Ráno som označil tento inzerát ako vadný lebo inzerenta sa nedá kontaktovať a stále je to na bazoši.Myslel som že to zmažú.
auto.bazos.sk/inzerat/...
/felicia.php
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
22:48:51
27.08.2023
27.08.2023

isti
03:59:01
22.08.2023
22.08.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: To nezbyva nez drzet nohu
.

01:18:06
22.08.2023
22.08.2023

Klubko_
odpověděl jsem na inzerát prac. pozice edwards.jobs.cz/detail-po
zice?r=detail&a...
tak jsem zvědav, jesli se ozvou.
tak jsem zvědav, jesli se ozvou.
22:18:57
11.08.2023
11.08.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni 11.08.23 21:00:30: To uz se srotujou focusy MKII? Vypada lip jak muj
Krom tech rohu prahu teda.

21:48:46
11.08.2023
11.08.2023

Jirik_Tuňák1983
-> venni 11.08.23 21:42:05: On byl dost naloženej v kufru a v prostoru zadních sedaček, jak jsem psal.
21:42:05
11.08.2023
11.08.2023

venni
-> Jirik_Tuňák1983 11.08.23 21:01:55: jo už na to koukám,že to jsou cca 220cm... tak těma musí jít fanouš zvednout jak malina...teda pokud nemá podlahu schnilou jak brambory,to pak ty špičky nosů projedou skrz podlahu 

21:01:55
11.08.2023
11.08.2023

Jirik_Tuňák1983
-> venni 11.08.23 21:00:00: Za a) to nejsem já a za b) tam dlouhý vidle jsou a končí někde za B sloupkem. Ty je tam nevidíš? 
On byl taky kufr a celý zadek naložený kokotinami a sadou disků jako měl Favorit Prima.

On byl taky kufr a celý zadek naložený kokotinami a sadou disků jako měl Favorit Prima.

21:00:30
11.08.2023
11.08.2023

venni
...
21:00:00
11.08.2023
11.08.2023

venni
-> Jirik_Tuňák1983 10.08.23 16:14:14: kdybys měl dlouhý vidle,jde to lépe 

19:08:38
11.08.2023
11.08.2023

su.tech – nezodpovědný hajzlík
A vypadá to velmi slibně. 

19:07:45
11.08.2023
11.08.2023

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Konečně po letech složil Frankensteina. 

16:59:20
10.08.2023
10.08.2023

minno
-> DEKODOVAC: Gratulujem. A prečo si ju mal odhlásenú?
16:32:48
10.08.2023
10.08.2023

DEKODOVAC
Úspešne som dnes absolvoval emisnú kontrolu a STK
16:14:14
10.08.2023
10.08.2023

Jirik_Tuňák1983
Jinak to do skuliny řízeně zašoupnout nešlo. Zamčený volant, bez klíčů a přirezlá zadní kola.
16:13:37
10.08.2023
10.08.2023

Jirik_Tuňák1983
Brutální burnout....
13:06:20
10.08.2023
10.08.2023

Jarda/felda
-> palinator 10.08.23 12:49:54: přesně, tam spíš odcházeli ovládací ventily 

12:49:54
10.08.2023
10.08.2023

palinator
-> charon:
Zvláštní... ty obtokový turba na regulaci tolik netrpěly.
Zvláštní... ty obtokový turba na regulaci tolik netrpěly.
12:47:00
10.08.2023
10.08.2023

charon
-> palinator: AGR ... Poslední 2 STK byly problémy s emisema - před čtyřma rokama KO hadice k regulaci, ale po vyměně hadic za komplet silikonové jsem priošel. před dvěma rokama totožnej problém, hulán jak z lokomotivy - regulace totalne zatuhla, tlacilo to moc. Kdyz jsem na tom stal jak na rejci, tak potom vystrelil spoj trubky za IC, jak je ta plastová v podběhu. Ona s tim autom jezdí manželka v řežimu max 5km a chcípnout a to ideálně cca 6x denně. Turbo se poslalo na repas, mekanik mi tak dal půjčené z toho mista kde se repas mel delat, abychom zatim mohli dělat STK a jezdit. A za tejden ho jeho brácha našel mrtvýho na dílně ...
10:38:00
10.08.2023
10.08.2023

palinator
-> charon:
To je AGR nebo AHF?
To je AGR nebo AHF?
07:35:22
10.08.2023
10.08.2023

charon
Vcera - konecne temer hotovo. Zaclo to minulý týden ve středu jako výměna předních brzdových hadic. Dneska to snad konečně odvzdušním zadní brzdy a dám to na kola abych mohl utáhnout silentbloky zadní nápravy. V mezicase se totiž daly mimo jine nová zadni náprava (ridicva strana poomerne zasadne shnila), ložiska, šrouby trnů, kluzný podložky do bubnů, gumy pružin, apod. Od omezovače brzdneho tlaku vzad je komple nove brzdove vedeni - hadicky, trubicky, prasatka, drzaky trubicek, apod ...
Zacina se to Octavka nejak srat, rikal jsem manzelce, ze si bude muset za deset let koupit nove auto
Jestě by to sneslo nový zadní tlumiče, tyčky stabíku dopředu (ty mam tak je ještě vyměním) a uvidíme jak dopadnou emise na STK - před dvouma rokama se davalo jine turbo, protože původní mělo zatuhlou regulaci a tak dále, ale k instalaci repasovanyho uz nedoslo, neb mechanik co mi to delal zemrel ...
Zacina se to Octavka nejak srat, rikal jsem manzelce, ze si bude muset za deset let koupit nove auto

21:49:53
09.08.2023
09.08.2023

Jirik_Tuňák1983
-> minno 09.08.23 11:47:57: To dělá dnes, resp. několik let, hodně automobilek. Hundaj, VW, Opel, PSA....atd. Najdeš to často i na dodávkách.
21:33:52
09.08.2023
09.08.2023

DEKODOVAC
Dnes som prihlásil Rapidu do evidencie a zajtra sa pokúsim prejsť úspešne STK, dúfam že všetko bude v poriadku držte palce!

17:00:24
09.08.2023
09.08.2023

minno
-> palinator: Veď to píšem.
16:46:18
09.08.2023
09.08.2023

Jakub05
-> Borderer: Jako můj pionýří nakopávací segment. Druhovýroba vydržela 600 km a očesané zuby (absolutní bláto). Tak mě to nakrklo, že to ještě se zachovalým originálem nemám snad po měsíci úplně složený.

15:14:41
09.08.2023
09.08.2023

palinator
-> minno:
Protože je pod tím plechotron.
Protože je pod tím plechotron.
11:47:57
09.08.2023
09.08.2023

minno
Prvýkrát v živote videl takmer dokonalú kamufláž plechového disku
Nebyť tých výlomkov puklice, tak si ani nevšimnem, že je pod tým plecháč. I podelím sa aj s vami


22:23:31
07.08.2023
07.08.2023

castrol
-> Borderer: ja som tak nedavno riesil klukovku na bábu ,nova klukovka a nekalena, pilnik siel do nej vsade ,tak som poslal radsej moju staru na repas a novu poslal nazad do obchodu 

12:59:24
07.08.2023
07.08.2023

Borderer
-> Jarda/felda: Kolikrát lepší žádný, než dostupný. Naposledy sem kupoval třeba kulisu řazení. A co přišlo? Za dva tisíce nepoužitelné "cosi" vystřižené z obyčejnýho černýho plechu bez povrchový úpravy, s malejma dírama pro vidličky. Pilník se do toho zakousnul jak nůž do másla. Tohle si dát do motoru, tak za pár tisíc km půlím znova. Nakonec sem rovnal a svařoval tu původní, na které pilník jen zvonil.
10:30:08
07.08.2023
07.08.2023

j_j
-> Bukaj: super ! 

09:49:10
07.08.2023
07.08.2023

Bukaj
Tak úsilí dovršeno - po deseti letech má Pionýr opět platnou technickou...

08:46:14
07.08.2023
07.08.2023

Jarda/felda
-> Borderer 07.08.23 07:49:03: co chtít po výrobcích čína/taiwan/indie
nakonec budme rádi že aspon něco je dostupný


07:49:03
07.08.2023
07.08.2023

Borderer
-> Bukaj: A to je jeden z důvodů, proč sem už nechci další Jawu a na té, co mám, moc nejezdím. Jak se z toho stal veterán, tak už nevědí, co za to mají chtít a většina dílů koupených v obchodě je šmejd. Dokonce i díly koupené přímo z Jawy....
21:27:07
04.08.2023
04.08.2023

castrol
-> Bukaj 04.08.23 07:18:44: takto nejak som sa natrapil ked som skladal stadion akurat vyfuk som kupoval u vas v cechah od panka co si ich sam nechava vyrabat podla origa a ten tam sadol dokonale
20:24:56
04.08.2023
04.08.2023

Robert 106
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To samé co VW jednotka, jen jsem přidal i zpoždění před spuštěním stěračů při použití ostřikovače, protože nemám rád když se hned rozjíždí stěrače do suchého skla.
20:10:18
04.08.2023
04.08.2023

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Robert 106: Co to umi?
20:08:36
04.08.2023
04.08.2023

Robert 106
Ovládání stěračů z toho co jsem našel doma
07:23:46
04.08.2023
04.08.2023

Bukaj
-> Bukaj 03.08.23 09:51:51: Tak volnoběh už drží (v manuálu jsem se dočetl, že se nastavuje předepnutím lanka plynu - zvyklý z modernějších strojů jsem tam nechal vůli
). A žárovky už mám též ty, co tam patří a zatím neshořely - jeden dobrý člověk na Facebooku mi poradil, abych mrknul na přepínač světel, že by měl při přepínání propojit kontakty obou vláken hlavní žárovky. To jsem netušil a i když jsem předtím měl přepínač rozebraný a vyčištěný, tak při opětovné rozborce jsem zjistil, že jedna z pružinek v něm je již unavená - po výměně už žárovky nepálí ani při přepínání světel 


07:18:44
04.08.2023
04.08.2023

Bukaj
-> castrol: Ani mi o výfuku nemluv. Kupoval jsem ho asi před dvěma roky za hodně peněz (tuším, že okolo 3000) a dost jsem se s ním nazlobil při spasování - jednak příruba je navařená trochu křivě a musel jsem odbrousit kus sváru z jedné strany, aby tam šla vůbec našroubovat matka (svár spoje polovin vedl až k díře na šteft) a zadní držák byl též křivě nabodován a navíc blbě - když jsem jej konečně naohybal tak, že jsem tam dostal šroub, tak jsem zjistil, že nenacvaknu stojánek...
...když jsem znásilnil stojánek, aby šel zacvaknout, tak při druhém zacvaknutí povolily mizerně udělané bodové svary na držáčku výfuku, takže odpadl a výfuk drží jen na přírubě motoru (a na stojánku)
Takže snad elektrodou nepropálím plášť výfuku, až to budu bodovat...
A takhle to bylo snad s každým novodobým dílem, zakoupeným na toho fichtla - kříž stupaček jsem taky upravoval asi hodinu, než jsem ho napasoval (ouška na přidělání k motoru měla blbou rozteč a musel jsem odstranit komaxit z čepu pedálu brzdy a ze všech ok, abych tam dostal šrouby), sedlo za 2000 sice vypadalo velmi hezky a byl jsem s ním spokojen, ale zase byla v jeho nosném plechu křivě navařena jedna ze tří matic M6 na uchycení k držáku, ale to už jsem vzal s klidem...
A úprava nově zakoupených lanovodů a dalších drobných dílů mi taky zabrala dost času. Kdyby aspoň každý druhý díl nevyžadoval úpravu...
Tohle šlendriánství dnešní doby mne začíná pěkně krkat...
...když jsem znásilnil stojánek, aby šel zacvaknout, tak při druhém zacvaknutí povolily mizerně udělané bodové svary na držáčku výfuku, takže odpadl a výfuk drží jen na přírubě motoru (a na stojánku)

Takže snad elektrodou nepropálím plášť výfuku, až to budu bodovat...
A takhle to bylo snad s každým novodobým dílem, zakoupeným na toho fichtla - kříž stupaček jsem taky upravoval asi hodinu, než jsem ho napasoval (ouška na přidělání k motoru měla blbou rozteč a musel jsem odstranit komaxit z čepu pedálu brzdy a ze všech ok, abych tam dostal šrouby), sedlo za 2000 sice vypadalo velmi hezky a byl jsem s ním spokojen, ale zase byla v jeho nosném plechu křivě navařena jedna ze tří matic M6 na uchycení k držáku, ale to už jsem vzal s klidem...
A úprava nově zakoupených lanovodů a dalších drobných dílů mi taky zabrala dost času. Kdyby aspoň každý druhý díl nevyžadoval úpravu...

Tohle šlendriánství dnešní doby mne začíná pěkně krkat...
07:10:51
04.08.2023
04.08.2023

Don_pepe
-> Bukaj: Tě obdivuju, že se ti v tom chce hrabat... já jak vidím magneto - utíkám :D Rada otce - autoelektrikáře :D
07:08:56
04.08.2023
04.08.2023

Don_pepe
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 03.08.23 08:20:20: Trojblik! Oh díky sire! Já věděl, že sem ještě něco chtěl!

20:49:25
03.08.2023
03.08.2023

castrol
-> Bukaj 02.08.23 23:48:57: parada a uz si na tokonecne kupilvyfuk
?

10:24:16
03.08.2023
03.08.2023

Jarda/felda
-> Bukaj 03.08.23 09:51:51: klasika :D mě pionýr s už novějším zapalováním 6 i 12V žárovky pálil jedna radost, vydržela až 24V žárovka 

10:17:52
03.08.2023
03.08.2023

Skili
-> Bukaj: ty si děláš prdel a já měl 24V babetu

09:51:51
03.08.2023
03.08.2023

Bukaj
Dneska první start. Jede to, nedrží volnoběh a během prvních pár set metrů mi shořely všechny žárovky a bzučák bzučí jako o život. Magneto jsem nechal v původní konfiguraci, tak jestli s tím děda (elektroinženýr, technik, kutil a radioamatér) něco neprovedl - třeba že by to mělo úpravu na 24V...? 

09:45:21
03.08.2023
03.08.2023

Milan 136
-> Bukaj 02.08.23 23:48:57: Ten je. Krása.
09:22:09
03.08.2023
03.08.2023

dragon_cb_cz
-> Bukaj: Vidíš, já ho do těch krabic ještě ani nerozložil... Krása! Zaplať příroda za to deštivé léto, co? 

08:20:20
03.08.2023
03.08.2023

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Don_pepe: Mám ve Formanu a byla to snad jedna z nejužitečnějších úprav.
A pak ještě ten trojblik, od doby co ho tam mám už je mi jedno se kterým autem jedu. 


06:21:01
03.08.2023
03.08.2023

David29
Chlapi tahaj do postele zbrusu hezký dívky, on v ložnici pod peřinou má startér a cívky.
05:56:26
03.08.2023
03.08.2023

Vojťas
-> Bukaj:
co ty tam vsechno nenajdeš zašantročenýho 


23:48:57
02.08.2023
02.08.2023

Bukaj
Po pěti (nebo více?) letech poskládal něco, co se mi tu válelo v krabicích... 
