku klice, coz je takovy krouzek,kterej je kolem spinacky a k tomu i RJ immobilizeru, ta je kolem ulozena koloem volantu. pro pohodli je dobre to vyzobnout vse z jednoho auta (klice,jednotku motoru,jednotku immobilizeru),pak se to nemusi ladit k sobe.ctecku klice muzes mit odkudkoli, ta jinak sladena neni.ale opravdu to chce VAG a zdiagnostikovat co se v tom vlastně děje.
22:40:38
26.11.2010
26.11.2010

afro100
-> Kuladmin: ale bez toho kluca (resp. bez toho ze vyradi immo) mu to stejne nepojde
20:59:36
26.11.2010
26.11.2010

Kuladmin
jenze todle ti vyresi akorad to chcipani to ze se ti to ted ani neprotoci je dalsi problem.
18:16:20
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
takže snpínačku a klíč z felicie 1.3 mpi 2000 z té je motor.
18:14:24
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
motor je po celkové přestavbě s ostrou vačkou a převodovka je ze skoro nové feliny naj. 90.000km,ostatní mám od kámošů. Tak mi něco seženou.
18:13:23
26.11.2010
26.11.2010

afro100
-> Vlastík : ne nacipovat, ty potrebujes kluc z mpi feldy v ktorom je ten cip a ten cip cez VAG-com musis sparovat ten kluc s immo, ale aj immo musi vyt sparovane s RJ
samozrejme k tomu klucu potrebujes aj spinacku
samozrejme k tomu klucu potrebujes aj spinacku
18:11:24
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
takže klič z feldy načipovat a sladit ŘJ a to vše.
18:08:02
26.11.2010
26.11.2010

afro100
-> Vlastík : no vo formane to nepojde, musis si zohnat kluce z mpi feldy
18:07:32
26.11.2010
26.11.2010

afro100
bud cez VAG-com alebo zohnat kluce z toho auta z kt. je motor aj so spinackou atd. ..
18:07:21
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
Jde ta jednotka čipnout u mimo auto. Klič mám origo forman. To půjde nebo klíč z feldy?
18:03:45
26.11.2010
26.11.2010

Kuladmin
-> Vlastík : Imo original neodstranis potrebujes nacipovat klic a sladit ho s RJ.
17:59:39
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
jinak vše svítí a ukazuje.
17:57:32
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
To je přesně ono prvně to šlo natočit a hned to chcíplo. Startér se po otočení klíče netočí,ale čerpadlo nasaje a vypne. Jak ho odstranit. nemám ho na spínačce. Nebo ho budu muset sehnat a dát.
17:51:17
26.11.2010
26.11.2010

Kuladmin
Kdyz to bude imobilizer tak ti to chytne ale hned chcipne. Co dal nejde kdyz sepne cerpadlo?? Ani jak ostarter se netoci nebo co?? To je popis



17:47:04
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
Jednou se to snažilo na nastartovat,ale jen se protočil motor a už nic.
17:36:23
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
1.3 mpi tak jako celej motor
17:34:36
26.11.2010
26.11.2010

Milan 136
-> Vlastík : setrvačník je jakej?
17:15:13
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
Jo a elektriku mám celou z felicie.
17:13:33
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
No kromě páček pod volant a zapojení pátých dveří a předních světel,vše. hlavně kostry. čerpadlo po o točení klíčů sepne a dál to už nejde.
17:10:02
26.11.2010
26.11.2010

suri
-> Vlastík : čo všetko si urobil?
17:08:43
26.11.2010
26.11.2010

Vlastík
Potřebuju radu od někoho co předělával bmm na mpi. Vše mám už skoro hotové,jen mi nejde nastartovat. Jestli je to imobilizér jak ho odstranit nebo vyřešit aby to šlo. Díky za rady