skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> dragon_cb_cz: Kdyz jses 9 let zvyklej na automatiku rozvedeni svetel ve sluzebaku, tak manualni a hlavne zbytecny rozveceni tlumenejch v soukr. aute je vopruz. Ty dve hodiny prace a litr penez jsem pul roku po koupi Cougara obetoval a od ty doby nemusime na svetla myslet a pomalu uz ani nevim, jak se menej zarovky (hlavne parkovacky to odesravaj). Ze by Dajana zapominala na svetla pri snizeny viditelnosti se nebojim, protoze ta po prepinaci saha, jen co se trosku zatahne :-)
-> Tomáššš 01.05.15 13:21:12: nejčastějc netěsní rychlospojky 

-> dragon_cb_cz: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : SPDS nechci, ale zapínat světla mě nabaví (a občas zapomenu)... Takže relé je takovej "kompromis"...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nastavit možná můžeš, ale až u CAN auta s jednotkou centrální elektroniky s dlouhým kódováním. A to se roku 2000/2001 jaksi netýká... A mimochodem - tam bych nemusel na denní svícení instalovat relé, ale jenom bych změnil 1-2 znaky v kódování... ;-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nastavit možná můžeš, ale až u CAN auta s jednotkou centrální elektroniky s dlouhým kódováním. A to se roku 2000/2001 jaksi netýká... A mimochodem - tam bych nemusel na denní svícení instalovat relé, ale jenom bych změnil 1-2 znaky v kódování... ;-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já jsem všeobecně proti myšlence nějakého speciálního režimu pro denní svícení - lidi pak akorát zapomínaj zapnout normální světla za snížený viditelnosti....
-> dragon_cb_cz: Ty dodatečně montovaný SPDS jsou úplně debilní. Ono všeobecně zavedení této kraviny byla zase nějaká kokotská lobby a já je nesnáším.
Ale zase pokud má přední mlhovky (OI je má přímo v hlavních lampách), tak tam by šlo elegantně nastavit jejich svícení na 30% jako denní svícení (když už teda ne svítit normálně).
Ale zase pokud má přední mlhovky (OI je má přímo v hlavních lampách), tak tam by šlo elegantně nastavit jejich svícení na 30% jako denní svícení (když už teda ne svítit normálně).
-> Stepan FUN: Aha... no to mi taky přijde jako zbytečná věc, ale míň než SPDS 

-> dragon_cb_cz: Nemluvím o klasickejch SPDS, ale o relé pro denní svícení. Takže se zapnou po startu automaticky světla, ale nefunguje podsvícení palubky a nelze přepnout na dálkový...
-> Stepan FUN: A k čemu to? SPDS mi přijdou jako totálně zbytečná věc...
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace

Přijeli na 110R sraz feldou a odvezli si druhé místo :D mám z toho radost jak malej kluk a to díky super navigátorovi Jumbovi :)
5tý dveře včera nalakovaný, dneska namontováno, nastrojeno, doleštěno, opraven zámek na řidičovejch dveřích - zejtra si to majitel může odvýzt... A zejtra když budu něco dělat, tak maximálně na "svým"... Chtěl bych do oktávky nacpat sadu na denní svícení. Ale uvidím podle nálady...
-> disco_punk: dost dobrý bordel 

Už měsíc dělím montážní vozík, dneska jsem se konečně dokopal k tomu dělat šuplíky. A zjistil jsem že litr co jsem s ním chtěl pojezdit přez léto nemá šanci projít technickou bez kompletní go( sype se to ze všech stran)
-> sramot : no vida a ani to nebolelo
-> sramot : ...a kdyby bylo hnusně, natáhneš plachtu a máš auto v týpku

-> Tomáššš: ako bolo spomenuté jarovu vodu , tiez nám fucalo okolo odkalovacu
Ve 2 odpoledne jsem vyndaval dveře z krabice a teď už je na nich ta zelená metla skoro zaschlá... Na tu bídu to dopadlo celkem slušně - aneb metoda ŽAVES -> ŽAdný VElký Sraní...
Uff konečně jsem dnes vyměnil jeden blatník v tom hnusném počasí.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
-> Stepan FUN: -> Jirik_Tuňák1983: vdaka 

-> Tomáššš: Chyba je, že to někde utíká. :-D Co třeba zpětnej ventil, ventilky v hlavě, tlakáč... chce to jarovou vodu a nejdřív vyzkoušet úniky zvenčí...
-> Tomáššš 01.05.15 13:21:12: Asi to někde utíká ve spojích. Z bandasky asi těžko.
Chlapci sportovci :D kompresor nech je aky chce ma drzat vzduch v zasobniku ze ? :D Nemal by zmiznut cez noc ... kde je chyba ? alebo je to normalne ?
-> Tony Outland: ale jo jo 

-> Placko: je ale děláš snad komplet STK ne 

-> Tony Outland: neni to nahodou emisná ?




-> exwrcteam: -> vhml: Já nevím na co to bude. Ale sháněj přesně tohle... Blok jakákoli 1,8, hlava nejlépe AGN
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: jak píše exwrcteam. Nevím na co to budeš používat, ale kitová oktávka má třeba blok z TDi...
pokud z toho ma vzniknout 2,0 20v tak to je blok k nicemu...
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: Víme, máme
skoda-virt.cz/cz/.../1775 46-octavia-1-8-20v-nekompl etni-motor-agn
mám dojem, že už jsme se o něm kdysi bavili...

skoda-virt.cz/cz/.../1775 46-octavia-1-8-20v-nekompl etni-motor-agn
mám dojem, že už jsme se o něm kdysi bavili...
Vím že máme inzerci, ale jeden rychlej dotaz - neví někdo o 1,8 AGN (stačí blok a hlava) na prodej? Nesháním já, ale kamarád na závody...
šialenosť bývalého majiteľa.. plastové lemy na vyvarenom aute budú čoskoro minulosťou.. :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no sak jo, tiez mam takeho znameho co konecne pochopil ze zivit pajero na jazdenie do prace a jeden vylet rocne do "prirody" nema moc zmysel, a konecne to predal. ale na japonca neda dopustit, sice mu to 10 mesiacov z roku stalo nepojazdne na ulici, ale to nevadi.
-> suri: Tak tak...
-> darklord: No ma dva japonce, mazdu a shnilyho patrola :)
-> darklord: No ma dva japonce, mazdu a shnilyho patrola :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.04.15 23:30:53: to je 1,8 , kamarát má
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no jo, panacik si kupil nesmrtelneho japonca a teraz riesi ako nahradit nesmrtelne diely shitom z VW? 

-> Pavel P@nkáč: Za 5000 jednu? :-) Když se daj profi VN kabely, tak to nebude takový peklo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pěknej bastl není lepší tam dát original civku?
-> zdrub 26.04.15 22:14:23: Kolik dětí čekáte? 

-> dragon_cb_cz:
V čem jako?
V čem jako?
MPI lista z fobie zachranuje kamaradovu mazdu :)
-> dragon_cb_cz 26.04.15 18:56:57: toto konkretne mam vyskusane, je to teda sajrajt, pachne to hnusne ale funguje to .. zatial bez problemov pouzite na vsetkych kolach co som mal (okrem lestenych). Nastriekat, kefkou predrhnut a oplachnut, netreba to nechat zaschnut, potom to spravi skarede mapy (zo spiny - nie ze by to rozleptalo lak alebo co).
-> palinator: Co ti brání 

-> Stepan FUN:
A jak ti brzdí ručka teď? Dokážeš to urvat na suchu o 180°?
Já to nedokážu ani na mokru, ale kámoš co má na Boře Textar desky (kotouče nevim), tak to jde s prstem v řiti. Dost mu závidim. 
A jak ti brzdí ručka teď? Dokážeš to urvat na suchu o 180°?

