
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> darklord: tak asi jasný když si jinak perdél vozíš v nečem o pár tříd jinde.... to stejný jsem si řikal když jsem před prodejem jel naposled feldou delší cestu a předstim už jsem měl odjeto pár set km v passatu.

-> darklord: O jaké auto se jedná ?
400km s OHV za chrbtom. Nepocujem vlastneho slova. Nechapem jak som mohol s tymto autom najazdit 60tkm 

Trošku mi to pride take aj smutné ako skoncil tento pickup. Asi to tak ma byť. Svoje si obslúžili
Áno od mana
-> MajoLR: prekopava do new kasne
Konečná
-> Peklo: tak totok skor vyzujem ako bagandzu kde to bude koloval po celej nohe

-> Peklo 27.05.15 10:25:54: K dokonalosti tomu chyběla už jen šusťáková souprava. 

-> Tomaso435 25.05.15 20:41:58: To by tam po nich nezůstaly ani ty pantofle. 

tuhle chybu v obuvi jsem udělal taky, a poučil se, až se rozžhavená špona propálila plastem a přilepila na nárt.
-> Tommyk: na bezpecnost sa nehrame ked makame 

-> Klubko_ 26.05.15 12:55:07: jj taky jsem si říkal, že by měl "pan bezpečák" radost, kdyby tohle viděl

-> Klubko_:



-> castrol 25.05.15 20:22:23:
ochranný kryt kotouče: Ano
pracovní rukavice: Ano (i když zrovna tyhle při řezání moc nezachrání)
Ochranné brýle: Ano
Pracovní obuv: Aint nobody got time for that
ochranný kryt kotouče: Ano
pracovní rukavice: Ano (i když zrovna tyhle při řezání moc nezachrání)
Ochranné brýle: Ano
Pracovní obuv: Aint nobody got time for that

-> krtik:
ne
ne
nie
ne

nie
-> castrol: v pořadí, jak ěm to napadlo:
-převařáky
-puma
-přenosná nádoba s natlakovaných vzduchem na foukání kol atp. nebo další zásobník na vzduch ke kompresoru?
-převařáky
-puma
-přenosná nádoba s natlakovaných vzduchem na foukání kol atp. nebo další zásobník na vzduch ke kompresoru?
-> Ultim: ee
-> Ultim: Ti nevím... Na gril je to skoro malý. Kdysi jsme gril páchali z 200L sudu a nebylo to nic extra velkýho... Víc jak jedna kejta (2 dětský), nebo 4 kuřata se tam nevešlo. :-/
-> castrol: gril ?
-> Stepan FUN: rezal sa len spodok limec a az to bude fungovat pochvalim sa ale zatial nechcem prezradzat ale urcite by si to uhadol



-> castrol 25.05.15 20:22:23: Jsem si vzpoměl na hlášku kluků z kovošrotu (při dotazu jestli zlikvidujou autogenní flašky).
V pohodě. Přivez to sem, vezmem to na nůžkách (nůžky poháněný spalovacím motorem). Jsme tu tuhle likvidovali LPG nádrž z nějakýho auta. koho by napadlo, že bude ještě skoro plná. :-D Tak jsme ji dali do nůžek a jak se to nastřihlo, tak ten plyn začal utíkat a to bys nevěřil jaký otáčky dostal ten motor, když pálil místo vzduchu plyn a ještě benzín. Ale přežil, takže ho nezničí snad už nic. :-D
EDIT: Mimochodem - proč jste jí řezali? Co to bude až to budeš vyhazovat do kovošrotu?
V pohodě. Přivez to sem, vezmem to na nůžkách (nůžky poháněný spalovacím motorem). Jsme tu tuhle likvidovali LPG nádrž z nějakýho auta. koho by napadlo, že bude ještě skoro plná. :-D Tak jsme ji dali do nůžek a jak se to nastřihlo, tak ten plyn začal utíkat a to bys nevěřil jaký otáčky dostal ten motor, když pálil místo vzduchu plyn a ještě benzín. Ale přežil, takže ho nezničí snad už nic. :-D
EDIT: Mimochodem - proč jste jí řezali? Co to bude až to budeš vyhazovat do kovošrotu?
-> Tomaso435: dnes este bola -> Lukyn742: 

-> castrol: sebevrah 

-> castrol: plná plná?
kuci kdesi sem viděl inzerát někoho už nevim koho že nabízel ráfky nové na starou octavii i.ytimg.com/vi/.../hqdefa
ult.jpg v bílé puvodní barvě... nemužu to nikde najit.... vzpomene někdo?
-> Eidy:
Není lepší to udělat komplexně i se zvýšením dávky - tzn. čipem?
Není lepší to udělat komplexně i se zvýšením dávky - tzn. čipem?
-> StepaNoFUN 25.05.15 07:54:52:
No ale dole tomu nepomůžeš ve stavu, kdy je bypass ještě zavřenej.
-> Jarda/felda 25.05.15 08:42:01:
Já vim jak funguje regulace, jen se ptám, jestli je bez podtlaku zavřenej nebo otevřenej.
No ale dole tomu nepomůžeš ve stavu, kdy je bypass ještě zavřenej.
-> Jarda/felda 25.05.15 08:42:01:
Já vim jak funguje regulace, jen se ptám, jestli je bez podtlaku zavřenej nebo otevřenej.
-> StepaNoFUN 25.05.15 07:54:52: Takže otázečka. Jak moc s tím lze spekulovat na jiných motorech?
Kdysi jsem četl o odpojení hadiček na bypass, ale toho bych se bál. Takže jen malinko zvednout plnící tlak na 2,5 TDI. Šlo by? 


-> Stepan FUN: Aha, no jestli ti nefungovala tahle mrcha... ale mě teda přestala fungovat fakt náhle... jak se projevuje, když nefunguje jen částečně?
-> Nwkt: Jo, to bude ono.
-> Nwkt: Jo, to bude ono.
-> dragon_cb_cz: Tak píše Tomáš - měnil jsem N75. Na dělící stěně v motorovým prostoru.
-> dragon_cb_cz: To byl spíš N75 o čem mluvíš
-> Stepan FUN: Ventil myslíš tu zvonkohru přímo na turbu, nebo něco jinýho? Mě kdysi nějakej ventil v tejhle oblasti zdechnul, ale to teda bylo dost ze 100% na nula - prostě jsem měl najednou atmosféru... ale tuším, že to byla spíš nějaká krabička mimo samotné turbo.
-> palinator 25.05.15 00:14:01: zavřenej, až s otáčkama se otevírá
stejně jako u VGT jede turbo naplno a pak ubírá 


-> palinator: Vím já? Bylo mi řečeno: "Zkrať tyčku o otáčku. Zvedneš si tím plnící tlak, ale spíš než zvedneš ho dáš do stavu, jako když to turbo bylo nový. Ta pružina v tom ventilu se časem vymačká a pak to není ono. A i když bys ho zvednul, tak o otáčku ještě diagnostika nebude hlásit chybu. To je vyzkoušený." :-)
A ventil byl totálně v pr... Tak ono taky po 15ti letech... Životnost je prej tak 5.
A ventil byl totálně v pr... Tak ono taky po 15ti letech... Životnost je prej tak 5.
-> Stepan FUN:
V základní poloze je bypass otevřenej?
V základní poloze je bypass otevřenej?
-> dragon_cb_cz:
Asi to někdo předtím rozladil. Na AGR to není takovej funny byznys jako na VTG turbu s červíkem.
Asi to někdo předtím rozladil. Na AGR to není takovej funny byznys jako na VTG turbu s červíkem.

-> Stepan FUN: A už to tunííí
K čemu přesně to zkracování té regulační tyčky?

Dneska jsem se půl dne vrtal v koktě... Tyčka regulace turba zkrácena o otáčku (nedělat to na svým, tak se na to vyseru, protože na tý 4kolce je to šílená práce, ale nakonec se zadařilo), vyměněn ventil regulace turba (při tom zjištěna děravá hadice) a ejhle - ono to jede o dost líp... :-) A i když jsem si užíval toho že to jede plynule a "nepulsuje" to, tak jsem jel za 5,3... :-)
Ale bez potíží se to neobešlo. První test byl napikaču. Jen jsem vyjel, už jsem se otáčel. Asi jsem blbě docvaknul hadici do cooleru a vyskočila. :-/ Když jsem couval zpátky na zvedák se slovy "něco je blbě", tak Leoš jenom zkonstatoval - vypadla Ti hadice. Pravděpodobně v tom spoji trubka-hadice. Tam se to nikdy nerozdělává, protože se to pak napikaču sesazuje. Měl pravdu. :-D
Ale bez potíží se to neobešlo. První test byl napikaču. Jen jsem vyjel, už jsem se otáčel. Asi jsem blbě docvaknul hadici do cooleru a vyskočila. :-/ Když jsem couval zpátky na zvedák se slovy "něco je blbě", tak Leoš jenom zkonstatoval - vypadla Ti hadice. Pravděpodobně v tom spoji trubka-hadice. Tam se to nikdy nerozdělává, protože se to pak napikaču sesazuje. Měl pravdu. :-D
4 hodiny rozoberal na jednej strane zvislak zo zatuhnutej napravy , "radost robit" ... 

Po roku a pol znova nastartoval Erku :-)
-> Klubko_: Tovární zvedák HZ5 z roku 1975. Naše úprava je pouze horní pavouk s rameny. Bylo škoda ho v STS nechat za cenu šrotu......;-)
-> Ultim: Ti dám prej 160 i s botama B-)
-> tunerlada: Další projekt vyškrtnut ze seznamu :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Když jsem na tom poprvé viděl zvedlou ventru taky jsem se divil...:-o
-> Ultim: Ti dám prej 160 i s botama B-)
-> tunerlada: Další projekt vyškrtnut ze seznamu :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Když jsem na tom poprvé viděl zvedlou ventru taky jsem se divil...:-o
-> aceboss: luxus :)
-> aceboss: docela netypická konstrukce. To je vlastní výtvor nebo zrenovovanyho něco staršího?