A z výsledku mám velkou radost - nejen, že pod autem už nejsou loužičky převodového oleje, ale ten motor teď jede úplně neskutečně.

Do jaké míry je to tím, že místo ohoblované origo vačky je tam zánovní vačka z BMM 50 kW, ale na to, že jsem ve středu ráno v nedostatku času nahodil první kontaktní rozdělovač, který byl po ruce (Fa rozdělovač, který jsem tam měl původně, má uvolněný jeden z čepů závažíčka odstředivé regulace a tímto závažíčkem brousil těleso, nebyl už čas ještě dělat repas rozdělovače) a nastavil jen základní předstih a frčel do práce, tak hned při první jízdě se mi postupně vytvořil úsměv od ucha k uchu - takhle krásně mi žádná 130 nikdy nejela - na cestě Zvole - Mělník (a zpět) jsem nenašel jediný úsek, kde bych vyzkoušel limit akcelerace
Jo, oproti zdejším závoďákům to je obyč série, ale já jsem spokojen a už teď chci, aby mi takto jezdil i můj "sváteční" vůz (Å) - tak mám úkol na zimu
