
Zítra snad nasadím páku ruční brzdy a s pomocí kamaráda vůz posunu o cca 2 Km po ose.
Měl jsem toto nejdřív udělat a pak teprve nabízet majiteli peníze...

...ale třeba z toho použiju čelní sklo a válelo se v tom pár zajímavých krámů (nějaké nové díly, z větší části znehodnocené vlhkem a pár přípravků - stahovák bubnů, přípravek na měření sbíhavosti a odklonu) a jediné, co je na tom autě zajímavé je motor - na první pohled neurčité koule humusu, jako u každé druhé stodvacítky před 10 lety, ale po druhém a třetím pohledu něco nehraje a vypadá to na podivně zakamuflovanou 130

Silné žebro (blok 130), číslo 120LS (/9) a hlava se žlutou slepicí. Číslo vyražené tak, že bych nepoznal, že to není z fabriky (font i velikost sedí, včetně hvězdičky), nebýt podivně hladkého povrchu nálitku - buď je nálitek převařený, nebo poctivě upravený klempířem a kdyby nebyl nesoulad mezi hlavou a číslem, asi by mne nenapadlo omést listí z bloku a najít žebro...
...každopádně jsem zvědav, co najdu uvnitř

Jinak pokud to klapne, tak zítra možná v "dnešním nákupu"

No, a dopoledne jsem strávil sběrem papíru: