-> gabo000000: Však nic proti kyvce. Já jezdil kyvku s upraveným Fávo motorem a prasil jsem dost a jediný co nevydrželo byl diferák a zpátečkový kolo. Náprava v pohodě.
Taky jsem tam psal že byla chyba, že se to provařilo tolik do hloubky.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): To bych ale podpořil ekonomiku někomu jinému. Takhle podpořím ekonomiku svou, protože se nebude dělat jenom jeden kus. :o)
-> Gryzly: nic skarede na kyvku nehovor..radsej na toho co to zvaral..ja mam jednu kyvku uz asi 5rokov..len co je umna...a odvtedy v kuse dostava zabrat a okrem ulomenych kamienkov a capov som este ziadny problem nemal
Dva sváry ze zadní strany kroužku. Takový plkance z každé strany jeden. Bylo to tam asi čtyři roky a 30 000km. A kdybych tu šotolinu nebral smykem tak se to nestane.
. . . a když jsem jednu lesní cestu bral smykem, tak najednou něco ruplo a přestalo to jet při zařazené rychlosti. Takže jsem musel v pantoflích pěšky domů, vzít druhý auto a odtáhnout to domů. Doma po sundání bubnu jsem zjistil že mi rupla poloosa těsně za ložiskem, takže buben zůstal na místě a šlo to odtáhnout.
Problém byl v tom že jsme kdysi bodnuli ten kroužek za ložiskem aby se neposouval a v tom místě sváru to prasklo. Příště ho tam připájím. ;-)
P.S. Kyvkaři jste žabaři. Vy tu poloosu vždycky ulomíte tak že vám upadne kolo. Zatímco my vlečkaři máme pojízdný auta i prasklou poloosou kyvky.
Včerejší akce: Sedmdesátiletýmu pánovy se zdálo že má něco se zadníma brzdama.Žeprej když brzdí tak to divně hučí. Na což jsem reagoval tak že jsem zkontroloval přední destičky a jedna byla sjetá až na plech a hučela o kotouč. Tak jsem dal všechny nový, rozhejbal jsem pístky a šel jsem to projet ...
Zasadil som dalsich 50 smrekov a s bratom vyklepal blatnik na Xsare, zasilikonoval svetlo a nahradil vymlateny kryt svetla igelitom.... spotrebak je zase docasne pojazdny, v piatok mam dohodnute rande s likvidatorom a zajtra idem zhanat nove predne svetlo... myslim, ze blatnik necham tam, na krasu to nejazdi.....