-> castrol 17.10.16 12:15:09: 
a jak se Ti to tam vejde? chladaky mas z ceho? to mas nejaky 20ky, ale stejne na kazde strane potom 3 mm nevychazi... mas odfrezovano kus pistku a trmenu, jinak nevim...
A opet k zadni naprave niva, do podelali to dam, az to zas dam do kupy a ulitne mi kolo :), no zrovna to zas takova sranda neni...
Pretizil jsem to no :(, 800kg na napravu je povoleno... a zadni je asi na to citliva :(. vcera jsem demontoval diferak a poloosy, diferak ma vsechny zuby, ale uz se rozpada klec na lozisku na hrusce, asi jsem to pretahnul :/ tech nekolik desitek Nm bylo moc :( (a to se udava 120-200Nm je tam nejaka deformujici se podlozka, tak asi uz byla deformovana moc :/). nevim, jak ta bocni na satelitech, to uvidim, az to rozdelam... Jinak prave lozisko, odklon jsem na te strane vypocital cca 1°negativ je OK, je to to stare, origo jeste CCCP, najeto cca 90tis. km. Na ridicove strane ale se mi rozlomil vnejsi krouzek v Africe, nebyla tam uz zadna klec, tak jsem tam dal nejake, co jsem si vezl s sebou, no a ted po cca 5tis. km je docela uvolnene :( muselo povolit (bylo min kvalitni, tak to slo, jinak by asi zas ulitla poloosa), je skoro jak vyklopne a tady na te strane merim cca 4-5°negativ. Tak nevim, nechat ho a jen vymenit gufero poloosy? uz je total zaolejovana brzda :(, jen mi nekdo rikal, ze pri volnem lozisku to gufirko odejde velmi rychle - je tam specialni smerove, co se otacenim uzavira.
Potom uz mam zase trefene uchyceni tlumice, to uz je asi potreti :) pry je to vec, ktera se nejvic vari, tak se mi libilo to reseni u te silne z niva shopu - navarena trubicka výs na napravnici... letme ulozeni na tlumici zrejme staci - ulitlo ni to jen jednou a to tam byl svarovanej sroub :) tak to je jasne, pevnostni sroub slepenej blatem :).
A zase dalsi silenstvi, uvazuji o 4 pistkach na nivu :) samo s chladaky...

ten plovouci 3 pistek je takovy divny
