-> King2 11.11.04 16:14:34: 
A ten doktor 781.135 je u tebe legal? Nebo je tam jako že tam je a ůřady nic netuší?
	
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Kombinace 105 blok 120 vnitřnosti
01:47:31
14.11.2004
14.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
20:13:39
12.11.2004
12.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Mně nejlevnějc vyjde překuchání toho motoru, páč mám známí atd.. Takže krom válců je všechno plug@play? Zatím sem četl dva návrhy:
1)stáhnout na průměru vložky
2)zvětšit ďoury pro vložky
Co je lepší?
	1)stáhnout na průměru vložky
2)zvětšit ďoury pro vložky
Co je lepší?
16:14:34
11.11.2004
11.11.2004

King
			
				
			
		
		
2 Bagr: Pak mi prijde uprava 105kovyho bloku ponekud neekonomicka a neefektivni. Sehnat Mkovej 120kovej blok mi prijde ekonomictejsi....S vymazanym cislem motoru v tom nevidim administrativni problem....Ale nic si z toho nedelej, ja jsem taky 2 goda nazad dostal sileny napad zgeneralkovat svuji 105ku, ale nastesti jsem se vcas probral a doktor 781.135 to vyresil hned (a lacineji) :)
	12:00:39
11.11.2004
11.11.2004

Palic - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> sep:  tkhle mi to licil pantata kterej to normalne delal....... :))
	11:06:43
11.11.2004
11.11.2004

sep
			
				
			
		
		
Palic:se 130 vložkama?Nebylo to o hubu?Ty jsou tenký samotný...
	11:04:05
11.11.2004
11.11.2004

Palic - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Veron:  noooo nemas pravdu klika ze 120 jse dat bez uprav di 105 bloku a naopak, klika je upne stejna..... s vlozkama je to horsi, jednodussi by bylo kdyby Bagrr nechal 120 vlozky nahore a dole stahnout aby se do bloku vesli......... takhle se to delalo se 130 vlozkama do 120......
	10:37:51
11.11.2004
11.11.2004

Veron
			
				
			
		
		
tyhle úpravy se dělaly dřív. asi jako dneska klika z fábie do 136. je tam stejný problém s ložisky na klice. buď nechat odebrat kliku, nebo provrtat blok. ale dneska se to nevyplatí...
	08:06:07
11.11.2004
11.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
cislo motoru mi uz davno vymazli
	10:33:09
10.11.2004
10.11.2004

King
			
				
			
		
		
Tezko rict, jestli se ti vyplati nechat prevrtat doury na vlozky nebo si nechat vymazat cislo motoru simple admin. ukonem - to neni zadna prestavba - 742.12 je schvalenej ND na S105.
	10:30:15
09.11.2004
09.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Jo a přepisovat to v TP se mi nechce, protože u nás na úřadě je na přestavbách hroznej magor úředník, tomu vysvětlit, že chci místo 105 motor 120 trvá 2 hodiny a pak mě pošle bůh ví kam, takže si radši poskládam do ty 105 120 a hazu na to bobek. Motor když to pude tak ho poskladam za den, přehlášení by trvalo xx dní.
	10:26:04
09.11.2004
09.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
jj, chci plnoprůtok. A ta 120 má válce a písty po výbrusu, jenže ten motor měl kámoš a blbě dotáhnul ojnici a ta se podívala skrz blok ven. Proto to chci narvat do toho 105 bloku, protože tam sou prozmenu v hajzlu pisty. Takže chci udelat z 2 motoru 1.
	10:23:14
09.11.2004
09.11.2004

Taskr
			
				
			
		
		
Přesně tak, hoď tam 120, běž to zapsat a máš hotovo.
	10:21:05
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
			
				
			
		
		
a prvdepodobne mas tam ted poloprutokac a chces asi plno jestly sem to pochopil vid:))
	
10:20:11
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
			
				
			
		
		
musis vymenit vlozky,pisty,rozdelovac(n
eni povinne:)),palici a melo by to chodit podle me zbytecnost jdi na DI  zmen si typ motoru bude to urcite trvat min nez vymena tech dilu..
	09:44:16
09.11.2004
09.11.2004

Bagrr
			
				
			
		
		
Co všechno se musí převrtat, kdybych chtěl narvat do 105 bloku 120 vnitřnosti? Protože ta stodvaca je užka a ta 105 blok je mko. A hlavně na STK nepoznaj nic, motor by totiž typově seděl:o) A chci to hlavně kvůli filtrům oleje.
	






 
 




