 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Kuckání motoru?
16:03:52
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
			
				
			
		
		
přesně jak píšeš, problém bych hledal v karburaci nebo v přísunu benálu (mrkni na AC pumpu, membrána, ventilky, sítko, potom na karbec zase sítko a potom teprve lez do karbu, vyčistit kouknout na hladinu v plovákovce, membrána 2. stupně apod.)
	15:57:06
21.11.2004
21.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Je možný, aby to dělala nízká hladina v plovákovce? Nebo přímo podávací pumpa? Protože mi spadáva bezín už po 5 hodinách mimo provoz.
	15:56:03
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
			
				
			
		
		
já jsem na své 105ce zkoušel 105 i 120 rozdělovač a oba funkovali v pohodě, start, volnoběh i do otáček šel motor v pohodě (žádné kuckání)
	15:51:41
21.11.2004
21.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Jo a to kuckání se čim dál tim víc zhoršuje.
Jako řešení se mi osvědčilo (dočasně než najdu chybu) vždycky, když začne kuckat tak trochu pootevřít sytič a je to v poho.
	Jako řešení se mi osvědčilo (dočasně než najdu chybu) vždycky, když začne kuckat tak trochu pootevřít sytič a je to v poho.
15:50:41
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
			
				
			
		
		
jenom 105 má jiný průběh odstředivé regulace (do 17°), 120, 130 a 13x mají stejnou (do 14°) a podtlakovou regulaci mají všechny stejnou
	15:39:18
21.11.2004
21.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Ale u 130 a 120 a 105 zapalování jsou rozlišný odstředivý regulace předstihu. Co sem se teda dočet.
	15:48:34
20.11.2004
20.11.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
Já jsem měl i na 120 LS motoru 105 karburátor a problémy s tím nebyly.
	18:46:31
19.11.2004
19.11.2004

King
			
				
			
		
		
2 Bagrr: Kombinace 120 motor a 105 palice ti upgraduje kompresni pomer na cca 9,5 cili takova napodobenina 120LS :) A pokud to krmis 105 karburatorem neda se vyloucit, ze ta smes pro danou kombinaci v urcitejch rezimech chuda. Zkusil bych pretryskovat prvni stupen podle 120LS SEDRU  nebo jeste lip 120kovej (120LS) SEDR. Co znamena 130kovy zapalovani? :) (rozdelovac je stejnej pro 120 i 130)
	16:20:33
19.11.2004
19.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Akcelerační pumpa je naprsoto v poho. Vodou v palivu to taky nejspiš nebude, protože jsem už vyjezdil 3 plný nádrže, takže fakt netušim.
Je možný, že by to dělala kombinace komponentů: Motor 120+105 hlava
Karburace 105
zapalování 130
Může to způsobovat právě ono?
	Je možný, že by to dělala kombinace komponentů: Motor 120+105 hlava
Karburace 105
zapalování 130
Může to způsobovat právě ono?
13:58:21
18.11.2004
18.11.2004

Kočislav
			
				
			
		
		
Nebo aplikovat Velfobin...
	21:12:09
17.11.2004
17.11.2004

Filip Ráž
			
				
			
		
		
akceleracni pumpa, zkontroluj ji jestli neni praskkla membrana a nebo mas zacpanou nejakou trisku v karbecu, to se obcas stane...
	20:35:19
17.11.2004
17.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Mám takový problémek.
Když jedu na jakýkoukoli rychlost, otáčky okolo 2500/min a přidam plyn tak se mi motor trochu zakucka a pak se rozjede.
Svíčky nový, kabely nový, cívka nová, rozdělovač bezchyby, karburace seřízená, zapíko taky. Už si vážně nevim rady.
Nejdřív sem si myslel, že moc dává nastřikovací pumpička- dává přesně podle knížky. Vážně netušim, co s tim?
	Když jedu na jakýkoukoli rychlost, otáčky okolo 2500/min a přidam plyn tak se mi motor trochu zakucka a pak se rozjede.
Svíčky nový, kabely nový, cívka nová, rozdělovač bezchyby, karburace seřízená, zapíko taky. Už si vážně nevim rady.
Nejdřív sem si myslel, že moc dává nastřikovací pumpička- dává přesně podle knížky. Vážně netušim, co s tim?







 
 




