
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Stepan FUN: Aha... no to mi taky přijde jako zbytečná věc, ale míň než SPDS 

-> dragon_cb_cz: Nemluvím o klasickejch SPDS, ale o relé pro denní svícení. Takže se zapnou po startu automaticky světla, ale nefunguje podsvícení palubky a nelze přepnout na dálkový...
-> Stepan FUN: A k čemu to? SPDS mi přijdou jako totálně zbytečná věc...
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace

Přijeli na 110R sraz feldou a odvezli si druhé místo :D mám z toho radost jak malej kluk a to díky super navigátorovi Jumbovi :)
5tý dveře včera nalakovaný, dneska namontováno, nastrojeno, doleštěno, opraven zámek na řidičovejch dveřích - zejtra si to majitel může odvýzt... A zejtra když budu něco dělat, tak maximálně na "svým"... Chtěl bych do oktávky nacpat sadu na denní svícení. Ale uvidím podle nálady...
-> disco_punk: dost dobrý bordel 

Už měsíc dělím montážní vozík, dneska jsem se konečně dokopal k tomu dělat šuplíky. A zjistil jsem že litr co jsem s ním chtěl pojezdit přez léto nemá šanci projít technickou bez kompletní go( sype se to ze všech stran)
-> sramot : no vida a ani to nebolelo
-> sramot : ...a kdyby bylo hnusně, natáhneš plachtu a máš auto v týpku

-> Tomáššš: ako bolo spomenuté jarovu vodu , tiez nám fucalo okolo odkalovacu
Ve 2 odpoledne jsem vyndaval dveře z krabice a teď už je na nich ta zelená metla skoro zaschlá... Na tu bídu to dopadlo celkem slušně - aneb metoda ŽAVES -> ŽAdný VElký Sraní...
Uff konečně jsem dnes vyměnil jeden blatník v tom hnusném počasí.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
-> Stepan FUN: -> Jirik_Tuňák1983: vdaka 

-> Tomáššš: Chyba je, že to někde utíká. :-D Co třeba zpětnej ventil, ventilky v hlavě, tlakáč... chce to jarovou vodu a nejdřív vyzkoušet úniky zvenčí...
-> Tomáššš 01.05.15 13:21:12: Asi to někde utíká ve spojích. Z bandasky asi těžko.
Chlapci sportovci :D kompresor nech je aky chce ma drzat vzduch v zasobniku ze ? :D Nemal by zmiznut cez noc ... kde je chyba ? alebo je to normalne ?
-> Tony Outland: ale jo jo 

-> Placko: je ale děláš snad komplet STK ne 

-> Tony Outland: neni to nahodou emisná ?




-> exwrcteam: -> vhml: Já nevím na co to bude. Ale sháněj přesně tohle... Blok jakákoli 1,8, hlava nejlépe AGN
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: jak píše exwrcteam. Nevím na co to budeš používat, ale kitová oktávka má třeba blok z TDi...
pokud z toho ma vzniknout 2,0 20v tak to je blok k nicemu...
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: Víme, máme
skoda-virt.cz/cz/.../1775 46-octavia-1-8-20v-nekompl etni-motor-agn
mám dojem, že už jsme se o něm kdysi bavili...

skoda-virt.cz/cz/.../1775 46-octavia-1-8-20v-nekompl etni-motor-agn
mám dojem, že už jsme se o něm kdysi bavili...
Vím že máme inzerci, ale jeden rychlej dotaz - neví někdo o 1,8 AGN (stačí blok a hlava) na prodej? Nesháním já, ale kamarád na závody...
šialenosť bývalého majiteľa.. plastové lemy na vyvarenom aute budú čoskoro minulosťou.. :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no sak jo, tiez mam takeho znameho co konecne pochopil ze zivit pajero na jazdenie do prace a jeden vylet rocne do "prirody" nema moc zmysel, a konecne to predal. ale na japonca neda dopustit, sice mu to 10 mesiacov z roku stalo nepojazdne na ulici, ale to nevadi.
-> suri: Tak tak...
-> darklord: No ma dva japonce, mazdu a shnilyho patrola :)
-> darklord: No ma dva japonce, mazdu a shnilyho patrola :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.04.15 23:30:53: to je 1,8 , kamarát má
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no jo, panacik si kupil nesmrtelneho japonca a teraz riesi ako nahradit nesmrtelne diely shitom z VW? 

-> Pavel P@nkáč: Za 5000 jednu? :-) Když se daj profi VN kabely, tak to nebude takový peklo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pěknej bastl není lepší tam dát original civku?
-> zdrub 26.04.15 22:14:23: Kolik dětí čekáte? 

-> dragon_cb_cz:
V čem jako?
V čem jako?
MPI lista z fobie zachranuje kamaradovu mazdu :)
-> dragon_cb_cz 26.04.15 18:56:57: toto konkretne mam vyskusane, je to teda sajrajt, pachne to hnusne ale funguje to .. zatial bez problemov pouzite na vsetkych kolach co som mal (okrem lestenych). Nastriekat, kefkou predrhnut a oplachnut, netreba to nechat zaschnut, potom to spravi skarede mapy (zo spiny - nie ze by to rozleptalo lak alebo co).
-> palinator: Co ti brání 

-> Stepan FUN:
A jak ti brzdí ručka teď? Dokážeš to urvat na suchu o 180°?
Já to nedokážu ani na mokru, ale kámoš co má na Boře Textar desky (kotouče nevim), tak to jde s prstem v řiti. Dost mu závidim. 
A jak ti brzdí ručka teď? Dokážeš to urvat na suchu o 180°?


Jelikož čeká naše princezna štěňátka, tak jsem jí musel udělat porodní box.
-> srdcar 120L: díky, zkusím ty tyče poměřit. vůbec bych se nedivil že to co se domníváš je pravda. Kdyby jsi viděl bývalého "inteligentního"
; majitele tak pochopíš. proč to auto takhle vypadá(montážní pěna všude kde byla díra,kilometry kabelů přes auto vedoucí od nikud nikam atd.). Na druhou stranu za ty prachy...... 

-> Přema: Pokud jsou špatné svisláky, tak asi budeš mít problém na STK, protože když to strčí na rozkývání přední nápravy, tak se to projeví a asi tě vyhodí. V jakém stavu jsou svisláky předběžně zjistíš tak, že dáš kola rovně a vezmeš za kolo v horní části a zakýveš silou ven a dovnitř, totéž na druhé straně. Vůle se projeví klepáním a v rukách to i ucítíš. Trochu se dají eliminovat utažením matky svisláků, ale nic moc.
Pokud jsou větší vůle ve svislácích, nic moc s tím neuděláš, je to na výměnu ( pokud po rozebrání by nebyly vyrezlé, o čemž pochybuji, by postačovalo vyměnit a vystružit nová pouzdra). Zběžně, abys věděl, nakolik jsou tyče k jedné straně víc, je změř pod vozem v místě od kyvného kloubku na tyčích vlevo a pak vpravo, vždy od stejného místa. Podle mě, když předchozí majitel dával jinou nápravu, nezabýval se postavením volantu při nasazení tisícihranu na převodku řízení. No a třeba při seřizování geometrie se volant postavil rovnoměrně a nestejná délka tyčí se takto zprznila.

Pokud jsou větší vůle ve svislácích, nic moc s tím neuděláš, je to na výměnu ( pokud po rozebrání by nebyly vyrezlé, o čemž pochybuji, by postačovalo vyměnit a vystružit nová pouzdra). Zběžně, abys věděl, nakolik jsou tyče k jedné straně víc, je změř pod vozem v místě od kyvného kloubku na tyčích vlevo a pak vpravo, vždy od stejného místa. Podle mě, když předchozí majitel dával jinou nápravu, nezabýval se postavením volantu při nasazení tisícihranu na převodku řízení. No a třeba při seřizování geometrie se volant postavil rovnoměrně a nestejná délka tyčí se takto zprznila.


-> Nwkt: Vodící čepy na P straně OK, L strana rozhejbaná... ;-)
-> dragon_cb_cz: Brzdilo to slušně - ale jenom předek. zadek bez odezvy a hlavně mě srala ručka, která brzdila jen na pravý kolo a ještě blbě...
-> dragon_cb_cz: Brzdilo to slušně - ale jenom předek. zadek bez odezvy a hlavně mě srala ručka, která brzdila jen na pravý kolo a ještě blbě...
-> Stepan FUN: něco podobnýho jsem udělal na octě na předku po koupi. Jak to chvíli stálo v Praheee, tak se to podepsalo. Tak jsem je sundal, oklepal, na soustruhujen hrany šábrem a šmirglem, zarovnal na šmirglu desky, vše vyčistil a složil

-> Stepan FUN: Na 14 dní bych se asi i na podobnou "opravu" vykašlal... nebo to brzdilo až tak mizerně?