Rozdělovač 520

prohledat
92 příspěvků (zobrazeno 51 až 92) od 30.08.2009 do 12.02.2011, založil/a Favo kubik
řadit dle data
23:58:51
15.10.2009
Gemini
-> gabo000000: napisal si velmi malo udajov , druha vec, hranica detonacneho spalovania sa urcuje experimentom a kazdy motor ju ma inde pri inych podmienkach
18:53:21
15.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: to vsetko pisu v kazdej dobrej knizke ale co je realita?
14:51:52
15.10.2009
AZmotor
-> Labros: jde jen o to nastartovani, treba ve 2 tisicich uz 136x dava mensi predstih nez 742.. a ve 3 uz je to da se rict stejne jako obyč favorit..
14:44:42
15.10.2009
Nwkt
Když jde se 14°
14:43:43
15.10.2009
Labros
-> AZmotor: stačí vyzkoušet.. Já měl nedávno zaseklou regulaci a samozřejmě to natočit nešlo po vytočení motoru přes 3000 ot a zastavení.
14:28:00
15.10.2009
AZmotor
-> Labros: ne ja to myslím na rozdelovac co ma regulaci 10stupnu.. hranici mam 37... ale zajímá me jak to bude startovat kdyz tam bude tak velky predstih..
14:19:13
15.10.2009
Labros
-> AZmotor: čoveče docela blbá otázka, ne? Jestli máš taky hranici detonací na 35°, tak to asi moc je.
14:12:39
15.10.2009
AZmotor
a co zakladní předstih 17 stupnu? je to moc? 1
13:07:07
15.10.2009
AZmotor
jednoduse se dá vyzkouset a vypocitat..
12:26:24
15.10.2009
Gemini
-> gabo000000: to zalezi hlavne od vacky a antidetonacnych podmienok (strbina, hrany, carbon, chladenie hlavy, vyplachnutie valca, otacky, bohatost zmesy, vlhkost vzduchu)
21:59:22
14.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
a aka bude hranica detonacii v motore s kompresiou 10.8:1 na 100okt?
18:24:01
14.10.2009
Gemini
-> elbacil: nieee, to je iba moj hovorca

3

-> Labros: zavodny motor , ktory ma KP 11.5-12:1 ma hranicu detonaci na 100 oct niekde okolo 35-30 stup , cize keby chcem pouzit 105kovy rozdelovac, musim nastavit pozapal (za HU) 4 stup (17+17 - 4 = 30 stup)



ja mam na zavodaku rozdelovac s 11 stup. R.O. (podtlak je vyhodeny),zakladny davam 5 stup cize maximalny je 11+11+5 = 27 stupnov
17:43:39
14.10.2009
elbacil
-> Gemini: Gemo ty podvraťák ty tu vystupuješ aj pod druhým nickom gabo 00000.3
14:33:33
14.10.2009
AZmotor
podle me nejlevnejsi bastl je 540 s pruzinkama z 520, ti mas rozdelovac s chrakteristikou 105tky ktery reguluje 15 stupnu.... a jestli mas hranici detonaci 35 stupnu tak zaklad bude 5, a je rozdil mit zaklad 1 jako na origo 105 nebo 5...... na muj motor to zvyseni o 4 stupne do 3500 otacek naprosto vyhovuje. pak uz to je stejne.





a je to pěkná blbost.....jak sem zjistil :D
upraveno 1x, naposled 15.10.2009 13:06:40
12:27:36
14.10.2009
AZmotor
no ale zase není potřeba hnát předstih třeba ve 2500 do nějakým magických výšin...
12:13:27
14.10.2009
Labros
-> petr s: achá, a k tomu asi potřebuješ větší základní předstih..
upraveno 1x, naposled 14.10.2009 14:34:18
11:57:47
14.10.2009
petr s
-> Labros: Ale potřebuješ ten motor natočit
11:32:55
14.10.2009
Labros
-> Gemini: a to vlastně proč? u závodních motorů přece nejde o vyšší základní předstih jako třeba u fáčkového motoru. Sériový rozdělovače regulujou max. do 4000 ot.motoru, a když se závodní motor pohybuje pořád nad touhle hranicí, tak je snad jedno, jaký je průběh pod ní.
upraveno 1x, naposled 14.10.2009 11:33:12
21:39:51
13.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: ze spravis novy doraz...myslim..tak sme to robli kamosovi do favo rozdelovaca...velmi si to pochvaluje
19:58:58
13.10.2009
elbacil
-> Gemini: čo znamená obmedzená regulácia?
10:37:21
13.10.2009
Gemini
-> palinator: 105kovy ma odstredivu regulaciu 17stup, 120tkovy ma odstredivu reg. 14 stupnov......105kovy sa pouziva s obmedzenou regulaciou......na zavodne motory su skor vhodne rozdelovace s odstr. regulaciou 10-11 stup
10:22:40
13.10.2009
palinator
Jakej je vůbec rozdíl mezi 105tkovým a 120tkovým rozdělovačem? Proč se vůbec ten 105 víc používá jako úprava?
07:26:42
12.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> Gemini: Tak až to bude aktuální, dej mi vědět 4
00:23:52
12.10.2009
Gemini
-> Tomicraw: mam uz kupeny aj IMF soft - TCI 6.1, ale to je teraz stranou....
19:23:03
11.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> elbacil: Myslím, že Gemini právě na zapalování pracuje, ale nemá imfsoft, ale haltech. www.haltech.com/
19:16:32
11.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
-> elbacil: No, tak to nevím, ale já do toho jdu a pak se s Váma podělím o plusech a mínusech.
18:33:20
11.10.2009
elbacil
-> Tomicraw: Amá to tu už niekto?4
10:28:44
11.10.2009
Tomicraw - zrušená registrace
23:14:00
03.09.2009
steyr
co odporucate na favo motor, k, pomer 10.8:1, vacka 280, zlicovane kanaly, karb polmo...

520 alebo 540 rozdelovac ? je to na zavody
21:03:55
03.09.2009
pessam
Rozdělovač Š 105 je pro tento motor zcela nevhodný.Dává velký předstih ve vysokých otáčkách,motor má tvrdý chod a tendenci k detonačnímu hoření.Pokut dostupný rozdělovač,tak Š 120 /540/ ale použít pružinky s rozdělovače Š 105 /520/ nebo použít rozdělovač 110 R,ten má najvhodnější křivku regulace,ale těžko se schání/v perfektním stavu/
14:36:02
02.09.2009
Labros
-> Martin100L: co tím chceš říct, že Tohle zapalování řeší stálou dobu buzení, tedy ve vysokých otáčkách na buzení už není čas? Přece favoriťácká cívka má kratší časovou konstantu, než stodvacítková. Problém je v tom, že u favoriťáckého zapalování od určitých otáček klesá předstih kvůli tvaru signálu ze snímací cívky. Jinak nevidím důvod, jak by mohla energie jiskry favoriťácké cívky klesat s otáčkama rychleji, než na kontaktním zapalování.
14:04:56
02.09.2009
Martin100L
Úplně nejlepší by bylo předělat to ETZ, tedy přesněji řečeno vyrobit nové. Snímání je u favorita velice kvalitní, jen pro potřeby motoru, který točí do 5000 tahle elektronika stačí. Tohle zapalování řeší stálou dobu buzení, tedy ve vysokých otáčkách na buzení už není čas. Díky určitým odchylkám v součástkách v ETZ jedno zapalování točí 5500, druhé třeba 6500. Tedy motor točí, že? :-) Pro sportovní účely a vysoké otáčky je vhodnější zapalování, které Ti bude rozepínat buzení, tedy princip jako kladívka, ale v elektronice je to všechno kvalitnější. Žádné vůle atd. Ale máš pravdu, že rozdělovač ze 105 je nejlevnější a také dobré řešení.
21:01:54
30.08.2009
capy
tak už je tam namontovanej kontatní 520 a i to vrčelo ještě vymenit kladívka a hned se to otestuje. Kubik je spokojenej2
17:54:12
30.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jate-line: jo..je to individualne....aj mne to ide lepsie z favoritackym....
17:52:32
30.08.2009
jate-line
-> gabo000000: Jj ja tohle nejezdim, na přání zákazníka jsem dal co chtěl....Navíc na tomhle konkrétním motoru fungoval lépe kontaktní-upravený.
17:48:53
30.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jate-line: ty si nevravel ze tebe to prave s kontaktnym blbo stale?
17:44:29
30.08.2009
jate-line
Elektrika je jednoduchá jen přepojíš napájení cívky a jedeš. Samozřejmě kontaktní rozdělovač a cívka bez odporu.
zvětšit Rozdělovač 520 - obrázek od jate-line vložen 30.08.2009 17:44:29
17:36:25
30.08.2009
Favo kubik
vačka je tam 279/270 broušená takže by to mělo lest i tvrdý ventilový pružiny
17:34:53
30.08.2009
petr s
-> Favo kubik : Vačka ti to stejné víc nepustí
17:32:21
30.08.2009
Favo kubik
Rešíme problém otáčkami točí jen do 6.000 a to je pro naši potřebu málo.

To bezkontaktní zapalování podle všeho více nevydrží
17:29:50
30.08.2009
darklord
preboha a preco???

vymenit rozdelovac, vyhodit ETZ a dat cievku na kontaktne zapalovanie, verziu bez odporu
17:09:36
30.08.2009
Favo kubik
Potřeboval bych pořešit jak z fáva vyhodit původní bezkontaktní zapalování a nandat tam starej dobrej rozdělovač 520 ze 105. Co vše se k tomu musí přebouchat aby to fungovalo?

Poradí někdo díkes lidi
Extreme Tyres