-> djmaso: Prodávají se všechny možné provedení, ale účel je ten samej :)
www.ebay.com/itm/.../1110
01458207?_trksid=p2...
a Knock Link
www.alibaba.com/product-f
ree/.../Knock_Link_System.
html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
15:28:47
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
15:26:36
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
-> Dušan: Jo což to máš pravdu, než měnit celou pístní sadu a kdo ví co ještě dalšího to odnese, ale za ty prachy v tom není vůbec nic, náklady tak do 200kč ... Jinak moc toho tam opravdu není .. něco málo už o tom vím co uvnitř je, ale nejvíce mi jde o to jak je tam ten malý 8 pin integrovaný obvod co je to za přesný typ, ty víš ?
15:14:02
29.04.2013
29.04.2013

djmaso
-> Dušan: hoď odkaz na Ebay, asi taky obměním :D
15:05:18
29.04.2013
29.04.2013

Dušan
-> TechniX: jo tu krabicku co jsem si radsi koupil nez bych to slozite skladal
. Sice v tom nic moc neni, ale vzhledem k nakladum na nove pisty je to pakatel 


14:11:49
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
-> Dušan: jóó to bych taky potřeboval
dořešení elektroniky kolem knock senzoru co prodávají ty předražený sračičky Knock Link 


14:02:23
29.04.2013
29.04.2013

Dušan
-> TechniX: a nebo taky nechat si pomoct 

13:22:01
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
-> Dušan: a ty si myslíš že já to měl nachystaný ?
hledal jsem a našel jsem! a to sem ještě k tomu v práci ... je to jen o tom chtít a někomu pomoct

13:10:12
29.04.2013
29.04.2013

Dušan
TechniX 29.04.13 12:23:06 napsal: milióny chytrých keců a hovno z toho … → djmaso: tady jsem ti to popsal dle schematu z BMM :) Je to pohled na konektor, který připojíš potom do Hallu. protoze bysme to museli hledat jako on pokud to nemame tak pekne jako ty nachystany.
12:52:23
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
-> djmaso: Já to bral podle té fotky jak máš dole a tam je ten samej konektor jako v BMM ... Jsou z toho nějaký barvy kabelů ?
U BMM jsou třeba:
Hnědý = GND
Bílý = Výstup signálu pulzy
Proužkovaný = +12V Napájení
U BMM jsou třeba:
Hnědý = GND
Bílý = Výstup signálu pulzy
Proužkovaný = +12V Napájení
12:42:31
29.04.2013
29.04.2013

djmaso
-> TechniX: díkys , ale já nemam BMM mam tam jinej hallák :( nemá okamžitě konektor ale má cca 30cm kabelu
12:28:58
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
-> djmaso: Ještě pro jistotu jestli máš multimetr, tak si dej akustickou zkoušečku (pípáček) a zapoje jednu stranu na ten kovový obal pod tím hallem a druhým konec zkoušečky zkus oměřit všechny piny na hallu, tak kde ti to bude vodit/pískat tak tam je GND.. Jen tak pro kontrolu jestli to nemáš prohozené :)
12:23:06
29.04.2013
29.04.2013

TechniX
milióny chytrých keců a hovno z toho ... -> djmaso: tady jsem ti to popsal dle schematu z BMM :) Je to pohled na konektor, který připojíš potom do Hallu.
11:21:44
29.04.2013
29.04.2013

djmaso
-> Dušan: jí nemam né :D
10:23:54
29.04.2013
29.04.2013

Dušan
-> djmaso: ty jses fakt linej otevrit knizku elektroinstalace :D
09:10:26
29.04.2013
29.04.2013

djmaso
děkuji všem :)
kontrolní otázka za zlatého bludišťáka, tento hall, je z favorita - není to BMM , ale asi nějakej elektron nebo tak něco,
otázka:co je jaký vývod :) - zapojení :)
kontrolní otázka za zlatého bludišťáka, tento hall, je z favorita - není to BMM , ale asi nějakej elektron nebo tak něco,
otázka:co je jaký vývod :) - zapojení :)
22:06:49
28.04.2013
28.04.2013

pavucina
-> Dušan: Jasne, ohledne skokove zmeny to je jasny. Ja to bral z hlediska aby jezdil pouze nad 500mV, jako jen zakladni kontrola. Aby proste vedel, ze pod 500 to nema tavit. :-).
Ano a pak se shodnem, ze na turbo motoru se jakykoli stav, ktery atmosfera vydrzi dlouhodobe staci aby u turbomotoru na 1 bar probehl par otacek.
Ano a pak se shodnem, ze na turbo motoru se jakykoli stav, ktery atmosfera vydrzi dlouhodobe staci aby u turbomotoru na 1 bar probehl par otacek.
22:02:27
28.04.2013
28.04.2013

pavucina
Me se nepovedl na prvnim motoru po 9990 km upalit zadnej pist a to si ten motor prosel neznalosti, vsema prasarnama ze zacatku a to jsem to kontroloval taky pouze obyc lambda sondou. Po té vylitlo tesneni. BTW ty pisty jezdi stale a maji uz 25 tisic km. Pravda nejezdil jsem dlouhodobe na tlak vyssi nez 1,2 baru.
22:00:17
28.04.2013
28.04.2013

TechniX
-> djmaso: zde to máš jak je to zapojené u toho konektoru
W - W = je těleso vyhřívání Lambda sondy, napájení 12V
B = Výstup Oxygen sensor +
G = Výstup Oxygen sensor -
W - W = je těleso vyhřívání Lambda sondy, napájení 12V
B = Výstup Oxygen sensor +
G = Výstup Oxygen sensor -
21:59:29
28.04.2013
28.04.2013

Dušan
-> pavucina: ja zadnej, ale staci mrknout co to udela se svodama na konci. Kdyby to bylo naladeny komplet tak jak ma byt tak to muze vydrzet, ale ne v ramci ladeni co s tim provadi :) Ja bych se toho bal delat to je bohata vs chuda.
Jinak to predtim nebyla nejaka narazka, ale s tim bych jezdil tak na seriovym motoru.
Jinak to predtim nebyla nejaka narazka, ale s tim bych jezdil tak na seriovym motoru.
21:52:32
28.04.2013
28.04.2013

pavucina
-> Dušan: Ptal se na to na jakych cislech má jezdit, tak mu odpovidam! Narazim hlavne na jeho vyfoceny pist !
Nevidim duvod, proc by se smes mela menit tak rychle aby na to spravne rizeni nemohlo reagovat. Tady je spis otazka, zda kontrolovat to co jde Z motoru, nb spis to co jde DO motoru
. Stim ja tak nejak problem u vstrikování nemam i kdyz to ridim jen s MAP nikoli s vahou.
PS: Kolik jsi upalil ty pistu na 14:1 ?
Nevidim duvod, proc by se smes mela menit tak rychle aby na to spravne rizeni nemohlo reagovat. Tady je spis otazka, zda kontrolovat to co jde Z motoru, nb spis to co jde DO motoru

PS: Kolik jsi upalil ty pistu na 14:1 ?
21:44:33
28.04.2013
28.04.2013

Dušan
-> pavucina: pist upali ikdyz to bude v pomeru 14:1. Holt na turbu se ta smes meni tak rychle ze hori i pisty.
21:29:30
28.04.2013
28.04.2013

pavucina
Ukazovat ti to bude bohata!chuda. Nad 500mV bohata, pod chuda. Takze aspon jezdi nad 500 at to nevypada jako ten pist jak mas vyfocenej.
21:27:07
28.04.2013
28.04.2013

darklord
-> djmaso: dolne dva su vyhrievanie, horne dva vystup. ukazovat? no ukazovat ti to bude hovno kedze to neni sirokopasmova.
21:22:16
28.04.2013
28.04.2013

djmaso
co je napájení a co je výstup? kolik má ukazovat na dobrou směs??
17:02:46
28.04.2013
28.04.2013

TechniX
-> hrdacek: Pokud budeš jezdit na N95 tak by mělo nastavení v Solexu zůstat stejné. Více se dočteč v mé galerii obrázků skoda-virt.cz/cz/.../9924
-pretlakovy-karburator-sol
ex-32-dis
16:23:59
28.04.2013
28.04.2013

hrdacek
Jaký trysky musím v solexu 32 dsi vyměnit a za jakou velikost bude to na škoda 135 turbo z fiatu uno chi tak 0,8b. Díky 

15:44:14
28.04.2013
28.04.2013

m8rinek
-> prcin: Jenže pusou neuděláš zdaleka ani 0,5b přetlak...
17:59:42
27.04.2013
27.04.2013

prcin
dneska jsem jen tak ze srandy zkoušel palivové čerpadlo (uno 1.3T) a regulátor (R5 T), když jsem do regléru od přívodu přetlaku foukl pusou co to jde (počítám, moc tlaku naudělám), tak na průtoku benzinu z regulátoru se nic nezměnilo. Je to dobře nebo ne? Netroufám si odhadnout hodnoty ničeho, jen se laicky ptám, asi budu muset zajít na budík tlaku paliva. Ale říkám si, že tam by mohl být zakopaný pes, proč to s tlakem 0,5 bar nejelo jak mělo
07:26:55
26.04.2013
26.04.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
to čerpadlo z odkazu samozřejmě použít můžeš, ale musíš si k němu sehnat i těleso z felicie (pak je lepší vzít rovnou celý čerpadlo z feldy) a musíš ho ponořit do nádrže. Pokud to nechceš, musíš se dívat po čerpadlech, která mají na obou stranách nátrubek pro hadičku - externí čerpadla. Hodně se vyskytovaly na starých oplech apod.
jinak ten výměník, to je on. Budeš k němu potřebovat i těsnění, centrální matici a delší "šroub". Jinak tohle bych si zrovna za ty peníze asi neriskoval v kvalitě ČÍNA ... to raději z vrakáče, z feldy 1.9D, golfa GTD apod. nebo koupit novej, ale origo, myslím, že takovej cenovej rozdíl není
jinak ten výměník, to je on. Budeš k němu potřebovat i těsnění, centrální matici a delší "šroub". Jinak tohle bych si zrovna za ty peníze asi neriskoval v kvalitě ČÍNA ... to raději z vrakáče, z feldy 1.9D, golfa GTD apod. nebo koupit novej, ale origo, myslím, že takovej cenovej rozdíl není
07:20:47
26.04.2013
26.04.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ten regulátor, co se dává na vstřikování sice pracuje na stejným principu, ale nejsem si jistej, že se nechá zregulovat na tak nízkej tlak. Možná bys musel měnit pružinku za jinou tuhost apod. Na pokus to není zrovna zadarmo. Lepší je sehnat karbecovej.
21:40:37
25.04.2013
25.04.2013

hrdacek
Může být tenhle regulátor tlaku paliva skoda-virt.cz/cz/.../1702
87-turbo-1-6-mpi?gotopost=
3... potom palivové čerpadlo www.levne-autodily-skoda.
cz/product/palivove-cerpad
lo-13-16-mpi-skoda-felicia
-1h0-906-091po-dovoz-9282 a ten výměník oleje si myslel chladič? www.levne-autodily-skoda.
cz/product/chladic-oleje-o
lejovy-19-d-skoda-felicia-
068-117-021b-dovoz-9648
Díky
Díky

13:05:25
25.04.2013
25.04.2013

TechniX
-> hrdacek: Čau, palivové čerpadlo můžeš použít jakékoliv co ti bude tlačit tlak paliva 2Bary.. Například extérní čerpadlo jako měl Renault 5 Turbo pmnd.wbs.cz/PALIVOVE-CERP
ADLO-Renault.html?xmlid=48
17... ale můžeš použít i do z Felicie ponorné čerpadlo, když si ho zaděláš do nádrže do škodovky.. Regulátor tlaku paliva by měl být přetlakový, buď sehnat ten z Renaulta 5 co patřil k Solexu 32 DIS a nebo něco univerzálního.. Lambda sonda k běhu toho motoru potřebná není, ale po stránce ladění je dobré ji mít, vyvaruješ se zbytečně chudé směsi a pak zbytečnému zníčení motoru, doporučuji si jí sehnat nejlépe i s AFR metrem v zahraničí. Výkon ti nikdo neřekne a je zbytečné se na něj ptát, to záleží na úpravách motoru, celkovém naladění, plnící tlaku, palivo a jiných píčovin .. Ale každopádně to jezdí líp než klasika to je jasné, to ti mohou zde říct jiný :)
Ještě bych ti doporučil si sehnat výměník oleje z Feldy 1.9Diesel a počítej s tím že budeš muset upravit celý rozsah regulace rozdělovače a odpojený podtlak rozdělovače.
Více ti poví ostatní co turbují, já kompresoruji :)
Ještě bych ti doporučil si sehnat výměník oleje z Feldy 1.9Diesel a počítej s tím že budeš muset upravit celý rozsah regulace rozdělovače a odpojený podtlak rozdělovače.
Více ti poví ostatní co turbují, já kompresoruji :)
12:44:48
25.04.2013
25.04.2013

hrdacek
Zdravím potřebuji pomoc stavím přestavbu mám motor 135 a chtěl by jsem tam dávát turbo.
Mám už objednaný intercooler, turbo fiat uno, solexe 32 dsi ten už je doma.
Jaké tam mám dát palivové čerpadlo? četl jsem zde na foru že by mohlo byt i z felicie mpi a regulátor tlaku paliva muže byt tento skoda-virt.cz/cz/.../1256 18-regulator-tlaku-paliva? gotopost=2... ??
Co bude ještě potřeba a kolik my dá max to turbo z una?? Budu potřebovat lambdu je to nutnost?
Díky všem za rady
Mám už objednaný intercooler, turbo fiat uno, solexe 32 dsi ten už je doma.
Jaké tam mám dát palivové čerpadlo? četl jsem zde na foru že by mohlo byt i z felicie mpi a regulátor tlaku paliva muže byt tento skoda-virt.cz/cz/.../1256 18-regulator-tlaku-paliva? gotopost=2... ??
Co bude ještě potřeba a kolik my dá max to turbo z una?? Budu potřebovat lambdu je to nutnost?
Díky všem za rady

22:51:39
22.04.2013
22.04.2013

Picimuri
Anály uvádějí že je 'vhodné' kyslíkovou sondu umísťovat metr od nejbližšího ventilu a dále.
Ale to je u atmošky... Teď zfleku je těžký říct jestli je to kůli teplotě (tudíž by se u turbomotoru mohla dát blíž), nebo kůli možnýmu prošlehnutí plamenu (flat shift, ALS, omezovač přes zapalování, rozladěnej předstih :-D ) Ale když u toho umisťování člověk trochu přemejšlí hlavou, tak bude fungovat.Samozrejme kdyz ji tam dávám tak nejsem ocas, abych ji dal na konec vejfuku a jeste nejlepe zespoda aby mi po ni tekla zkondenzovana voda. :-D Taky se dobry se zamyslet nad uhlem pod kterym je... Vic ale poví google :)
wbo2.com/lsu/position.htm
Ale to je u atmošky... Teď zfleku je těžký říct jestli je to kůli teplotě (tudíž by se u turbomotoru mohla dát blíž), nebo kůli možnýmu prošlehnutí plamenu (flat shift, ALS, omezovač přes zapalování, rozladěnej předstih :-D ) Ale když u toho umisťování člověk trochu přemejšlí hlavou, tak bude fungovat.Samozrejme kdyz ji tam dávám tak nejsem ocas, abych ji dal na konec vejfuku a jeste nejlepe zespoda aby mi po ni tekla zkondenzovana voda. :-D Taky se dobry se zamyslet nad uhlem pod kterym je... Vic ale poví google :)
wbo2.com/lsu/position.htm
22:12:24
22.04.2013
22.04.2013

Dušan
Ja osobne to mam az tk 60cm za turbem a meri dobre.
21:12:27
22.04.2013
22.04.2013

pavucina
Jeste je teda dulezite poznamenat, pokdu tma budes mit "ctyrmetrove" svody, tak to ji dej zas pred :D. Ale pokud to bude klasika litina turbo, tak za.
21:08:41
22.04.2013
22.04.2013

czechino
Oukej, půjde za.

20:49:31
22.04.2013
22.04.2013

pavucina
Lambda se dava za turbo, mozna nekde je pred, ale urcite za turbo, zvlaste u techto prestaveb, ptz ta smes nikdy nebude ona, dava se z opatrnosti hodne malej predstih, prechodove stavy kdy je to chude atd atd. pak je vysoka teplota spalin a lambda trpi a meri blbe, dulezite je mit na pameti ze lambda se umi vyhrivat, ale chladit uz moc ne, a podle plneni se doporucuje 50cm i vice.
Nekdo muze namitat ze TSI to ma hned u turba, to sice má, ale nejsou tam takovy teploty.
Nekdo muze namitat ze TSI to ma hned u turba, to sice má, ale nejsou tam takovy teploty.
20:45:33
22.04.2013
22.04.2013

Montér
-> czechino: Mazda 323 turbo '88 má před turbem, jiná Mazda 323 turbo '88 má za turbem, tak si vyber. Kloním se ale taky k "za"
20:27:16
22.04.2013
22.04.2013

Dušan
Az za turbo, cca 30cm
18:43:53
22.04.2013
22.04.2013

radekra
-> czechino: Já bych jí dal až za turbo, ale tady jsou odborníci-ty Tě poví víc
18:38:16
22.04.2013
22.04.2013

czechino
Taková otázečka, je moudré dát lambda sondu před turbo,nebo by měla být až za?
20:29:49
29.03.2013
29.03.2013

TTomas
-> djmaso: To nevim. Tim se nikdo nechlubi. Chce to poresit s nejakym vyrobcem a zdat parametry toho co chces. Pri individualnim dovozu, platbe postovneho, DPH a cla asi stejne moc neusetris.
10:09:03
29.03.2013
29.03.2013

djmaso
-> TTomas: nevíš na co by to přesněji na jaký V8 by to mělo být ?
09:51:09
29.03.2013
29.03.2013

TTomas
-> djmaso: Co vim, tak tu lidi prodavaj i Hcka z USA, ktery jen lehce upravej, ale protoze, jsou myslene pro V8 s ohromnym vykonem a kroutakem, tak vazej o hodne vic nez ty Albrechtovi, kterej si je dela sam. Cena je jaka je. TO je proste fakt. Kdyz chces neco extra, tak se za to plati. Napriklad Cepek chce za kovany klasicky Icka kolem 20.
09:39:57
29.03.2013
29.03.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
Raději bez komentáře, ale pobavilo při pátku









08:55:10
29.03.2013
29.03.2013

m8rinek
-> djmaso: Si je vyrob sám :D.... omg
08:54:26
29.03.2013
29.03.2013

havlik
-> djmaso: no jo každej vyrábí H ojnice na škodovky ve velkym, a každej druhej si bere 5sad na sklad, protože je to naprosto běžné zboží co chce každej kdo má škodovku
08:52:40
29.03.2013
29.03.2013

djmaso
-> m8rinek: no ale říct si 15+dph je Žiďárna to i chovanec nám dal 15 s dph.
prostě jsou to palety, neříkejte mi že není jiný výrobce co to dělá ve velkém ( jako celkově) a že se nedostane pod 10t kč/ sadu
prostě jsou to palety, neříkejte mi že není jiný výrobce co to dělá ve velkém ( jako celkově) a že se nedostane pod 10t kč/ sadu
08:47:17
29.03.2013
29.03.2013

m8rinek
-> djmaso: Albrech nebude prodejce...