
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
07:38:43
14.05.2023
14.05.2023

Bukaj
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 07.05.23 16:56:28: Já za svůj život měl asi tak dohromady 6 defektů, z toho 3 během měsíce letos v předjaří - všechny o hranu díry v silnici a všechny 3 gumy na vyhození...

18:57:52
11.05.2023
11.05.2023

Zeke-ten šestý
Jel jsem pro brzdic na formana a potkal tam na nakupech dalsi lidi s favoritem 

13:22:35
10.05.2023
10.05.2023

OTA-MTX
Přišel jsme na to, jak u feldy levně zvýšit výkon motoru, zlepšit reakci na plynový pedál tak nějak vůbec jde auto celé líp než předtím. celé to vyšlo jen na 85,- Kč.
Vyhodil jsem vyrezlé a polámané plynové lanko a nahradil jej novým
Jinak jsem taky o víkendu vytáhl jezevčíka po zimě a vyměnil převodový olej (byl tam moc řidký). Přišel mi nějaký pohodlnejší. Až po návratu jsem zjistil proč. v Pneu bylo 1.5 BARu...
Vyhodil jsem vyrezlé a polámané plynové lanko a nahradil jej novým

Jinak jsem taky o víkendu vytáhl jezevčíka po zimě a vyměnil převodový olej (byl tam moc řidký). Přišel mi nějaký pohodlnejší. Až po návratu jsem zjistil proč. v Pneu bylo 1.5 BARu...
21:55:31
09.05.2023
09.05.2023

King
20:35:13
09.05.2023
09.05.2023

dragon_cb_cz
-> Borderer 09.05.23 18:48:42:
Máme radost, Vincente
Ty kola tomu seknou.
-> Jirik_Tuňák1983 09.05.23 19:20:08:


-> Jirik_Tuňák1983 09.05.23 19:20:08:

19:20:08
09.05.2023
09.05.2023

Jirik_Tuňák1983
18:48:42
09.05.2023
09.05.2023

Borderer
Po měsíci sem vyjel z dílny. Pro letošek spokojenost.
13:48:25
09.05.2023
09.05.2023

Jumbo
-> palinator: Diky...
13:46:14
09.05.2023
09.05.2023

palinator
-> dragon_cb_cz:



13:40:34
09.05.2023
09.05.2023

dragon_cb_cz
-> palinator 09.05.23 13:35:06: I ta barva je taková tomáte 

13:35:06
09.05.2023
09.05.2023

palinator
-> Jumbo:
Pjekní tomáte.
Pjekní tomáte.
22:13:27
08.05.2023
08.05.2023

Jumbo
Vymenil vyfuk, oplachl prach a jeste stihl posledni slunicko na kopci... Nakonec fajn den...
18:18:00
07.05.2023
07.05.2023

Jumbo
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Neni mozne, ze bys mel neco vevnitr v pneu?
16:56:28
07.05.2023
07.05.2023

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: Taky nechápu. Nikdy jsem neměl defekt a teď během půl roku na jediném autě a na jediné pneumatice. 

16:26:59
07.05.2023
07.05.2023

Eidy
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tolik defektů v řadě? Ta pneumatika je magnetická?
15:51:02
07.05.2023
07.05.2023

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Našel jsem pátý defekt v řadě za sebou během půl roku. Vtipné je, že je to pořád na té stejně pneumatice...
22:09:45
05.05.2023
05.05.2023

Tom Troll
-> Enggik: A2242...
jinak na tý kastli fakt od sloupků dolu neni kde by se dalo vařit na plech. Pak asi udělám galerku, protože takhle po smrti auta se likvidovaly před 15 lety, ne teď. Moc s tim nechci hejbat protože naprosto reálně hrozí že zadní ramena projedou podlahou.
Ale je to furt plně pojízdný.
jinak na tý kastli fakt od sloupků dolu neni kde by se dalo vařit na plech. Pak asi udělám galerku, protože takhle po smrti auta se likvidovaly před 15 lety, ne teď. Moc s tim nechci hejbat protože naprosto reálně hrozí že zadní ramena projedou podlahou.

Ale je to furt plně pojízdný.

21:16:41
05.05.2023
05.05.2023

Enggik
-> Tom Troll: Ani nee, u takovýhle kastle se mě ještě drží snaha o záchranu
Pošli číslo kastle tý GLSy. Docela mne začíná zajímat nějaký rozpětí, kdy se tyhle chladiče dávali 



17:58:14
05.05.2023
05.05.2023

cPetan
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: asi jo, ale je to v nedořešeným dědictví, tak mi to nechtějí ani zlikvidovat. Resp. asi bude vývoz do Bulharska 

16:29:36
05.05.2023
05.05.2023

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> cPetan: takže nejde pod lis?
16:28:21
05.05.2023
05.05.2023

cPetan
Potřeboval jsem to trochu porovnat, aby se dalo do vsi zajet na evidenci. Měli jste pravdu, je to papír 

07:04:09
05.05.2023
05.05.2023

Tom Troll
-> Enggik: Copak, máš dejavu? 

20:12:55
04.05.2023
04.05.2023

Tom Troll
-> Tom Troll: Technicky neuvěřitelně netknutý auto, netchápu jak může bejt všechno až na kastli tak pěkný, a přiom karoserie tak po smrti.
Lahůdka, chladič s bílými boky, znalci vědí.
Lahůdka, chladič s bílými boky, znalci vědí.

19:47:03
04.05.2023
04.05.2023

minno
-> COL 02.05.23 21:33:37: Já to v sedivem filtruju, ale ne dost, alespoň to ale v zatáčkách divoce nelita.Ako to filtruješ? Poraď.
12:41:38
04.05.2023
04.05.2023

MVM
-> Václav Vašák 04.05.23 11:11:03: Můj motor jsem poskládal podle vyzkoušenýho fungujiciho dvojčete. A jestli je tam o něco miň nebo vic mě opravdu nezajímá.
Zajimalo by mě to tehdy,pokud by to bylo závodní auto, dodržovali by všichni 1300 čistých a potom by záleželo opravdu kolik tam kdo má. Tak jak se to dělalo driv. Dnes je stejně většina 1400 a vic.. Tak co bych si dělal stres. Navíc já tam u sebe vim o minimálně třech restrikcich,co je udělaný špatně.. Ale to je moje věc.
Zajimalo by mě to tehdy,pokud by to bylo závodní auto, dodržovali by všichni 1300 čistých a potom by záleželo opravdu kolik tam kdo má. Tak jak se to dělalo driv. Dnes je stejně většina 1400 a vic.. Tak co bych si dělal stres. Navíc já tam u sebe vim o minimálně třech restrikcich,co je udělaný špatně.. Ale to je moje věc.
11:11:03
04.05.2023
04.05.2023

Václav Vašák
-> MVM 01.05.23 16:05:01: kdyby ten motor dělal sám majitel,tak může být spokojený i se šlapkama...zde se jedná více méně o složení dodaných dílů a nemyslím jsi,že by se na tom dalo něco zkazit tak moc,aby to jako celek tak moc nefungovalo + tam bylo i nějaké ladění,takže mě vychází nekvalitní použité díly nebo nezkušenost s karbecama.Kdyby se vzala vrakovištní 1,4 co není zadřená a dala se do ní základní vačka kolem těch 280°,sériový rozdělovač,sedr 130 a domorobo výfuk,tak bych očekával podobné parametry.Ovšem každého věc,kam dává svoje prachy,i kdyby je spláchnul do záchodu,což se zde děje v mnoha případech,ale taky na to mohu mít vlastní názor a chápu,že se zde bude vše obhajovat,jenom aby to bylo opačného názoru,než mám já
Dřív se za jiný názor upalovalo na hranici,dneska fakuje na virtu
V první řadě to chce mít trochu sebereflexe,já se nestydím říct jaký to jsem kokot a jít jinam,když nejsem spokojený,ale je hodně lidí,kteří prostě svůj názor nemění...viz. moje video o rozvodech,on naštěstí není ten případ,ale znám lidi,co by nechali opravu opět na stejném servisu,co to takle pokurvil,protože nevím,asi nejspíš nemají mozek...a sebereflexně vím,že zkoušet tady něco dokazovat nemá smysl,zpochybnit se dá totiž všechno.Tebe nezajímá,jaký přínos měly ty prachy,cos do motoru nasypal,nebo se bojíš výsledku nebo ti je líto těch 1500kč za brzdu?Je to uplně stejný jako když mě pokrývač udělá střechu,ono do ní poteče a já budu dávat na ona místa kastroly místo toho,abych řešil nekvalitně odvedenou práci...ale přesnější je to,že se budu modlit,aby nezačlo pršet,co kdyby náhodou střecha byla udělána špatně 



22:44:16
02.05.2023
02.05.2023

Bukaj
-> Syny: Já je nevozím dodneška
A to jsem dědovi ještě říkal, že měl štěstí na slušného zloděje, že dost často se krade benzín akuvrtačkou...

A to jsem dědovi ještě říkal, že měl štěstí na slušného zloděje, že dost často se krade benzín akuvrtačkou...

22:41:34
02.05.2023
02.05.2023

Syny
-> Bukaj: Jo, po téhle zkušenosti už jsem náhradní šrouby vozil. Já tam měl na nádrži dokonce dva :)
22:41:21
02.05.2023
02.05.2023

Bukaj
-> StepaNoFUN 02.05.23 22:34:17: Jednak nemám půl mega a druhak nechci být závislý na servise (záruční opravy a servis). Takhle jsem si svým pánem, servis dělám, když je třeba nebo některý odkládám, když se to hodí mně a ta činnost na autě mne baví. jen bych tedy na ní potřeboval vyšetřit víc času, abych byl spokojenější...
22:37:43
02.05.2023
02.05.2023

Bukaj
-> Syny: Já tahkle kdysi ve Střešovicích (u muzea MHD) zastavil u stodvacítky na varovkách - starý pán povídal, že ujel tak kilometr a chcíplo mu to....
Po minutě ohledávání jsem shledal, že nemá vůbec žádnej benzín a následně jsem zjistil, že nemá ani výpustní šroub na nádrži...
Někdo mu před barákem benzín vypustil.
No, šroub jsem neměl, ale děda měl v autě krabičku s pár šroubkama a tak jsem vybral tu nejkratší M10, co tam byla a s použitím drobného násilí ji našrouboval do závitu pro vypouštěcí zátku - ta má sice jemnější stoupání závitu, ale co - fungovalo to (měděný těsnicí kroužek zůstal naštěstí na nádrži)
Pak jsem mu nalil z kanystru 5 litrů benzínu, načerpal ručně páčkou čerpadla a popřál šťastnou cestu k Benzině...
Po minutě ohledávání jsem shledal, že nemá vůbec žádnej benzín a následně jsem zjistil, že nemá ani výpustní šroub na nádrži...

Někdo mu před barákem benzín vypustil.
No, šroub jsem neměl, ale děda měl v autě krabičku s pár šroubkama a tak jsem vybral tu nejkratší M10, co tam byla a s použitím drobného násilí ji našrouboval do závitu pro vypouštěcí zátku - ta má sice jemnější stoupání závitu, ale co - fungovalo to (měděný těsnicí kroužek zůstal naštěstí na nádrži)

Pak jsem mu nalil z kanystru 5 litrů benzínu, načerpal ručně páčkou čerpadla a popřál šťastnou cestu k Benzině...

22:34:17
02.05.2023
02.05.2023

StepaNoFUN
-> StepaNoFUN: dobre... Tak jelikoz mi ted konci zaruka na sluzebaku... Tak bilance.
Najeto skoro 190tis. Mimo nafty, adblue, gum a brzd to stalo spojku a chladic. Na zaruku tesneni pod hlavou, vstriky, poloosy.
Porizovacka 650, dneska bych za to asi okolo 350 - 400 dostal.
Najeto skoro 190tis. Mimo nafty, adblue, gum a brzd to stalo spojku a chladic. Na zaruku tesneni pod hlavou, vstriky, poloosy.
Porizovacka 650, dneska bych za to asi okolo 350 - 400 dostal.
22:27:13
02.05.2023
02.05.2023

Syny
-> Bukaj 02.05.23 21:50:35: To máš dobrý, já takhle dojel jednou se škodovkou domů už skoro na výpary, druhej den jsem jako chudej student jel na benzínku, že tam natankuju alespoň za 400, ale v půlce cesty mi to zdechlo. Tak jsem vzal kanistr a těch pár litrů dal do něj. Donesl jsem to k autu, vylil to tam a ručička se taky ani nehla, navíc to nestartovalo pořád. Tak jsem vylez ven, že to tedy napumpuju pořádně a hle, těch 10 litrů benzínu mi teklo po silnici. Někdo mi přes noc povolil výpustnej šroub a chtěl ukrást benzín. K jeho smůle si odpustil tak možná 2 litry
Já pak 10 litrama vypláchnul nádrž a jel domů pěkně na laně, protože samozřejmě šroub nebyl a já náhradní neměl :)

22:24:15
02.05.2023
02.05.2023

Bukaj
-> StepaNoFUN: Fuj, nafta

22:06:01
02.05.2023
02.05.2023

StepaNoFUN
-> Bukaj: koupit si uz konecne auto, do kteryho budes lejt jen naftu a obcas vymenis olej?
22:03:08
02.05.2023
02.05.2023

Bukaj
Jinak včera jsem přezul 130LPG na nové letní (dle doporučení zdejších členů Falken Sincera), promazal svisláky (u jednoho jsem vyměnil vyhřezlou spodní silonovou podložku) a vymezil vůle v ložiskách předních kol (obě dotáhnout na nejbližší díru v čepu), vyměnil brzdovou kapalinu v celém systému (i když vloni jsem dával repasované čtyřpísty a brzdy odvzdušňoval, tak se mi nechtělo lézt pod auto a laparoskopicky odvzdušňovat PSV - nevýhoda LPG), uklidil bordel v kufru a nakonec vyměnil výfukové parohy (za stodvacítkové) a rovnou dal nový výfuk (původní má žárem ohnuté vstupní trubky, jak byl stržený závit na původních parohách a příruba výfuku držela jen za dva šrouby...).
Ještě potřebuju dořešit držák výfuku (rád bych dal s měkkým uložením přes silentbloky, aby nebylo na výfuku pnutí) a taky konečně vyměnit membrány v reduktoru - už to na LPG nemá moc kultivovaný chod při pozvolném přidávání plynu - ten reduktor jsem taky rozebíral naposled tak před 3-4 lety, takže membrány budou mít přes 100 tisíc...
Jen kde na to všechno brát čas...?
Ještě potřebuju dořešit držák výfuku (rád bych dal s měkkým uložením přes silentbloky, aby nebylo na výfuku pnutí) a taky konečně vyměnit membrány v reduktoru - už to na LPG nemá moc kultivovaný chod při pozvolném přidávání plynu - ten reduktor jsem taky rozebíral naposled tak před 3-4 lety, takže membrány budou mít přes 100 tisíc...

Jen kde na to všechno brát čas...?

21:50:35
02.05.2023
02.05.2023

Bukaj
-> minno: Jo, taky si pamatuju, jak jsem ladil plovák, když jsem koupil svou první 130L. Měla prázdnou nádrž (stála rok na ulici a někdo prořízl hadici a benzín vypustil), po opravě a nalití 5 l benzínu se ručička nepohnula z polohy "dno", tak jsem zajel k pumpě a natankoval dalších 10 litrů (tehdy jako chudý študent) a ručička stále ani ťuk což mne štvalo, takže jsem následně plovák 3x vyndaval a "ladil"... 

21:33:37
02.05.2023
02.05.2023

COL
-> minno: Víc snimacu nemá smysl, je potřeba ten signál filtrovat. To by chytrý budík mohl umět, přeci jen to řešení ve s120 je jak z doby C&K.
Já to v sedivem filtruju, ale ne dost, alespoň to ale v zatáčkách divoce nelita.
Já to v sedivem filtruju, ale ne dost, alespoň to ale v zatáčkách divoce nelita.
21:17:23
02.05.2023
02.05.2023

minno
-> Enggik 02.05.23 20:13:00: Lenže Avia = alias k škodovke
-> COL: Dokým to nebude mať medzikus - logického člena, tak to nikdy nebude fungovať "pekne". Zvlášť u nádrže, ktorá sa skladá z dvoch poliek a snímač je len na jednej z nich.

-> COL: Dokým to nebude mať medzikus - logického člena, tak to nikdy nebude fungovať "pekne". Zvlášť u nádrže, ktorá sa skladá z dvoch poliek a snímač je len na jednej z nich.
20:13:00
02.05.2023
02.05.2023

Enggik
-> minno:
Vymeniť palivomer v škodovke (v nádrži) a následne to vyladiť = robota na pol roka
To nejen na škodovce
Podobnou eskapádu teď mám na Avii. A už si s tím hraju ,,pár" měsíců.
Vymeniť palivomer v škodovke (v nádrži) a následne to vyladiť = robota na pol roka


To nejen na škodovce


16:04:59
02.05.2023
02.05.2023

COL
To chce prozkoumat na vyndany nadrzi. Nejdriv pohyb plovaku ve správných mezích (ani v jedné by se neměl dotýkat povrchu nádrže) a pak doladit ukazatel... Nebo to celý vyhodit a dát tam něco modernějšího včetně budíku.
15:22:02
02.05.2023
02.05.2023

minno
-> Eidy: No, ešte nie je istota, že som to už doladil
Ale aspoň tú plnú a prázdnu nech ukazuje na budíku v tých vyznačených hraničných hodnotách. Že to za jazdy pri poloprázdnej nádrži lieta v 3/4 rozsahu (+ s vypnutým motorom pri menšej voltáži tiež o niečo menej) je tiež hrozné, ale na to sa celkom dá zvyknúť. Ale ak by existovalo riešenie s RJ a stabilnou ručičkou, dám to tam


15:17:23
02.05.2023
02.05.2023

minno
A tak si po tejto skúsenosti hovorím, že či predsa nie je užívateľsky viac priateľnejšie riešenie dnešných áut s výstupom na budíkoch vyladenom riadiacou jednotkou, kde vymením čerpadlo s plavákom za nové a ukazuje to na prvú ostrú, tak ako má. Ako toto starodávne riešenie "čo na snímači, to na budíku". Téma na zamyslenie

15:15:35
02.05.2023
02.05.2023

Eidy
-> minno: To jsem zvědav, jak dlouho to vydrží fungovat teraz.
15:13:58
02.05.2023
02.05.2023

minno
Porovnanie plavákov a nohy. Origo riešenie má plavák na dlhšej páke, čo asi tiež prispieva k stabilnejšej polohe ručičke.
15:12:09
02.05.2023
02.05.2023

minno
Vymeniť palivomer v škodovke (v nádrži) a následne to vyladiť = robota na pol roka

34 rokov a 300 tkm origo snímač fungoval OK (čo u škodovky znamená, že pri plnej nádrži ukazuje plnú a pri prázdnej prázdnu
).
Z ničoho nič mi pri plnej začalo ukazovať kúsok pred "1". Tak som sa toho chytil a to som asi nemal robiť...

Keď už som to vybral, tak rovno rozobrať, vyčistiť, skontrolovať. Zložil som to nazad, plnú už ukazovalo OK, no pri "skoro prázdnej" ručička začala padať pod 0
Tak som rovno zohnal nový snímač, vraj "origo", ale je to novovýroba s univerzálnym plochým plavákom. Nahodil som ho do auta a ručička pri plnej pre zmenu ďaleko za "1".
A subjektívne sa mi zdá, že ručička aj viac cestovala za jazdy.
Tak som ho párkrát vybral, prihol nohu, ale nebolo to stále OK. V ľavotočivej zátačke ručička stále cestovala až za 1. Zrejme to má na svedomí ten plochý plavák, ktorý pri plnom stave pritlačí viac dohora.
Aj odporový drôt sa mi zdá, že na tom novom je namotaný nejako inak - "hustejšie".
Tak som to nakoniec nakombinoval dokopy, starý a nový snímač, použil som origo plavák, origo nohu, pôvodné teleso s odporovým drôtom a nový bežec (starý je už dosť odratý). A potom ešte tak 3x vybrať a doladiť nohu.
Príbeh skoro ako Synyho oprava nápravy


34 rokov a 300 tkm origo snímač fungoval OK (čo u škodovky znamená, že pri plnej nádrži ukazuje plnú a pri prázdnej prázdnu

Z ničoho nič mi pri plnej začalo ukazovať kúsok pred "1". Tak som sa toho chytil a to som asi nemal robiť...


Keď už som to vybral, tak rovno rozobrať, vyčistiť, skontrolovať. Zložil som to nazad, plnú už ukazovalo OK, no pri "skoro prázdnej" ručička začala padať pod 0

Tak som rovno zohnal nový snímač, vraj "origo", ale je to novovýroba s univerzálnym plochým plavákom. Nahodil som ho do auta a ručička pri plnej pre zmenu ďaleko za "1".

Tak som ho párkrát vybral, prihol nohu, ale nebolo to stále OK. V ľavotočivej zátačke ručička stále cestovala až za 1. Zrejme to má na svedomí ten plochý plavák, ktorý pri plnom stave pritlačí viac dohora.
Aj odporový drôt sa mi zdá, že na tom novom je namotaný nejako inak - "hustejšie".
Tak som to nakoniec nakombinoval dokopy, starý a nový snímač, použil som origo plavák, origo nohu, pôvodné teleso s odporovým drôtom a nový bežec (starý je už dosť odratý). A potom ešte tak 3x vybrať a doladiť nohu.
Príbeh skoro ako Synyho oprava nápravy

16:05:01
01.05.2023
01.05.2023

MVM
-> Václav Vašák 01.05.23 15:03:10: Přelož mi to prosim do jazyka našeho kmene. Co tim chceš říct? Jakože člověk nemůže být spokojený se svou prací?
15:03:10
01.05.2023
01.05.2023

Václav Vašák
-> vhml 01.05.23 08:41:18: já myslím,že nebudu tady fakovat "T-ho",protože vím,že to je normální člověk a bordel tam nejspíš nedělal,...ale dopadne to tak,že se letiště obežene plotem,dají se kamery a likvidační pokuty a je po akcích,jenom proto,že jsou lidi kokoti.Bohužel by měl být stejný metr pro všechny a když tam jedu jezdit na chvilku,určitě bych to nedával na net a škodovkářů tady odsud tam bylo za léta plno a pochybuju,že mají klíč od brány jako ho mám já...mě to může srát kůli mě a mýmu povolání,jinak ať jsi tam jezdí kdo chce,ale je to volná plocha více méně jediná v okruhu 100km a pokud mě to lidi pojebou,nepustí tam potom ani mě,protože se to veme a zakáže šmahem a to mě nasere potom už hodně.
PS: já jsi jednou vytáhnul 5cm kord z gumy z palce u nohy a to jsem měl pořád pracáky,týden mě nějak bolela noha a nevěděl jsem proč
-> MVM 01.05.23 07:48:18: má to větší difuzory v karbecích,elektronické zápalko a KP než můj poslední graf v tématu vedle a jinak je to železo defakto stejné,pravda je tam horší vačka podle místních...a já nevidím důvod mít o 40hp slabší motor jenom kůli tomu,že nalžu sám sobě,že mě to stačí.Sériová 130 s vačkou a weberem co tam byla a bohužel byla ve fázi umírání,by udělala stejnou službu,být na tom technicky lépe...ale já to chápu,jeden úpravce musí mít kW,protože je borec a s jeho dílama nejde postavit ani ne 100hp na "4-komorách" na sání a já u kovaného 1,6 motoru tvrdím,že to je na sériovém fab. spodku vyndaném z auta tak jak byl,akorát s novýma lágrama na klice,jenom abych mohl machrovat a večer jsi strachy koušu nechty,jestli to někdo nezjistí :-)
PS: já jsi jednou vytáhnul 5cm kord z gumy z palce u nohy a to jsem měl pořád pracáky,týden mě nějak bolela noha a nevěděl jsem proč

-> MVM 01.05.23 07:48:18: má to větší difuzory v karbecích,elektronické zápalko a KP než můj poslední graf v tématu vedle a jinak je to železo defakto stejné,pravda je tam horší vačka podle místních...a já nevidím důvod mít o 40hp slabší motor jenom kůli tomu,že nalžu sám sobě,že mě to stačí.Sériová 130 s vačkou a weberem co tam byla a bohužel byla ve fázi umírání,by udělala stejnou službu,být na tom technicky lépe...ale já to chápu,jeden úpravce musí mít kW,protože je borec a s jeho dílama nejde postavit ani ne 100hp na "4-komorách" na sání a já u kovaného 1,6 motoru tvrdím,že to je na sériovém fab. spodku vyndaném z auta tak jak byl,akorát s novýma lágrama na klice,jenom abych mohl machrovat a večer jsi strachy koušu nechty,jestli to někdo nezjistí :-)
13:24:07
01.05.2023
01.05.2023

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Nějaký ten hmyz jsme nachytali...