skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> MVM: Alespoň se nehádáme. ;-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ...nejlepe po oprave zastrcky vymenou za "dvojkolikovou " :-)
-> T: Kdyby bylo všecko tak jednoduchý,byl bych prvni kdo by to měl doma. Zavodni BBS byly stejne hezčí..
Tyjo jedna vrtačka tolik radosti 

-> King: Nojo, kde jsou časy, když autodráha nebo vláčky pro děti byly napájeny autotrafem




-> Matthes, záškodník z TechWebu: U vrtacky to docela chapu, ale u audiokomponentu s kovovym plastem a ve tride II je spousta opatreni, ktery moje predstavy o bezpecnosti plne uspokojujou, takze muj preamp i oba koncovy zesiky jsem konstruoval ve tride II. Je tam namatkou bezpecnostni trafo s lepsi izolaci mezi primarem sekundarem, vsechny primarni kabliky musej mit dvojitou izolaci, vsechny casti pred primarem trafa (filtr, softstart, pojistky...) museji mit i vevnitr plastovej kryt a jsou prisnejsi pozadavky na minimalni vzdalenost zivejch casti od šasi. Nic nebrni a jako bonus se clovek vyhne problemum se zemnima smyckama.
-> StepaNoFUN: Říkám si, že se do tý plastový části dostane na stěny kovovej prach, kterej spojí motor (prostor motoru) s kovovou části a pak při závadě na motoru bude kovová část pod napětím...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pokud je ta izolace udělaná dobře, tak není problém... To je jako hodnotit IP25 u bojleru. Bylo mi řečeno - jsi zkušebna? Nejsi tak drž hubu a zapoj to nad tou vanou.
BTW - pro tu prdel můžu zkusit starou Narexku (tu modrou) zkusit na izolaci napětím 2,5kV... Myslím, že projde. ;-)
BTW - pro tu prdel můžu zkusit starou Narexku (tu modrou) zkusit na izolaci napětím 2,5kV... Myslím, že projde. ;-)
-> StepaNoFUN: Jo už rozumim :-) Celkově spotřebiče, který jsou třída 2 a maj kovové vnější části, ve mě úplně důvěru nebuděj...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to byla ta inovovaná verze. To co dával NVM je hliník. ;-) A to byla třída I. ;-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.12.20 19:01:28: Tyvoe, tu jeste nekde mam asi 

-> StepaNoFUN: Jo, je to plast, ale převodovka je kov. To mě nenapadlo z tý jeho fotky... S jinou takovou vrtačkou jsem se nesetkal.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Není ta Tvoje plastová? Myslím plášť motoru.
Tahle vypada duveryhodneji no... Ale taky je kovova z casti.
-> MVM: tu vrtačku mám doma v zánovním stavu i s krabicí a vším, co k ní patří.
-> MVM: Nevyřadil. Ale nepodepsal bych se pod to. Řekl bych, že to jsem neviděl, změřil izolaci a odpor PE a vrátil vám to.
Jako ale třeba prodřený a popraskaný prodlužováky jsem klukům v práci rovnou stříhal po metru.
Nebo když si nějakej ko*ot koupí 2 žilovej prodlužovák a protože mu tam nejdou všechny vidlice, tak odbrousí ty zarážky, takže provozuje vše bez PE. :-D To pak má stejnej osud, jen to vidím.
Jako třeba nesmí bejt redukce z 32A zásuvky na 16A zásuvku. Ty prostě říkám, že jsem neviděl...
Jako ale třeba prodřený a popraskaný prodlužováky jsem klukům v práci rovnou stříhal po metru.
Nebo když si nějakej ko*ot koupí 2 žilovej prodlužovák a protože mu tam nejdou všechny vidlice, tak odbrousí ty zarážky, takže provozuje vše bez PE. :-D To pak má stejnej osud, jen to vidím.
Jako třeba nesmí bejt redukce z 32A zásuvky na 16A zásuvku. Ty prostě říkám, že jsem neviděl...
-> StepaNoFUN:
Ale to platí i pro případné prodlužovací přívody
Ale to platí i pro případné prodlužovací přívody

-> StepaNoFUN: No jak to čtu, Ty bys nam vyřadil pulku veci v dílně
Dobře, berujako dobrou radu polepšim se..

-> MVM: Zahazovat ji nemusíš. Jen je dobrý alespoň občas změřit odpor uzemění z vidlice kabelu proti plášti a dělat s tím radši v rukavicích a ne ve vlhku. ;-)
A ideálně to mít v zásuvce chráněný chráničem 30mA. ;-) To sice dostaneš ránu, že si sedneš na zadek, ale nezabije Tě to.
A ideálně to mít v zásuvce chráněný chráničem 30mA. ;-) To sice dostaneš ránu, že si sedneš na zadek, ale nezabije Tě to.
-> Tomaso435 10.12.20 18:09:23: Nemusí to bejt pravda. Pokud to má jen 2 žilovou šňůru (z výroby) a označení spotřebiče třídy II (2 soustředný čtverce), tak je to v pořádku.
Další věc, co nesmí bejt je, když někdo utrhne vidlici u vrtačky a dá tam nějakou univerzální šroubovací. Na spotřebiči třídy II zase striktně - 2pólová vidlice a nerozebírací.
Další věc, co nesmí bejt je, když někdo utrhne vidlici u vrtačky a dá tam nějakou univerzální šroubovací. Na spotřebiči třídy II zase striktně - 2pólová vidlice a nerozebírací.
-> StepaNoFUN 10.12.20 18:28:24: Teď jsi me celkem dostal.. no ja nevim, delali jsme s ni roky na baraku. Je totiz lehká. Jasne dneska uz vic pouzivam aku. Ale umrela mi baterka s tim kotouckem tak jsem vzal prvnico byla po ruce
Tak ji mam zahodit.. ? 


-> MVM: Já jsem takovouhle (funkční, jen měla sjetý uhlíky za pár korun) vrtačku dostal jako prcek, když je z tohohle důvodu vyřezovali ve fabrice. Ustřihli mi od ní kabel a vrtal jsem si s ní do písku. :-D Protože se vědělo, že za několik let budou zakázaný definitivně, tak při jakýkoli (i sebemenší) závadě se vyhazovaly a nahrazovaly novejma. :-)
Spravne. Spotrebice tridy I drzeny v ruce jsou zakazany. Uz asi tak 30 let.
-> Tomaso435:
No, když máš věc kterou nemusíš držet oběma rukama, tak máš furt ještě naději se zachránit.
No, když máš věc kterou nemusíš držet oběma rukama, tak máš furt ještě naději se zachránit.

-> StepaNoFUN 10.12.20 17:39:16: jestli se toto nesmí používat tak to babička muže rovnou zahodit šlehač mixér a pulku kuchyně co je kovová s látkovou šňůrou :-D .. no a já čkd 5kg vážící vrtačku kterou nezastavíš 

-> palinator: to ale neplatí len pre tú vrtačku nie?
-> suri:
Tipuju, že je to spotřebič třídy 1. A když se ti rozžmoulá uzemnění a dojde k poruše izolace, zabije tě to.
Tipuju, že je to spotřebič třídy 1. A když se ti rozžmoulá uzemnění a dojde k poruše izolace, zabije tě to.
-> StepaNoFUN 10.12.20 17:39:16: Tátu jednou pěkně chytila a zachránil ho až děda, který přiběhl a vytáhl ji ze zdi. To jsem ještě nebyl na světě. 

-> MVM: Dobrá historie ta vrtačka. :-D Víš o tom, že se to už nesmí používat?
-> Tuner#2: Tohle je z Cayena Turbo. No kol je malo, bud dobry a nebo uplne rozstipany..
-> MVM 10.12.20 14:34:59: Když mě se tyhle moc nelíbí, nenašlo by se zadní z 997.2 GT3RS s centrální maticí? To bych si na zdi a nebo jako stolek dokázal představit



-> MVM: To se Turbí kola povalujou po škarpách? Asi jezdím po špatných silnicích. 

Mam tu už nějakej patek nějaký disky, tak po večerech kdyz se mi bude chtit udělám dva stolky. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.20 21:40:04: Hele a nepřemýšlel jsi nad tím, že bys šel filosofovat o zdegenerovanosti virtu na Facebook, když ti tam lidi tak dobře naslouchají, zatímco tady se setkáváš jen s nepochopením?
-> kpt.Budha 09.12.20 09:15:48: nepochopil jsi to tak jak bylo myšleno...
Reagoval jsem zejména na tento příspěvek -> Tomaso435 07.12.20 15:37:05: , který prostě považuji za totální blbost od někoho, kdo ani ten FB ve finále nepoužívá.
Zároveň jsem tady napsal čtyři hlavní důvody: -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01:
To, že se diskuze postupně stočila jen k jednomu důvodu a ještě tady Syny opět předvedl své soudy a ví co já si myslím a co bych chtěl je fakt úsměvné... Tak nějak mě to znechutilo i cokoliv dál vysvětlovat, protože ty důvody jsem zde už ostatně napsal všechny v postu na který jsem dal link.
P.S.: Nějaké tipy Tě pošlu do SZ.

Reagoval jsem zejména na tento příspěvek -> Tomaso435 07.12.20 15:37:05: , který prostě považuji za totální blbost od někoho, kdo ani ten FB ve finále nepoužívá.
Zároveň jsem tady napsal čtyři hlavní důvody: -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01:
To, že se diskuze postupně stočila jen k jednomu důvodu a ještě tady Syny opět předvedl své soudy a ví co já si myslím a co bych chtěl je fakt úsměvné... Tak nějak mě to znechutilo i cokoliv dál vysvětlovat, protože ty důvody jsem zde už ostatně napsal všechny v postu na který jsem dal link.
P.S.: Nějaké tipy Tě pošlu do SZ.
-> dragon_cb_cz: trochu jinak, nevim do kdy Suzuki vyrabelo jeden model ve vic tovarnach, ted to maj vic sjednoceny, Vitary a S-Crossy se vyrabej v Madarsku, Swift, Ignisy, Jimny v Japonsku, dalsi nevim :)
-> U-Geen 09.12.20 14:00:26: Aha, já myslel, že sporty jsou exkluzivnější zboží. Trojkový jsou myslím jen japonský.
-> Venca.: takze turecka toyota je v pohode?




-> Venca.: nestezuju si (ani manzelka co ma druhyho Madara), narozdil od poslednich dvou rejzi vyrobenejch v Japonsku :-)
-> U-Geen 09.12.20 14:00:26: Nejhorší kombinace 

-> dragon_cb_cz: rejže vyrobená v Madarsku :-)
-> U-Geen 09.12.20 13:45:04: SSS2 je ale pravověrná rejže, ne?
-> Venca. 09.12.20 13:30:23: 
-> vhml 09.12.20 13:09:02: Vím. Jak píše -> darklord 09.12.20 13:23:27: , trochu rejpu
I když se dneska často JDM používá volně pro libovolného japonce, tak sensu stricto to znamená jen japonce vyrobeného pro domácí (japonský) trh.

-> vhml 09.12.20 13:09:02: Vím. Jak píše -> darklord 09.12.20 13:23:27: , trochu rejpu

-> Venca.: tj, jeste ze postupne prechazim na madarsko :-)
-> vhml: -> Luky: Ale japonský stroje stroje sem v podstatě patří, neb mají stejné vlastnosti jako původní škodovky - koroze, pořád s tim něco je a spousta úprav potřeba 

-> vhml: dragon podla mna narazal na vyznam skratky JDM, a do toho naozaj lavostranne auta nespadaju.