skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 743 coupe Prototyp 2
-> aDAm: možná
-> tomaso435: a to je jenom proto že se začal na shades, jinak bys měl jiný názor.
-> aDAm: a už vůbec né auta za 5OO a vejš... jo dobrý možná bych se rád svez v porshe 911 ale jen svez...
-> aDAm:
mno nevim,,, ale doma mě furt nutěj at tohle prodám zahodím a koupím něco lepšího,,ale nechci,,,, furt mi každej vyčítá že do toho rvu všechny peníze a je to furt starý auto..... ale já ho chci,,, a chtěl bych ještě starší,,,, nepotřebuju oktávku,,,,toužím po něčem jako je MBXko11OO nebo aspon tisicárnu.. k těmhlem autum prostě tíhnu,,,,, a nějaká oktávka fóbie nebo ti prcci typu hundaj a matýsek mě fakt nelákaj
mno nevim,,, ale doma mě furt nutěj at tohle prodám zahodím a koupím něco lepšího,,ale nechci,,,, furt mi každej vyčítá že do toho rvu všechny peníze a je to furt starý auto..... ale já ho chci,,, a chtěl bych ještě starší,,,, nepotřebuju oktávku,,,,toužím po něčem jako je MBXko11OO nebo aspon tisicárnu.. k těmhlem autum prostě tíhnu,,,,, a nějaká oktávka fóbie nebo ti prcci typu hundaj a matýsek mě fakt nelákaj
-> tomaso435: nic vezlém ale tohle sou jen kecy, říkaš to proto že seš ve styku se škodovkou, kdybys byl v balíku tak by tě žádné sades nezajimaly.
David29 30.07.08 19:14:46 napsal: -> tomaso435: A kdybys byl, moc nevěřim tomu, že by tě škodovky zajímaly
to si piš že by mě zajímaly.... co mi rodiče říkaly už v 10 DNU života sem jel naší bejvalou škodovienkou 1O5L typ M na chalupu
ted sem mel možnost se svíst novým golfem,,,, jo dobrý jelo to bez problemu 16O,,,orpti mýmo když ve 16Oti už sem na hranici života a smrti.., ale vubec nic mi to neříkalo.......neslyšim motor, řídí se to zkoro samo, sedí to jak přibitý prostě hruuza.... ... u mě asi platí heslo čím hůř se s tim kroutí tím líp
to si piš že by mě zajímaly.... co mi rodiče říkaly už v 10 DNU života sem jel naší bejvalou škodovienkou 1O5L typ M na chalupu

ted sem mel možnost se svíst novým golfem,,,, jo dobrý jelo to bez problemu 16O,,,orpti mýmo když ve 16Oti už sem na hranici života a smrti.., ale vubec nic mi to neříkalo.......neslyšim motor, řídí se to zkoro samo, sedí to jak přibitý prostě hruuza.... ... u mě asi platí heslo čím hůř se s tim kroutí tím líp

možná je to rarita až moc, takže lidi neví, co to vlastně je...možná tak jedna promile celé ČR tak zhruba tuší, že by to mohl být prototyp...ale já osobně bych si pořídil místo tohodle klasiku, např. 911, která vzbudí zájem okolí podstatně víc, a pro mě vzhledově jí tohle nesahá ani po nárazníky...
Pro mě jako 100% škodovkáře je to raritka jako hrom a jen kvůli záchraně bych ho klíďo koupil (kdybych na to měl že), ale jinak ten čumák se mi vůbec, ale vůbec nelíbí
-> Zazaa: njn ale lobra jsou o image, ten kdo je má je in ;)
-> Risan: ta hromada dilu je pro spoustu lidi "spotrebak" kterej jim pomaha udrzovat ty stare zavodni a soutezni auta v provozuschopnem stavu (treba praskajici litinove hlavy)
pro mlade "tuzery" to ani moc neni pac hlavy nesedi na favomotor, poloosy nesedi na vlecku, dvojite olejove cerpadlo nevedi na co je atd atd
jinak s cim mas pravdu je to ze by si to tech par lidi co to potrebuje mohlo prodavat za nejake rozumne ceny a ne to v co se to zvrhava ted :( bohuzel se ty veci stavaji predmetem zajmu vselijakejch prekupniku a pak to dopada takhle
ono se staci podivat co se deje kolem Lober na vlecku kdyz vidim co sou lidi schopny za ne dat tak nechapu ... kazdej je chce i kdyz je 95% lidi vubec nepotrebuje pac na beznej skoda-motor staci mit v poradku silentbloky na motoru a prevodovce aby se to nenaklanelo a napravu v dobrem stavu a tripod to v pohode pobere ....
pro mlade "tuzery" to ani moc neni pac hlavy nesedi na favomotor, poloosy nesedi na vlecku, dvojite olejove cerpadlo nevedi na co je atd atd
jinak s cim mas pravdu je to ze by si to tech par lidi co to potrebuje mohlo prodavat za nejake rozumne ceny a ne to v co se to zvrhava ted :( bohuzel se ty veci stavaji predmetem zajmu vselijakejch prekupniku a pak to dopada takhle
ono se staci podivat co se deje kolem Lober na vlecku kdyz vidim co sou lidi schopny za ne dat tak nechapu ... kazdej je chce i kdyz je 95% lidi vubec nepotrebuje pac na beznej skoda-motor staci mit v poradku silentbloky na motoru a prevodovce aby se to nenaklanelo a napravu v dobrem stavu a tripod to v pohode pobere ....
Vše je o tom, že každá věc má pro každého člověka rozdílnou cenu.To co jeden považuje za kus bezceného železa je pro druhého součástka, za kterou, pokud ji shání například ke kompletaci veterána, je ochoten platit horentní sumy. Takže pohled každého z nás na zde představený prototyp škodovky a nabízené díly pochopitelně bude rozdílny, to je třeba si uvědomit, než se tady začneme osočovat navzájem.Pro Risana to je třeba "bezcenný kus s hromadou harampádí"
, pro jiné zase vysněný kousek, který by chtěli mít doma za jakoukoliv cenu.

-> Risan: Tak mě řekni proč sami nabízeli 28000 za jednu novou bezcennou hlavu
TTomas 01.08.08 10:36:17 napsal: -> Risan: ... A nebud na mne nasranej, ze nepoznas 742 od rs:)
Ale ne, nejsem, však co, nepoznám to a tady máš nejlepší důkaz o tom, jak málo lidí ocení tento vůz. A není to pak na zamyšlení, když se považuje za vzácné něco, co ocení jen hrstka lidí? Nemůže si to ta hrstka lidí mezi sebou prodávat za prachy o řád nižší?
-> Zazaa: -> CHIP: Tak mi to kluci vysvětlete, v čem se pletu. Jsou snad někde lidi, kteří mají původní vozy, do nichž tyto díly patří, akorát zrovna tohle jim chybí ke kompletaci?
Ale ne, nejsem, však co, nepoznám to a tady máš nejlepší důkaz o tom, jak málo lidí ocení tento vůz. A není to pak na zamyšlení, když se považuje za vzácné něco, co ocení jen hrstka lidí? Nemůže si to ta hrstka lidí mezi sebou prodávat za prachy o řád nižší?
-> Zazaa: -> CHIP: Tak mi to kluci vysvětlete, v čem se pletu. Jsou snad někde lidi, kteří mají původní vozy, do nichž tyto díly patří, akorát zrovna tohle jim chybí ke kompletaci?
-> Zazaa: Schvalne jsem si to taky precetl, to co napsal .. a jako ty .. nic vtipnejsiho jsem dneska jeste neslysel .. 

-> Risan: ta sbirka dilu co maji maji pomijivou hodnotu pro teenagery snazici se vylepsovat seriove 742 ....... to si me fakt dostal :))) takovou picovinu (sorry jinak to rict nejde) clovek jen tak neslysi :)))
no ale aspon sem se pobavil
no ale aspon sem se pobavil
-> Risan: tohle tady nema cenu řešit, sou lidi co by slovama vyvážili hodnotu shade zlatem a lidi co to vidí realněji a taky něco mezi
-> Risan: Prosim te co to meles...zajemce sem nejspis nikdy nepujde a Majkl to tema zakladal s tim at se vyjadrime. Taky bych rekl, ze podle te sbirky dilu bude majitel moc dobre vedet o cem je rec. Nevim podle ceho soudis, ze to kupovat nebudu. Uz odzacatku jednam s Majklem. A nebud na mne nasranej, ze nepoznas 742 od rs:)
No jo, kupovat to nebudeš, ale řečma na veřejným fóru případnýmu zájemci vyšroubuješ cenu a majitele přesvědčíš o tom, kdo ví jaký nemá doma zlatý prase, aby pak skutečnýmu zájemci dělal drahoty.
-> Risan: Rysane, ale ty dily tady nejsou na tuning 742. Naprosta vetsina dilu je z ery 110L rallye - az 130rs. To je myslim viditelny na prvni pohled. No a co se rs naprav na tom jak ty pises "bastlik" tyka, myslim, ze jsou super bonus. Zajisti dobre jizdni vlastnosti uz tak jak auto je a prave podle meho ti zajisti jistou jedinecnost. V nejakym tom erku se jeste objevi, ale v aute jako je garde,rapid je to naprosta rarita. Zminoval jsem je i proto, ze jen tyto solo ramena maji dnes hodnotu jakou jsi nabidl za cele auto. O tech dilech, ktere nezyvas tuning 742 radsi ani nemluvim.
-> TTomas a další: No jo, nápravy z RSka a takový věci... Já chápu auto jako celek a z tohoto pohledu nápravy z RSka na autě, který vypadá jako špatně otuněnej Rapid jsou jen detailem. OK, jestli si mám ty nápravy vystavit do vitríny, tak potom jo a mají cenu. Ale na autě? Jestli se na to díváš z tunerského pohledu (který je ale při snaze zachovat prototyp jako svědka minulosti poněkud pomýlený), pak chápu.
Cena "sériových" kabrioletů je v něčem jiném. To jsou auta, která vypadají nepřehlédnutelně zajímavě, atraktivně. A je jich rozumně málo. Jsou rozptýlené na ploše naší republiky (ty, co jsou tady), takže z pohledu člověka, který to potká, není už valného rozdílu mezi tím, jestli je jeden kus nebo sto. "Jedinej kus" je jenom zaklínadlo pro pár pošetilců, na které to dělá dojem.
U tohoto Ti každej řekne, že sis to udělal sám. Blábolení o nápravách z RSka pak bude brát jen jako důkaz garážového tuningu.
"Prototyp", to je zase jenom zaklínadlo. Normálně každej zakroutí hlavou nad autem, u kterýho si člověk musí lehnout na zem, aby poznal, že je zajímavý. Jako auto zajímavý je, ale že by to bylo až tak kulervoucí...
Je to bastlík, ke kterému je relativně zajímavá historka. Kolik stojí zbastlená škodovka snad víme. Kolik ale stojí ta historka?
Pak je tady ten zbytek dílů, které mají možná dneska hodnotu pro ty, kteří se snaží ještě pořád vylepšovat sériové 742ky. Ale ta hodnota je velmi pomíjivá, protože éra vylepšených 742jek zemře s dnešní generací teenagerů. Pak už budou mít cenu jen veteráni, tj. stav co nejpůvodnější.
Cena "sériových" kabrioletů je v něčem jiném. To jsou auta, která vypadají nepřehlédnutelně zajímavě, atraktivně. A je jich rozumně málo. Jsou rozptýlené na ploše naší republiky (ty, co jsou tady), takže z pohledu člověka, který to potká, není už valného rozdílu mezi tím, jestli je jeden kus nebo sto. "Jedinej kus" je jenom zaklínadlo pro pár pošetilců, na které to dělá dojem.
U tohoto Ti každej řekne, že sis to udělal sám. Blábolení o nápravách z RSka pak bude brát jen jako důkaz garážového tuningu.
"Prototyp", to je zase jenom zaklínadlo. Normálně každej zakroutí hlavou nad autem, u kterýho si člověk musí lehnout na zem, aby poznal, že je zajímavý. Jako auto zajímavý je, ale že by to bylo až tak kulervoucí...
Je to bastlík, ke kterému je relativně zajímavá historka. Kolik stojí zbastlená škodovka snad víme. Kolik ale stojí ta historka?
Pak je tady ten zbytek dílů, které mají možná dneska hodnotu pro ty, kteří se snaží ještě pořád vylepšovat sériové 742ky. Ale ta hodnota je velmi pomíjivá, protože éra vylepšených 742jek zemře s dnešní generací teenagerů. Pak už budou mít cenu jen veteráni, tj. stav co nejpůvodnější.
Ale ano s tim by se dalo souhlasit.jenze to co sem dal majkl neni ani jedno z tech aut.
To prvni s temi cernymi pruhy,ma zelezny kliky a zadni celo s lampama ze s100.to bych zasadil nekam do roku 1980 max 81.neverim,ze by sli proti proudu casu s pouzityma dilama a hlavne to ma jinou zad potazmo zadni blatniky oproti dalsim prototypum
Ten druhy prototyp ma ementaly a predek jakoby zkopirovany s moskvice Aleko,uplne predelany zadek.par fotek je k mani a i okoli nasvedcuje tomu ze to bude tak 1985 a mozna novejsi.
Ten co sem dal Majkl je presne mezi temahle autama tzn „stary predek“ a „novy zadek“ logickou dedukci bych ho zasadil do roku 1982-83..uvidime,treba se dozvime od majitele vic
To prvni s temi cernymi pruhy,ma zelezny kliky a zadni celo s lampama ze s100.to bych zasadil nekam do roku 1980 max 81.neverim,ze by sli proti proudu casu s pouzityma dilama a hlavne to ma jinou zad potazmo zadni blatniky oproti dalsim prototypum
Ten druhy prototyp ma ementaly a predek jakoby zkopirovany s moskvice Aleko,uplne predelany zadek.par fotek je k mani a i okoli nasvedcuje tomu ze to bude tak 1985 a mozna novejsi.
Ten co sem dal Majkl je presne mezi temahle autama tzn „stary predek“ a „novy zadek“ logickou dedukci bych ho zasadil do roku 1982-83..uvidime,treba se dozvime od majitele vic
-> Zazaa: konečně jim to někdo řekl já byl línej hledat tu knížku
koukam spousta nazoru, ale ani jeden uplne spravnej .....
takze to co sem Majkl daval neni prechod mezi Rkem a Gardem ani nastupce Rapida, ale alternativa k Rapidu ....
vzniklo to jako jedna z variant nastupce Garde/uzovky (byl i podobnej sedan)
je to sice nejak z roku 80/81 kdy koncila Rka ale Gardecka tou dobou uz najizdela do vyroby a pracovalo se na nastupci a tohle byla jedna z vaiant nastupce Garde ktera nakonec neprosla a misto toho se delal vsem znamej Rapid
a to co sem daval kubina sou prototypy Garde jenze jsou o dost starsi ... jeden co sem videl je z roku 75
takze to co sem Majkl daval neni prechod mezi Rkem a Gardem ani nastupce Rapida, ale alternativa k Rapidu ....
vzniklo to jako jedna z variant nastupce Garde/uzovky (byl i podobnej sedan)
je to sice nejak z roku 80/81 kdy koncila Rka ale Gardecka tou dobou uz najizdela do vyroby a pracovalo se na nastupci a tohle byla jedna z vaiant nastupce Garde ktera nakonec neprosla a misto toho se delal vsem znamej Rapid
a to co sem daval kubina sou prototypy Garde jenze jsou o dost starsi ... jeden co sem videl je z roku 75
-> aDAm: Na tu otazku sis sam rovnou odpovedel..nabidnout to muze, ale pochybuji, ze to pan proda. Ty mluvis o obycejnym rapidu kabrio a jeste s upravama a ne o orig. prototypu a stejne za nej chces vic nez nebidnutych 50tis ne?
-> Majkl: tak všechno je odvisle od nabidky a poptavky že a taky na tom jestli to chce prodat do nějaké doby nebo je mu to šumak že bude hledat kupce třeba dva tři roky
-> Risan: taky bych za to nedal tech 500 tis, protoze za ty prachy si udelam Mustanga ze 70 roku a budu z neho mit mnohem vetsi radost i uzitek... tech 50 000 byl presne muj odhad.. ale kdyz vidim ze rapid kabriolet se prodava kolem 100 000 tak tohle bych realne videl tak na 150 000 maximalne..
-> petr s: to co jsem daval ja neni nastupce rapida, ale nastupce 110r ! rapid v te dobe jeste ani nebyl..
-> TTomas: a proč by to nemohlo byt za to pade? prostě rišan dal nabidku a prodavajici ji buď přijme nebo ne. to máš stejně jako moje cabro, chodi nabidky s cenou jako by to byl kadet nebo stary escort tak holt jen davam vědět že tohle opravdu ne...
-> TTomas: Neříkám že to má zrovna tento ale takový jezdil na doprovodech
-> Risan: Pokud je to opravdu ten typ co rika Petr a ma napravy z rs, tak cena uz jenom kvuli nim nemuze byt 50tis. Docela se divim, ze s timhle 50tisicovym pristupem vlastnis 2 prototypy a jeste MTX, ale asi musis umet nakupovat.
-> Risan: jo jasne ale stejne bychom zek ze jenom nedokoncene auto stoji naj naj najmenej 50 a este ta hromada veciiii

Já si myslím, že tady by se neměly střílet nějaký uhozený ceny. Že se někde objeví inzerát, že někdo prodává nějakej nejasnej prototyp za 200 nebo 500 neznamená, že se skutečně najdou kupci, co jsou ochotní za nekompletní přebastlenou škodovku uvalit takové peníze. Ono je těžko říct, jakou má cenu auto, které se normálně neprodává a tak není zkušenost, za kolik by si to hned někdo koupil. A na blázna, co za to dá půl mega, může taky prodávající čekat deset let.
Jasně, tady se najde hromada lidí, kteří by to chtěli i za půl mega. Jenže ho nemají. A možná kdyby měli dost inteligence na to, aby dokázali vydělat půl mega, tak by taky pochopili, že se dají ty peníze utratit účelněji. A tím myslím třeba to, že přinesou daleko víc radosti než jedno auto, na které stejně 99% lidí řekne, že si to někdo ubastlil v garáži sám.
Můj postoj (předesílám, že sbírám zajímavá auta, škodovácké prototypy mám zatím dva, když do toho nebudeme počítat MTX) k tomu je: dám mu za to celý 50 000. Jestli mu někdo dá víc, budiž mu přáno. Za víc by mi ty starosti s tím bastlíkem nestály. Zas tak zajímavé mi to nepřijde - nijak zvlášť pěkné, nepůvodní, ego si s tím vylepšovat nemusím (a ani by to nešlo).
Jasně, tady se najde hromada lidí, kteří by to chtěli i za půl mega. Jenže ho nemají. A možná kdyby měli dost inteligence na to, aby dokázali vydělat půl mega, tak by taky pochopili, že se dají ty peníze utratit účelněji. A tím myslím třeba to, že přinesou daleko víc radosti než jedno auto, na které stejně 99% lidí řekne, že si to někdo ubastlil v garáži sám.
Můj postoj (předesílám, že sbírám zajímavá auta, škodovácké prototypy mám zatím dva, když do toho nebudeme počítat MTX) k tomu je: dám mu za to celý 50 000. Jestli mu někdo dá víc, budiž mu přáno. Za víc by mi ty starosti s tím bastlíkem nestály. Zas tak zajímavé mi to nepřijde - nijak zvlášť pěkné, nepůvodní, ego si s tím vylepšovat nemusím (a ani by to nešlo).
-> petr s:
bomba

-> gabo00000: Jezdilo to na dělítkách a nápravy byli RS
-> petr s:
tak potom nebol ani normalny podovozok a seriova prevodovka ze jo?

-> gabo00000: To si nepamatuji jenom vím že soutěžák tomuto nestačil
-> petr s: jo..a inac v tom od serie bola Lkova palubka?
-> gabo00000: Ano tam zkoušeli i 105 turbo a jezdil sní šéf doprovodu AZNP
-> petr s: do toho cerveneho?
-> gabo00000: Ano a chtěli tam dávat 1600 motory
-> petr s: jaj to cervne.:D ja uz som mimo s toho pac som myslel na majklove kabro..tak to by mal byt naslednik rapa nie?

-> gabo00000: Nepíši protože tohle mělo být po rapidech
-> Majkl: ked chapem spravne ta zohle jso znamena tvoje foto a kubinove predchodcovia garde..ano medzi 110r a garde
-> Majkl: to same pise peter nie?

-> petr s: nemas pravdu, to co jsem daval ja, je mezikus mezi 110r a Garde.. to co sem dal kubina je to samy, akorat jina kusy, proste jedny z prvnich gardecek..
30.07.08 12:20:29Žádný zmatek tohle jsou prototypy před náběhem garde a majklovo je následník rapidu
-> Nwkt: To bezpochyby...
-> David29: Ne, ale nějakýho sběratele tohle zajímat bude
-> tomaso435: A kdybys byl, moc nevěřim tomu, že by tě škodovky zajímaly 
