skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> castrol: Tak oplsrac... To neni nemec :)
-> Přema 05.05.15 16:56:18: vymeň hadičku k tomu stremenu a ak piestik chodí bude to ok
Přijel jsem domů a na feličitě o5 levá přední hoří, prostě se to znova kouslo. Už nevím kama tam může ten vzduch jít vždy při delší jízdě se to kousne a hotovo. Když to odvzdušním tak je to za týden znova. tzn jde se měnit gumička nic jiného mě už nenapadá.
-> Tommyk: Bylo by dobry se kouknout pri koupi na pouzitej triak (ten bazmeg na chladici). Pro brusku bych pod 16A (BTA16/xxx) nesel. I kdyz u cinskejch pajcu soucastek se neda verit prakticky nicemu...
-> Tommyk: to uz rovno nieco taketo a budes to moc pouzit aj na inom naradi www.hadex.cz/img/.../w814
.jpg
-> castrol: v autokelly prodavaj novy za 180kč, ale nevim prave zda mi bude toto stačit.
-> Tommyk: ak si zozenies nz nejakeho vraku ten regulator tak ano
Je tady nějaký elektrikář?
Zajímá mě, zda by šla udělat na úhlový brusce regulace rychlosti (otáček). Některý to mívají.. Takové to kolečko se 6ti stupni. Bruska je Makita.
Zajímá mě, zda by šla udělat na úhlový brusce regulace rychlosti (otáček). Některý to mívají.. Takové to kolečko se 6ti stupni. Bruska je Makita.

-> Mr._Nosferatu: rotavator robi
-> castrol: A co to vlastně je ?
-> castrol: 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.05.15 09:44:26: kdyz nakoduje ameriku, tak pri zatazeny rucni brzde nesviti.

-> palinator: no taky je mozny ze to tehdy jeste nesulili...
-> U-Geen: ,
Na tý Vectře prohnil jeden plášť koncovýho tlumiče, ale pod tim byl druhej, takže to ještě neprdělo. Jakej to má osud teď nevim, je to prodaný za deset 12, ale řek bych že ten vejfuk přežije motor.
Na tý Vectře prohnil jeden plášť koncovýho tlumiče, ale pod tim byl druhej, takže to ještě neprdělo. Jakej to má osud teď nevim, je to prodaný za deset 12, ale řek bych že ten vejfuk přežije motor.
-> palinator: to by me taky zajimalo. Na vitare se rozpadla trubka po 3 letech ve svaru :-(
-> U-Geen:
10 let a 90 tkm životnosti na Vectře mi nepřijde zrovna špatnej výsledek. Co je teda pak dobrá značka?
10 let a 90 tkm životnosti na Vectře mi nepřijde zrovna špatnej výsledek. Co je teda pak dobrá značka?
-> U-Geen: Já to za lepší značku považoval...
...doteď
...doteď

-> palinator 03.05.15 21:25:35: no dva walkery mi prosly autama a od ty doby to za lepsi znacku nejak nepovazuju :)
-> m8rinek: rodinné záležitosti....



-> OndraKrupi: Měli jste bejt ve sklípku, tam se vůbec navazovaly kontakty :D.
-> tunerlada: no my s krušou jsme hned navazovali kontakt, a ty s Jumbem NIC




-> OndraKrupi: jaká netykavka ?



-> dragon_cb_cz: ne to ne ale kotouče byly totál sjetý a na tom zánovní destičky tak sem tím začal.zítra mrknu ještě po trubkách všude,na zadní brzdy a pak jen válec
-> OndraKrupi: Jsem měl mnoho starostí se slečnou :D
-> m8rinek: však jsem ti říkal že ta netykavka ve feldě je Láďa



-> steyr: Vídám to často, ale moc nechápu k čemu to je dobrý...
-> Mantrabeach: Tak zrovna problém propadajícího pedálu bych se asi výměnou kotoučů a destiček řešit nesnažil... Ale hádám, že tak to myšlený asi nebylo.
tak sem se dal do přípravy na stk ale pořád mi to nebrzdí.Měnil sem kotouče za skoro nový,destičky taky a pořád se pedál propadá na zem.zítra zkusím odvzdušnit a pak už jen zkusit válec

já jsem si včera zrepásnul něco k řazení
vyčištěný, namazaný, nové gumové části a nabarveno 


-> tunerlada: V klidu taky mi nedoteklo čí je to felda :D.
-> m8rinek: HA! tak tos byl ty
já si v kempu říkal že to erko z virtu znám ale zaboha jsem si nemohl vzpomenout čí to je :) máš to moc pěkný!

-> Jirik_Tuňák1983 03.05.15 14:33:25: ja svietim stretávačkami celoročne , na súkromných aj služobných automaticky zapínám , takže ja to nevyužijem
-> suri 03.05.15 09:52:40: Kolega to má na OII stejně. Vypnout to ještě nenechal. Zlatej automat na světla se světelným čidlem s možností nastavení.
-> Jarda: Tak mlhovky maj 55W, denni by meli mit 21W, takze to je cca 40% .
-> Bukaj: Lpg je hlavne haklivy na stav HW, nastaveni a udrzbu. Pokud mas chudou smes, tak i nepatrny zhorseni zhorsi vykon...
-> Jarda: Znacku ceho?
-> King: jo, taky mam na Legacy denni defacto kvuli opruzu s menenim parkovacek, ktery odchazely... asi hlavne diky tomu ze to nema rele odpojujici svetla pri startovani a zarovky to nejak nepobiraj.
-> Jarda - zrušená registrace 03.05.15 09:03:46: Já si nakódoval mlhovky na 40% a je to akorát
-> suri: To já vím, být to moje auto tak to udělám hned. Ale takhle jak to tam je nastavený světla zhasnout prostě nejdou.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.05.15 09:44:26: Dá sa to vypnúť ...
-> Jarda: Ne, to je normálně používaná hodnota.
-> dragon_cb_cz: Přesně tak.
-> Stepan FUN: Kolega z práce (OII cca 2007) to má nastavený tak, že už od otočení klíčku do první polohy se rozsvítí hlavní světla (bez přístrojovky a myslím, že i bez zadních; vypínač je v poloze 0) a nelze je nijak zhasnout, leda přepnout na parkovačky. Tak si říkám, že ty xenony z toho musí mít radost, zejména při startování.
-> dragon_cb_cz: Přesně tak.
-> Stepan FUN: Kolega z práce (OII cca 2007) to má nastavený tak, že už od otočení klíčku do první polohy se rozsvítí hlavní světla (bez přístrojovky a myslím, že i bez zadních; vypínač je v poloze 0) a nelze je nijak zhasnout, leda přepnout na parkovačky. Tak si říkám, že ty xenony z toho musí mít radost, zejména při startování.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 30% je málo ne? (i na mlhovky) denni světla mají být vidět alespoň jako tlumená
-> King: co máš za značku?

-> King: co máš za značku?
-> dragon_cb_cz:
A Včelka jezdí uspokojivě, ale je taková náladová - třeba včera ráno s naloženým vlekem (převážel jsem sedací soupravu od mámy z bytu k tátovi na chatu) držela na mladoboleslavské dálnici v pohodě 120 Km/hod GPS, v poledne cestou zpět s prázdným vlekem měla problém udržet stovku
To LPG je fakt hrozně citlivé na teplotu a tlak vzduchu...
A Včelka jezdí uspokojivě, ale je taková náladová - třeba včera ráno s naloženým vlekem (převážel jsem sedací soupravu od mámy z bytu k tátovi na chatu) držela na mladoboleslavské dálnici v pohodě 120 Km/hod GPS, v poledne cestou zpět s prázdným vlekem měla problém udržet stovku

To LPG je fakt hrozně citlivé na teplotu a tlak vzduchu...

-> dragon_cb_cz: Tak zrovna u Feldy a Včelky je poměr výrazně ve prospěch ježdění
Koneckonců i u Å (na to není vůbec čas, tam o potřebných opravách jen teoretizuju
).
Trochu horší poměr je u Pincka, když u něj mám průměrnej nájezd jen cca 1500 Km ročně.
Ale tyto všechny stroje jsou zlaté oproti Dacii...


Trochu horší poměr je u Pincka, když u něj mám průměrnej nájezd jen cca 1500 Km ročně.
Ale tyto všechny stroje jsou zlaté oproti Dacii...

-> Bukaj: Me by fakt zajimal pomer opravuju/jezdim u tvejch stroju.... Vcelka uz aspon jezdi uspokojive?